Miten noissa menee katsastus valojen yms osalta? Saattaa olla jossain jo mainittu, mutten löytäny.. Millasia tehoja/vääntöjä automaattilootat kestää noissa twinturboissa? Onko noissa auction sheeteissä miten kerrottu jos on viripalikkaa ja vaikuttaako se rateen?
Pitäisköhän näistä laittaa joku lyhyt yhteenveto tuonne FAG-osioon?
Toyota Alphard MS
Peugeot e-2008
ex:E39 530d - 01 E38 735i - 96--köyhän miehen kasikone ,E39 520i - 98 "pappa", E30 316
Minnuu alko vähän nää Aristot kiinnostamaan. Ei taida lexusta saada 2jz-gte moottorilla? Miten noissa menee katsastus valojen yms osalta? Saattaa olla jossain jo mainittu, mutten löytäny.. Millasia tehoja/vääntöjä automaattilootat kestää noissa twinturboissa? Onko noissa auction sheeteissä miten kerrottu jos on viripalikkaa ja vaikuttaako se rateen?
Lexus on sellainen auto että sitä ajetaan sillä vaparimoottorilla rauhallisesti karvahattu päässä, Ariston idea on siinä 3l twinturbo moottorissa vaikka sillä joutuukin, haha, postia jakamaan.
Ajovalojen kuvio pitää korjata tai kääntää, helpoin kun muokkaa tai vaihtaa tilalle LHD kuviolla olevat valot. Niitä on saatavilla hyvin käytettyjä, tuning malleja jne.
Automaatti menee kai vielä noilla 400-450hv tehoilla, riippuu hiukan kuskista ja käytöstä. Niitä saa lisää ehjiä halvalla jopa suomesta, niitä saa vahvistettua myös.
Sheeteissä on kerrottu viripalikoista, jotain. Ne eivät suoraan vaikuta gradeen, mutta todella rankasti modattu voi saada graden 1.
Tuolla on jo kirjoitettu mitä ne grade numerot tarkoittaa, samoin siellä on sitä sheetiä jo selitetty.
Mitään automallikohtaista sinne ei voi laittaa.
Juu toki toki, tarkoitin lähinnä että jos jotain yleistä tuosta valohommasta ja rekisteröinnistä ylipäätään. Niistä ei ole FAGissa mitään. Näyttää kuitenkin säännöllisesti noita kysymyksiä asiasta tulevan.
Tämä myytiin 454000Y ( Ja kesällä kumeja kuluttaa oulun kadut)
Onnittelut! Lisäkuvia sitten esille.
Toyota Alphard MS
Peugeot e-2008
ex:E39 530d - 01 E38 735i - 96--köyhän miehen kasikone ,E39 520i - 98 "pappa", E30 316
Onnittelut, ei pahan hintainen ollenkaan... vaikka mursu onkin, haluasin mieluusti nähdä myöhemmin vielä lisäkuvat satamasta yms. osana topikkia
Kiitos. Laitan satamakuvat kunhan sinne asti päästään. Tässäkin on jonkinlainen öljyvuoto eli mikäli se on isompi täytyy korjauttaa se ennen laivaa. Agentti aikoi tutkia asiaa. Otin riskin tuon öljyvuodon kanssa pienellä bidillä.
Eihän tämä täydellinen ollu mutta jospa tästä pikku fiksillä saisi kesäkulkineen. Ja vanteet kerrankin sellaiset ettei niitä tarvitse heti ostaa. Toki etuvanteissa oli aika ujot kehät...
Juu toki toki, tarkoitin lähinnä että jos jotain yleistä tuosta valohommasta ja rekisteröinnistä ylipäätään. Niistä ei ole FAGissa mitään. Näyttää kuitenkin säännöllisesti noita kysymyksiä asiasta tulevan.
Voisi siellä olla rekisteröintiäkin hiukan, valohommat menee nykyään kuitenkin niin että japanivalot käyvät suoraan leimalle, jos vain valokuvio on ok. Valokuvion muuttaminen meille sopivaksi on sitten aina mallikohtaista.
Toisaalta tässä on käsitelty pääasiassa tuontia japanista, missä on jo aika paljon kaikkea huomioitavaa. Tuon voisi taas käsitellä erikseen mitä niillä jo tuoduilla suomessa pitää tehdä jotta saa liikenteessä ajaa, siellä olisi sitten vero/rekisteröinti asiat mitkä eivät sinällään liity japanista tuontiin, koska ovat kuitenkin sitä samaa mitä saksasta/ruotsista/uk:sta tuodessa.
Kiitos. Laitan satamakuvat kunhan sinne asti päästään. Tässäkin on jonkinlainen öljyvuoto eli mikäli se on isompi täytyy korjauttaa se ennen laivaa. Agentti aikoi tutkia asiaa. Otin riskin tuon öljyvuodon kanssa pienellä bidillä.
Eihän tämä täydellinen ollu mutta jospa tästä pikku fiksillä saisi kesäkulkineen. Ja vanteet kerrankin sellaiset ettei niitä tarvitse heti ostaa. Toki etuvanteissa oli aika ujot kehät...
Ei niistä mitään öljyä ulos lorise, ne olisi sitten jo *** ja romujen seassa myytävänä, laivaan vaan
Halvalla harvoin saa täydellistä, mutta onhan tuossa paljon autoa ja vannetta tuohon hintaan. Harvoin SL mallin alla näkee hirveää lippivannetta, eikös siinä huitele et lukemat jossain 45 paikkeilla mikä rajoittaa jo aika paljon.
Toisaalta tässä on käsitelty pääasiassa tuontia japanista, missä on jo aika paljon kaikkea huomioitavaa. Tuon voisi taas käsitellä erikseen mitä niillä jo tuoduilla suomessa pitää tehdä jotta saa liikenteessä ajaa, siellä olisi sitten vero/rekisteröinti asiat mitkä eivät sinällään liity japanista tuontiin, koska ovat kuitenkin sitä samaa mitä saksasta/ruotsista/uk:sta tuodessa.
+1 tälle.
Toyota Alphard MS
Peugeot e-2008
ex:E39 530d - 01 E38 735i - 96--köyhän miehen kasikone ,E39 520i - 98 "pappa", E30 316
Comment