Tää video tuli eilen, kyllä melkee tarvii ottaa toi trial ja jos siel vaikka olis jotain muutakin katsomisen arvosta nii ei 9$ paha oo kuukaudessa
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Grand Tour
Collapse
X
-
Ihan viihdyttävä jakso, toisaalta ei mitään mullistavaa uutta oltu keksitty.
Jotenki välittyi katsojalle, et heput ovat vapaantuneempia kuin TopGearin viimeisinä vuosina.
Vähän meinasivat sortua kikkailuun siinä "julkkis-hommassa", joutui jopa kelailemaan eteen päin muutamia minuutteja.
P.S. Koenigsegg:iä olisin itsekin kaivannut tuonne sekaan. Olisko Regera liian proto-vaiheessa vielä.. :think
-Timo
Comment
-
-
Joo, jotenki tuntuu et saivat vietyä vanhaa ohjelmaa parempaan suuntaan, varmaan BBC ollu hiukan rajotuksia ylemmiltä tahoilta, täytyy kyl myöntää et on potenssiin kaks verrattuna vanhaan ohjelmaan. Toi julkkis segmentti on kyl kieltämättä vähän... erikoinene28 535i Touring
e28 m535i + s38
e34 535i --> ?
Ei se ole harrastus eikä mikään mihin ei kaikki aika ja rahat menisi
Comment
-
-
Originally posted by sierra4x4tbo View PostP.S. Koenigsegg:iä olisin itsekin kaivannut tuonne sekaan. Olisko Regera liian proto-vaiheessa vielä.. :thinkLast edited by 928 GTS; 18-11-2016, 15:40.-92 928 GTS
-98 550 Maranello
Comment
-
-
Originally posted by Remotion View PostSiis korjoitatte amazon.com selaimeen. Kyllä on laiskuus huipussa. Ei tarvita vpn vaan toimii ihan suoraan 200 maassa.
Näillä mennään:
- BMW E81 118i since 2017
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Mä vähän veikkaan että se oli vähän tahallaan niin sekoileva se julkkisvieras osuus, jätettiin aika paljon vielä paukkuja seuraaviin jaksoihin.
Hyvin kanssa näkyi melkoinen jännitys juontajista, tuosta kun ne nyt pääsee vauhdiin ja vapautuvat hieman niin sitten se läppä rupee lentää todella kivuttomasti. Ainoa mikä oli aika huono oli se jenkki "stig", luulen että vaihtuu toiseen nopeasti ja sekin saattoi olla tarkoituksellinen hämy.
Originally posted by Laku View PostLast edited by Remotion; 18-11-2016, 21:47.
Comment
-
-
Originally posted by Remotion View PostMä vähän veikkaan että se oli vähän tahallaan niin sekoileva se julkkisvieras osuus, jätettiin aika paljon vielä paukkuja seuraaviin jaksoihin.
Hyvin kanssa näkyi melkoinen jännitys juontajista, tuosta kun ne nyt pääsee vauhdiin ja vapautuvat hieman niin sitten se läppä rupee lentää todella kivuttomasti. Ainoa mikä oli aika huono oli se jenkki "stig", luulen että vaihtuu toiseen nopeasti ja sekin saattoi olla tarkoituksellinen hämy.
https://www.amazon.com/dp/B01J94A5GQ..._swm_pr_1118gtE91 335iA MSport LCI| Titan Silver
JB4|E85 BEF|IC|Evolve DP|Walbro450|NGK|BMS DCI|PhoenixRacing CP|H&R|xHP S3|BBS CH-R
E36 316i Compact Hellrot
Ex. E39 540iA 1997 Oxford Green
Ex. E39 M5 2001 Oxford Green
Comment
-
-
Originally posted by reekoon View PostKoko ensimmäinen jaksohan oli piilovittuilua vanhalle top gear formaatille. Esim salaperäinen, urheilullinen ja mykkä Stig korvattu suulaalla hieman tukevalla "juntilla". "julkkikset tavis autossa" on heille "kuollut" idea selkeästi, koska kukaan ei päässyt elossa perille. Olen samaa mieltä, että tällä haluttiin antaa samalla pikku näpäytys, varsinkin kun uusilla juontajilla oleva top gear ei ole menestynyt ja tämän myötä varmaan kokee vielä rankemman boikotin, koska nyt sitä ei enää ole tarvetta katsoa "vieroitukseen". 10/10 minulle ekaksi jaksoksi.
Ainoa mikä noista oli ärsyttävä, niin tosiaan tuo jenkkikuski, mikään muu ei juuri ihmetyttänyt tai mitään.
Mukavaa oli nähdä tutut juontajat tv:ssä!, odotan kanssa että kunnolla lähtee käyntiin
Comment
-
Comment