Huvittavinta tässä on kuitenkin se, että yleensä ilmoituksessa lukee, mitä autosta löytyy. Jos se integroitu nintendo on ihan "must have" juttu, niin miks helvetissä sen sitten täytyy soittaa autosta, jossa sitä ei oo. Jo vihreää luuria painettaessa molemmat tietää, ettei sitä ole... Ei sen myytävän auton hinta tipu kolmea tonnia sen takia, että ostajalla on joku mieltymys. Mä esimerkiks ostaisin e92 bemarin mielummin ilman keskinäyttöä, kuin sen kanssa. Ylipäänsä itselle merkkaa kunto ja kilsat paljon enemmän, kuin varusteet. En ikinä ostais alle 10v autoa (tai oikeastaan mitään autoa...) +150tkm ajettuna vaikka siinä oli kaikki maailman varusteet. Mulle 250tkm ajettu auto on paaliin valmista kamaa. Voisin kyllä ostaa auton puutteellisillakin varusteilla ja retrofittailla niitä, kunhan aihio on hyvä.
Itseä ilmoituksissa eniten huvittaa, että nuo yli kymmenen vuotiaat isot dieselit on aina just sen 150-180tkm ajettuja. Toimiiko psykologia, vaikka kusetus haisee Saksan satamasta kotiin? :think
Model 3
Ex X5 40d
Ex 330d
Ex Z4m coupé ESS525
Ex Z3 coupé Vf engineering 309
Itseä ilmoituksissa eniten huvittaa, että nuo yli kymmenen vuotiaat isot dieselit on aina just sen 150-180tkm ajettuja. Toimiiko psykologia, vaikka kusetus haisee Saksan satamasta kotiin? :think
Katoppas. Joku on samaa mieltä kanssani
Mun väliaikaiskäyttiksessä, siis -99 td Avensiksessa on 420 mittarissa ja se on aika monen mielestä paljon ajettu. Kyllä tuon ikäisissä diesel aveissa on varmasti melkein kaikissa korkeampi ajomäärä, oli mittarissa mikä lukema tahansa!
Noin 20tkm / vuosi ei kuitenkaan ole paljon ja tuossahan on kaikki kilsat taulussa, kun on ollut perheessä -03 /160tkm lähtien.
Mutta onhan niitä vähän ajettujakin autoja paljon, ei kuitenkaan ihan niin paljon...
Ja vastaus toimiiko psykologia...toimii!
i4 M50, E46 325 CiA avo, Suzuki Katana 2022
ex E39 M5 2001 Anthracite, M550D, F11 525D N57, F36 435D, Model 3 Perf, jne
Tosta kun otat pelkät Bemarit niin taitaa kääntyä prosentit toisinpäin Varmaan niin huonoja autoja että aina rikki ja siksi pysyy kilsat maltillisena
Alkoi kiinnostamaan: nimenomaan bemareissa on noin (kaikki tieliikennekelpoiset dieselit). Ja yli 350tkm ajettujen osuus yli 17%
Mutta kun otetaan vain yli kolmelitraiset, niin alle 185tkm ajettujen osuus nousee 2 prosenttiyksikköä (osuus 16%).
Eli suhteellisesti isokoneisissa on enemmän vähän ajettuja. Vaikka luulisi olevan just toisin päin.
Ei välttämättä, moni voisi epäillä miksi annat 500e että hakevat bemarin pois pihasta!
Joo ja todennäkösesti tarjottais silti jotain rikkinäistä vaihdossa ilman talvirenkaita... Mikähän siinä muuten on, että pitää ylipäätänsä tarjota mitään, jos ilmoituksessa lukee selkeästi ei vaihtoa.
Mutta joo, ainahan kaikesta pääsee eroon, kun tiputtaa riittävästi hintaa, mutta lähinnä mietin onko se oikeesti muutamasta satasesta kiinni, että ei oo tullu edes tiukan hinnan kyselyitä tai muodikkaasti puolen tarjoajia. Kilometrejä on, vikoja on, mutta eipä tota ostaessa ne satkun vähemmän ajetut, mitä ei kuulemma ollut tarvinnut korjata ollut todellisuudessa yhtään parempia, vaan päin vastoin... Just oli toki juttua, että jokainen pitää aina omaansa muita parempana, mutta ei nettiautossa kyllä alle tän pyynnillä parempiakaan ole.
“Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson
Meinasin kirjottaa tonne yleiselle puolelle, että tuut hakee multa tän samalla etelän reissulla, jos se Kamuxin auto ei olis natsannut, mutta ei pystyny luopumaan vielä sillon.
“Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson
Comment