Miten se sitä haittaakaan? Prosentuaalisesti jos arvo laskee samaa tahtia, niin tiedossa halpoja metrejä hienolla autolla.
Alkuun ne hinnat putoaa vielä vähän kiivaammin.
Lähinnä tulee mieleen, että 7v vanhasta autosta haaveillaan uuden hinnan perään. Ei sillä tiedolla tossa kohtaa enää mitään tee. Tuskin kauppoja estää ja auto näyttää hienolta. Kunhan mainitsin omaan silmään osuvan asian
Ihailtavaa rohkeutta. Omalla kohdalla viimeisin omamyynti-yritys oli E90 318i 21.5k€ -> 19.5k€, 6vk. Eihän tuo pitkä aika ollut, mutta ei ainuttakaan yhteydenottoa tms vaikka tilastojen mukaan oli käyty katsomassa, klikattu Suosikiksi jne. Sitten ei ole kahteen autoon tullut enää kokeiltuakaan. Eriäviä mielipiteitä on, mutta oman kokemuksen mukaan jo 15k€ jälkeen alkaa olla vaikeuksia saada käteiskauppaa aikaiseksi. Ehkä tästä syystä autokauppoja on edelleen olemassa, kun kalliimpia kotteroita pitää vaihdella ja ostella.
Eikai tuo mitään haittaa, jollekin bemareista tietämättömälle (joka ihan hyvin voi tuollaisen ostaa) antaa vähän erilaista ajatuskulmaa.
Tästä täysin samaa mieltä. Tuo voi olla mukava tieto myös pitkäaikaiselle Bemaristille(kin). Eihän tuollaisella informaatiolla sitten ole mitään virkaa,jos jotain E39:ä ollaan myymässä. Mutta vähän ajetuissa "uudemmissa" autoissa ihan kiva fakta. Ei tuon takia varmaan kukaan autoa väliin jätä.
Tiedän, että ovh:n mainitsemiselle on puolesta ja vastaan ajatuksia. Itse ajattelin sen niin, että saa nopean käsityksen auton varustelusta jne. Ja itse myös näen asian positiivisena kun autoja selailen.
Tuohan on ihan unelma-auto ja mitään sen pitämistä vastaan ei sinänsä ole, halut kun nyt vaan tuppaa vaihtumaan ilman järjellisiä selityksiä. Takkiinhan näissä ottaa aina.
Kesällä tapahtuneen kohtuu nopean työpaikanvaihdoksenkin myötä ajot vähentyneet ja mieli saada jotain harrasteautomaisempaa tilalle..
Jos joku vähänajetun e91 LCI 335d M-Sportin omistaja kokee halua vaihtaa, niin sellainen voisi tällä hetkellä kiinnostaa
Kuinka alas oikeasti pitää mennä hinnan kanssa että tämä lähtee? Auto on oikeasti hieno. Toki tuo taksihistoria silläkin on, mutta ajattelin että kuvissa saa taksivarusteet näkyä kun asia tulee kuitenkin ilmi.
Nyt olisi yksi erittäin paljon omistushaluja herättävä auto ruotsissa kaupan. Ei mua sinänsä harmita tälläkään ajaa, mutta nyt kun on 250 tkm F01 takana, kaipailisin jo hieman vaihtelua..
Kuinka alas oikeasti pitää mennä hinnan kanssa että tämä lähtee? Auto on oikeasti hieno. Toki tuo taksihistoria silläkin on, mutta ajattelin että kuvissa saa taksivarusteet näkyä kun asia tulee kuitenkin ilmi.
Nyt olisi yksi erittäin paljon omistushaluja herättävä auto ruotsissa kaupan. Ei mua sinänsä harmita tälläkään ajaa, mutta nyt kun on 250 tkm F01 takana, kaipailisin jo hieman vaihtelua..
Siisti! Ehkä paremmin menisi kaupaksi ilman noita taksivarusteita.
Kannattaa teroittaa, että SINÄ olet taksiautoilija ja myyt itse autoa ja tiedät sen historian.
Jos on joku tapa todistaa, että kilometrit pitää varmasti paikkansa, niin mainitse siitä.
OT: Voi jumalauta kun pääsisi tollaselle työmaalle. Hiukan miellyttävämpi työpäivä kuin jonkun karvalakki Hyundain ratissa
Olisin varmaan valmis tinkimään provikka-% jos tuollaisen rattia pääsisi kääntämään.
Ensimmäinen ostaja kävi katsomassa ja jäi miettii mutta yllätyin kun ostaja oli 55v-70v väliltä. No katsotaa kun toinen ostaja tulee katsomaan lähi aikoina.
Onko tässä joku suurempi feelu BMW -lasien läpi katsottuna kun ei tunnu kauheasti kysyntää olevan. Hain tämän kesällä väliaikaisautoksi, kun oma käyttis meni kaupaksi ja ajelin tällä noin 10tkm uutta etsiskellessä. Ostin mentaliteetilla "etsitään siistein mikä löydetään 4000€ hintaluokkaan" kun ei millään raiskatulla jaksa ajella. Tarkoitus oli että myydään pois, ja jos ei kysyntää ole niin ajellaan sitten vaikka kesällä itse, mutta hiukan ihmetyttää että täytyykö seiskan olla vähintään V8 että sille on minkäänlaista kysyntää?
Onko tässä joku suurempi feelu BMW -lasien läpi katsottuna kun ei tunnu kauheasti kysyntää olevan. Hain tämän kesällä väliaikaisautoksi, kun oma käyttis meni kaupaksi ja ajelin tällä noin 10tkm uutta etsiskellessä. Ostin mentaliteetilla "etsitään siistein mikä löydetään 4000€ hintaluokkaan" kun ei millään raiskatulla jaksa ajella. Tarkoitus oli että myydään pois, ja jos ei kysyntää ole niin ajellaan sitten vaikka kesällä itse, mutta hiukan ihmetyttää että täytyykö seiskan olla vähintään V8 että sille on minkäänlaista kysyntää?
Mun mielipide on edelleen sama: tohon hintaluokkaan on niin helvetisti valinnanvaraa, eikä vanha BMW ole se kaikista halutuin auto, vaikka ei varsinaisesti mitään isompaa "vikaa" olisikaan pyyntiin nähden. Jos nyt tollasta olisin hankkimassa, niin toi kaatuis varusteisiin, tai pikemminkin niiden puutteeseen.
“Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson
Mun mielipide on edelleen sama: tohon hintaluokkaan on niin helvetisti valinnanvaraa, eikä vanha BMW ole se kaikista halutuin auto, vaikka ei varsinaisesti mitään isompaa "vikaa" olisikaan pyyntiin nähden. Jos nyt tollasta olisin hankkimassa, niin toi kaatuis varusteisiin, tai pikemminkin niiden puutteeseen.
Sama. Seiskassa ois ihan pakko olla vähintään automaatti-ilmastointi.
Joo, vaatimattomilla hiluilla toi kyllä onkin. Ehkäpä jos se olis "ykkösauto" niin varusteetkin näyttelisi vähän suurempaa osaa. Itsellä ei niin väliä vaikka ei olisi edes manuaali-ilmastointia kun kesällä noilla fiilistelyvehkeillä tulee ajeltua kuitenkin ikkunat auki. Kunhan vakkari on niin melkeinpä sillä pärjää. Käyttiksessä onkin sitten kaikenmaailman matriisivaloa ja aktiivivakkaria. En oikein osannut ajatella KO. kantilta asiaa.
Toisaalta, eipä tuossa mitään häviä ellei nyt satu menemään kaupaksi, voihan sillä kesällä ajella viikonloppuisin
Onko tässä joku suurempi feelu BMW -lasien läpi katsottuna kun ei tunnu kauheasti kysyntää olevan. Hain tämän kesällä väliaikaisautoksi, kun oma käyttis meni kaupaksi ja ajelin tällä noin 10tkm uutta etsiskellessä. Ostin mentaliteetilla "etsitään siistein mikä löydetään 4000€ hintaluokkaan" kun ei millään raiskatulla jaksa ajella. Tarkoitus oli että myydään pois, ja jos ei kysyntää ole niin ajellaan sitten vaikka kesällä itse, mutta hiukan ihmetyttää että täytyykö seiskan olla vähintään V8 että sille on minkäänlaista kysyntää?
Joku tuningpetteri on vaihdellut mittarinpohjia. Ei ihan omaankaan silmään kyllä istu. Angeleyesitkin oli kun tuon hommasin mutta heitin ne kuikkaan samantien ja ruuvasin E38 xenonit tilalle kun sattui sopivasti löytymään.
Comment