Grand Tour

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• Janza182
    replied
    Originally posted by touring39 View Post
    Näin just. Samalla sapluunalla on menty kaikki kaudet. Halvemmalla pääsis, kun odottais viimeiseen 4 jaksoon, että sais yhden kuukauden hinnalla kaikki, mutta kun ei malta odottaa..,

Muuta tarjontaa ei oo tullu seurattua. Lieneekö mitään kiinnostavaa siellä?
    Itse ainakin katsellut amazonilta Jay Leno garagea ja joku lemans24 dokkari. Myös eri automerkkien historioista dataa. Myös kaikki miehen puolikkaat löytyy perussarjoista ainakin. Oli tuolla muitakin autoaiheisia mut ei ole kerennyt tutustuu.

Hintaansa nähden (2.99/kk) tarjontaa mun mielestä hyvin.

Leave a comment:

• touring39
    replied
    Originally posted by Antti O View Post
    Joo, maksat sen 5,99$ kk tms ja siellä on ainaski mulla kaikki seasonit näkyvillä. Lopetan tilauksen heti kun viimenen tämän seasonin jakso on katottu.
    Näin just. Samalla sapluunalla on menty kaikki kaudet. Halvemmalla pääsis, kun odottais viimeiseen 4 jaksoon, että sais yhden kuukauden hinnalla kaikki, mutta kun ei malta odottaa..,

Muuta tarjontaa ei oo tullu seurattua. Lieneekö mitään kiinnostavaa siellä?

Leave a comment:

• jannmann
    replied
    Ekat 6kk on 2,99e/kk

Leave a comment:

• Antti O
    replied
    Originally posted by |foder| View Post
    Vähän oli sekavasti kirjoitettu. Eli primevideolla on kaikki menneet jaksot? Vähän putosin kelkasta ja toisen kauden alkupuolen jaksot olen nähnyt.
    Joo, maksat sen 5,99$ kk tms ja siellä on ainaski mulla kaikki seasonit näkyvillä. Lopetan tilauksen heti kun viimenen tämän seasonin jakso on katottu.

Leave a comment:

• |foder|
    replied
    Vähän oli sekavasti kirjoitettu. Eli primevideolla on kaikki menneet jaksot? Vähän putosin kelkasta ja toisen kauden alkupuolen jaksot olen nähnyt.

Leave a comment:

• Remotion
    replied
    Se primevideo maksaa 3,90 kuukaudessa. Voit bingettää edelliset ja seuraavia tulossa enää noin kuukauden ajan kun täs kaudessa on 12 jaksoa joten ei ois kyllä ihan kauhea uhraus rahallisesti.

Leave a comment:

• |foder|
    replied
    Mistäs näitä jaksoja olisi nähtävillä?
    Aiemmin linkattu yesmovies:sta kaikki jaksot kadonneet.

Leave a comment:

• Zygel
    replied
    Olipahan eeppinen ja ainakin itseäni kaikin puolin viihdyttävä jakso tänään.

Leave a comment:

• Petteri75
    replied
    Top Gearin ja Grand Tourin jälkeen hyvin usein tulee mieleen, että näillä budjeteilla, juontajien ja tuotantoryhmien yhteisellä kokemuksella pitäisi pystyä tekemään jostain niinkin yksinkertaisesta asiasta kuin autosta elämää suurempaa asiaviihdettä joka ikinen kerta. Mutta kun ei.

Leave a comment:

• Juppe
    replied
    Joo-o, kymmenen minuuttia tota jaksoi katsoa... Täytyy odotella seuraavaa jaksoa.

Leave a comment:

• Remotion
    replied
    Tää neljäsjakso ei ihan pysynyt aiempien tahdissa mutta ihan viihdettä kuitenkin. Ja onhan toi Jagge hienoin sedan ikinä.

Leave a comment:

• Zygel
    replied
    Eka jakso oli kyllä vähän meh. Mutta Kolumbia-special oli oikeinkin maistuvaa settiä.

Leave a comment:

• harriba
    replied
    Originally posted by HTK12 View Post
    Juu tälläiset on kyllä parasta tältä kolmikolta. Nämä roadtrip jaksot olleet parasta antia mielestäni koko Grand tour/top gear aikana.
    Kolumbia spessu oli hyvä paluu alkujuurille siitä aiemmasta miljoona-ferrareilla fiilistelyistä

Leave a comment:

• HTK12
    replied
    Juu tälläiset on kyllä parasta tältä kolmikolta. Nämä roadtrip jaksot olleet parasta antia mielestäni koko Grand tour/top gear aikana.

Leave a comment:

• Remotion
    replied
    Juuri näin, ainakin itse jaksan mukana siihen asti kun sedät heiluu. Lienee yks kausi tulossa lisää.

Leave a comment:

Working...