Originally posted by ale\\
View Post
-Ei 325i, vaan oikeasti 318i. Tämän voisi kyllä korjata ihan ilmoitukseenkin.
-Tekniikanvaihto toteutettu vähän absurdisti mm. ohjainboksi irtonaisena hansikaslokerossa ja läpivienneissä tulipellin läpi ei mitään suojausta tms. Tämäkin korjaantuu toki helposti.
-Kävi moitteetta ja vetojakin tuntui olevan. Aikamoinen pörinäputkisto, joka vuosi.
-Vaihdekepin puslat loppu, aika vetelä arpakeppi.
-Jarrupalojen merkkivalo vilkkui ja kulutusmittari pimeä.
-Perän tumppi vähän vuosi öilia.
-Katto aika valmis, takalasi uusi.
-Korimallin perus ruostekohdat. Hinauslenkin alapuolella takahiekkapellissä kittinaamiointi. Takakaaret joskus maalattu teippirajalla ja ruosteet tullut uudestaan läpi. Toisen takakaaren alareunassa ~5cm repeämä E30 cabrion tyypillisellä tavalla. Vähän sävyeroa takaluukunkannessa muuhun autoon yms. pientä. Yleisilme ihan ok ja hyvinkin korjattavissa vielä.
Pientä hifistelyä, niin saa ihan kelpo cabrion.
Comment