Auto on tilassa "not yet " ja hinta kohdassa näkyy mun tekemä korkein tarjous? Sainko tojotan?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW Japanista V (+ muita merkkejä)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Eikös tuo punainen ALPINA Z4 ollut noilla samoilla kuvilla jo kerran aiemmin tulossa myyntiin?Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by RRK View PostEi sentäsjzs161 aristosta betsi vetämässä.
No oli siellä yksi Tom's G mallikin, mutta mielestäni noissa maksetaan käytännössä tarratuunauksesta aika paljon extraa ja vuosimalli 2002, kalliimmat verot ja ei ole enää sen ikäinen että voisi vapaasti suomessa viritellä.Elämä on pihakivestä.
Comment
-
-
Originally posted by Laku View PostEikös tuo punainen ALPINA Z4 ollut noilla samoilla kuvilla jo kerran aiemmin tulossa myyntiin?Toyota Alphard MS
Peugeot e-2008
ex:E39 530d - 01 E38 735i - 96--köyhän miehen kasikone ,E39 520i - 98 "pappa", E30 316
Comment
-
-
Originally posted by RRK View PostNäköjään voitin.. 125k laitoin maksimihuudoksi, mutta jostain syystä huutanut 146k asti ja sillä auto jäi. Mutta ihan olen tyytyväinen ja suht. hankalat kriteerit: musta,mustilla nahoilla oli niin siihen nähden ok!
Miten ajattelit toimia tuon ratin kanssa, kun japanissa voi noin uuteen laittaa "tuning" rattia eikä tarvi airbag systeemien poistamisesta murehtia, mutta suomessa leimamies ei noin uudessa autossa välttämättä oikein noista tykkää.
Elämä on pihakivestä.
Comment
-
-
Originally posted by RRK View PostHieman vain ihmetyttää toi mun max. Huudon ylitys. . Mutta eipä asialle mitään voi. Mites toi lasku,saako sieltä kuitin missä on auton hinta+rahti, ja palkkio erikseen. Ihan Hangon tiskiä ajatellen. Vai meneekö tosta välityspalkkiosta ees sitä 24%?
Comment
-
Comment