Aika monella on laskut erikseen ja asiakkaan vievät fiksumpana vain auton laskun tulliin. Onko moinen fiksua, ei varmaan kun "säästö" on aika ohut
Ok, ei ole koskaan vain itsellä tullut vastaan. En tosin ole käyttänyt kuin muutamaa diileriä koko uran aikana. Mutta joo, säästö ei häävi ole, joten hirveästi ei kannata urheilla.
Minkä mukaan noi rahdit sitten menee? ro-ro sanottiin mulle 165k,ja tämän topicin sl mersu ilmeisesti oli jotain 120-130k? Vaikuttaneeko auton koko noin paljon?
Minkä mukaan noi rahdit sitten menee? ro-ro sanottiin mulle 165k,ja tämän topicin sl mersu ilmeisesti oli jotain 120-130k? Vaikuttaneeko auton koko noin paljon?
Koko on juurikin se joka eniten vaikuttaa. Jos suinkin mahdollista, ota rahti "collect", eli maksu vasta noudettaessa. On jonnin verran halvempi niin.
Meni lars levin päästöhuijausbussi kuin kuumille kiville, niin pitäisköhän alkaa taas painaa bid nappia. Tilasin jo timpurin katsomaan paikkoja että saa heti keväällä tehtyä lisäkatosta autoille
Kontti on tulossa suomeen keskiviikkona, niin saa nähdä päästäänkö ihmettelemään purkua jo ensi viikolla. Sattuu tuossa kavereilla olemaan W124 ja W201 koriset mistä pääsi mittailemaan nostopisteiden paikkoja. Laitetaan 5x5" parrut nostopisteiden kohdalle poikittain, niin ei tarvitse kolhia pohjaa.
Meni lars levin päästöhuijausbussi kuin kuumille kiville, niin pitäisköhän alkaa taas painaa bid nappia. Tilasin jo timpurin katsomaan paikkoja että saa heti keväällä tehtyä lisäkatosta autoille
Perhana, itsellä vähän sama polte että lisätilaa pitäis tehdä. Tontilla olis vielä rakennusoikeutta ihan mukavasti, ja korkeuttakin saisi rakentaa sen verran että pilarinostimenkin saisi sisään, vaan kun rakennusten sijoittelu on sellainen että pitäisi purkaa pari vuotta sitten remontoitua rakennusta että järkevällä tavalla saisi lisätilaa tehtyä. :/ Pöljyyksissään ei ihan kaikkea tullut mietittyä aikanaan.
Kiva ois poimia vaikka joku 190E 2.5-16 ja E500 W124 säilöön. Tarkoittaako tällaiset ajatukset sitä että on siirrytty jo tukevasti keski-ikään? :P
Muistaa sanoa että maksu collect ja ei vakuutusta rahtiin
Niin on halvempi hinta
Comment