Announcement
Collapse
No announcement yet.
Nettiautosta Bongailtua XXIII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Ink View Posthttp://www.nettiauto.com/bmw/740/8160037
Tämä taas myynnissä ja vielä samoilla kuvilla kuin viimeksikin. Onko kellään nykykunnosta mitään tietoa? Oli välillä ilmeisesti aika raihnaisessa kunnossa.
McBeast tietää varmasti auton historian kun on auton entinen omistaja, mutta nykyinen kunto kiinnostaisi. :think
Ostaessani auton oli vähän kaikenlaista puutetta, mutta palauteltu aiempaan ulkoasuun.
Ja minun tietääkseni on McBeastin vanha auto.E38 740ia
E39 530 dAT
ex. E34 520i sedan
ex. E39 528i Ac Schnitzer "ACS5"
ex. E36 325i sedan
ex. E36 328i touring
ex. E36 318 iS qp
ex. E36 325i qp -R.I.P-
ex. E21 320i sedan
ex. E30 318i sedan
ex. E3 2500 sedan
Comment
-
-
Originally posted by Rale View PostJuu olin väärässä. Alpina käytti jotain muuta materiaalia kansipahveissa. Mitä sitten mahtaa kustantaa uudet metalliset tiivisteet?
E39ssä onnistuu hattujen nosto pois, ilman että konetta tarvii ulostaa pois. Toisin kun e36ssa joutu koneen laatikoineen ottamaan pois, edes venttiilikoppia ei meinannu saada pois kun niin ahdasta.
Tuleehan niitä kustannuksia jos tiivisteet vaihtaa. Uudet pultit, tiivistesarja kannen tiivisteiden lisäksi. Myös jakopää kannattaa samalla laittaa ja muuta mitä tulee ullatuksia eteen. Jos ajettu rikkinäisillä tiivisteillä niin melko varmasti joutuu lohkosta sipasee pikkuisen pois ja kone otettava kuitenkin pois sieltä. Mutta jos pitkään ajettu, niin lohko saattaa olla entinen. Hyvällä tuurilla selviää pelkillä tiivisteiden vaihdolla (mitä kyllä epäilen jos käyntihäiriötä on).
Jos menee tuota kattoo niin puristuspaineitten mittaus ehdottomasti.
Mulla oli ehkä alkavaa vuotoa, mutta kuitenkin tiivisteet vielä ehjät ja selvisi pelkällä kansien plaanauksella.
Toki voi olla anturivika ja sehän selviää kun käy paikanpäällä ihmettelemässä.EVERYTHING | WORKS
Comment
-
-
Originally posted by bemmeri View PostE39ssä onnistuu hattujen nosto pois, ilman että konetta tarvii ulostaa pois. Toisin kun e36ssa joutu koneen laatikoineen ottamaan pois, edes venttiilikoppia ei meinannu saada pois kun niin ahdasta.
Tuleehan niitä kustannuksia jos tiivisteet vaihtaa. Uudet pultit, tiivistesarja kannen tiivisteiden lisäksi. Myös jakopää kannattaa samalla laittaa ja muuta mitä tulee ullatuksia eteen. Jos ajettu rikkinäisillä tiivisteillä niin melko varmasti joutuu lohkosta sipasee pikkuisen pois ja kone otettava kuitenkin pois sieltä. Mutta jos pitkään ajettu, niin lohko saattaa olla entinen. Hyvällä tuurilla selviää pelkillä tiivisteiden vaihdolla (mitä kyllä epäilen jos käyntihäiriötä on).
Jos menee tuota kattoo niin puristuspaineitten mittaus ehdottomasti.
Mulla oli ehkä alkavaa vuotoa, mutta kuitenkin tiivisteet vielä ehjät ja selvisi pelkällä kansien plaanauksella.
Toki voi olla anturivika ja sehän selviää kun käy paikanpäällä ihmettelemässä.
Comment
-
-
Originally posted by Zeta View Post
Onhan tuossa laittoa ja eikä nyt hirveen edullinen kuitenkaan.
Ensi viikolla ei enää myy ja rahoitus pitäis saada äkkiä maksettua. Viikonloppuna voipi olla vaikeempi homma. Tietty jos myyjään luottoa löytyy, niin mikä ettei...EVERYTHING | WORKS
Comment
-
-
Originally posted by bemmeri View PostOnhan tuossa laittoa ja eikä nyt hirveen edullinen kuitenkaan. .
Comment
-
-
Originally posted by A^A View Post
tuo ilmoitus nyt on muutenkin... mitkä hel*etin ortopedipenkit
pakollinen: http://www.nettiauto.com/bmw/550/8057979F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Originally posted by Zeta View PostNo on se kuitenkin suomen halvin noilla kilsoilla. :think
No on. Mutta ei tuo ero niin hirveä ole laittoon nyt jonkun verran menee jos hyvin tekee. Tuskin kuitenkaan on pitkään myynnissä.
Bongo.
92tkm ajettu vuonna 2008 ja 2011 vaan reilu satku mittarissa. Varmaan tallissa säilötty....EVERYTHING | WORKS
Comment
-
-
Originally posted by Mr. Z View PostSamoilla kuvilla kun auto on samassa kunnossa kuin kuvien otto hetkellä
Ostaessani auton oli vähän kaikenlaista puutetta, mutta palauteltu aiempaan ulkoasuun.
Ja minun tietääkseni on McBeastin vanha auto.
Hieno auto, pusseja, remmiä, lukkoperää ja manuaalilaatikkoa se vähän huutelis.
Comment
-
-
Originally posted by bemmeri View PostEnsi viikolla ei enää myy ja rahoitus pitäis saada äkkiä maksettua. Viikonloppuna voipi olla vaikeempi homma. Tietty jos myyjään luottoa löytyy, niin mikä ettei...
Bongo: http://www.nettiauto.com/bmw/318/8051052
Comment
-
-
Originally posted by Petteri75 View PostTämä on hiukan jännä kohde. Kuvattu niin, että rekisterikilpeä ei heti näy. No, näkyy kuitenkin. Sen takaa paljastuu, että auto on tsekkiläinen? Näitä ei olekaan aiemmin tullut vastaan. Varustelistassa on joku
7NH Service Inclusive 5/100 Service Inclusive 5/100
Mikähän tuo lienee? Varmasti ikuisen "keskustelun" kohde, mutta jos auto on rekisteröity 1. kerran 09/2013 ja se on tehty 5.7.2013, niin eikö se ole mallivuodeltaan 2013? Facelift varmasti saattaa muuttaa asioita, mutta eikö elokuu ole ns. mallivuoden vaihto?
http://www.nettiauto.com/bmw/520/7982113
Bemarin kohdalla mallivuodesta puhuminen on sinänsä turhaa,
kun ei tehtaalla sellaista käsitettä ole.
Muutoksia tulee 3 kertaa vuodessa, 3/6/9 kuukausi.
Tuo 9 on yleisin mutta on niitä muitakin "nähty".
Esim. 3/2007 E60/60 LCI mallit, 2007 on tehty myös vanhempaa mallia
joten itse ainakin olen kaikista LCi malleja kaupannut 2008 vuosimallina,
ja kyllä myös kaikkia F10/11 2013 valmistetuja LCI malleja tulen myymään 2014 vuosimallina
2013 on kuitenkin valmistettu pre-LCI malliakin...
En tiedä mistä tuon elokuun tempaisit,
esim. Volvot ja VAG-vehkeet joissa vuosimalli näkyy suoraan valmistenumerosta,
vaihtavat vuosimallia jo alkukesästä.
Ja on mulla ollut volvo joka oli valmisettu 3/2003 ja oli 2004 vuosimallia...Last edited by MajorDrake; 23-07-2016, 21:46.M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
Comment