Joo kyllähän toi noin 3€ siitä et voit katsoa vaikka 3 tuotantokautta Grand Touria juuri tällähetkellä on aika halpa summa, kun Cmore haluaa kymmenkertaisen summan siitä että näkee 2 formulaskabaa per kuukaus. Eikä Cmore ole järjestänyt kyseistä ohjelmaa ja maksanut sen viuluja ja tuotantokustannuksia vaan Amazon on maksanut kaikki Grand Tourin viulut. Itsellä on jokainen streamauspalvelu toiminut kyl täysin ongelmitta viimevuodet. Ainoa poikkeus tähän on juurikin toi maikkari / Cmore joka menee F1 kisoissa tukkoon ja laatu tippuu aivan järjettömän huonolle tasolle joku 144p tai 240p max jos lähetys on päättynyt ja katsot vaikka 20-30minsaa myöhässä lähetystä.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Grand Tour
Collapse
X
-
Olipas taas jakso. Lambo&fefe juttu ihan kiva, vertailun olisi ollut kyllä hienoa saada kuivan kelin kierrokset, mutta säällehän ei voi mitään. Se hothatch juttu taas oli sitä ankeaa sheissea. Ei kertakaikkiaan mitään järkeä niissä jutuissa. Jäi aika 50/50 fiilis tuosta jaksosta, mutta edelleen tuolla kuukausihinnalla ihan jees.
Comment
-
-
Ne on muuten Harry Metcalfen omia autoja se fefe ja lambo. Harry on EVO lehden perustaja ja oli pitkäaikainen päätoimittaja. Se sama Countach on ollut aiemminkin Top Gearin studiossa esillä yms. Ja TG / GT haluaa sen siiven siihen takaisin kiinni kun ikonisemman näköinen mutta Harry ottaa aina sen pois koska auto kulkee 20kmh kovempaa ilman sen siiven aiheuttamaa ilmanvastusta.
Comment
-
-
Originally posted by Juppe View PostAi ne on Metcalfen kärryjä. Evoa onkin tullut tilattua monta vuotta, mutta jopa niinkin tasokkaaseen autolehteen tuli lopulta ähky.
Comment
-
-
[Offtopic]
Mulla toi digipuoli ei koskaan lyönyt läpi. Halusin aina paperilehden muovikääreessä postiluukkuun. Evot on vintillä tallessa ja niitä on usean vuoden verran. Kersoille mäkin niitä säästelin, mutta saapa nähdä innostuuko ne niistä koskaan. En mä niitä viitsi hävittääkään, niin olkoot siellä säilössä odottamassa uusia lukijoita. Mun tilaukset loppui vähän Metcalfen eläkkeelle lähdön jälkeen. Total BMW lehtiä on kans aika pinkka. Annoin juuri kaverille numeron, joka käsitteli Z4 M-coupea, kun sillä sattuu olemaan semmonen vajaa 60tkm ajettuna. Meni lehti just oikeaan kotiin. Noi alkaa olla itsellekin aarteita. Just kaivoin laatikon pohjalta vanhan auto motor und sportin, jossa oli 944 S2 koeajossa. Saksalaisella tarkkuudella kaikki data mitattuna. Olihan sitä kiva lukea sanakirja kädessä (saksa päässyt vähän ruosteeseen), vaikkei toi oma ookkaan enää mikään alkuperäiskappale.
[Offtopic]
Comment
-
-
OT, mutta menköön.
Omalla kohdalla on tullut ostettua ulkomaisia autolehtiä 80-luvun lopusta, tilattua V8:ia vuodesta -90, Mobilistia ehkä 7v. jne jne. Hiljalleen kuitenkin into hiipui. V8:n omistajanvaihdos näkyi vähän liikaa lehdessä, nythän se on eläkeikäisten tötterötukkien lifestyle-lehti. Mobilisti jäi kun tajusi, että en tule koskaan tässä elämäntilanteessa hankkimaan youngtimeria (ja uusilla on kivempi ajaa). Kaiken maailman järkyttävän kalliita englantilaisia eksotiikkalehtiä tuli ostettua sadoilla markoilla (ja euroillakin).
Kaikki jäljellejääneet lehdet, ehkä 25-30 vuosikertaa V8:ja, Bemaristejakin, Saabisteja jne jne, satoja lehtiä lähti viime keväänä paperinkeräykseen. Divareita ei kiinnostanut lehdet eikä DVD:t. Olin aiemmin ajatellut, että erikoisautolehdet ovat ajattomampia, mutta Mobilistia lukuunottamatta näin ei ollut. Mobilisti on laatulehti, mutta lukee sitten vaikka kirjastossa jos sinne joskus eksyy.
Loppujen lopuksi, kun ne lehdet siirsi ensin kellarikoppiin, niin meni 2-3 vuotta, että huomasi, että ei kaipaa yhtään. Päinvastoin, vapautunut tila oli hyvästä. Sitten olikin aika huokaista syvään ja laittaa lapset kantamaan lehtiä sinne lehtikeräykseen ja V8-kansiot roskiin.
En tiedä mikä on tulevaisuus, SoMe tms mutta ainakin omalla kohdalla tuli tunnistettua menneisyys. CD:t ovat vielä hyllyssä, kunhan tulee vastaan kohtuuhintainen multimedialaite (tai ilmais-pilvipalvelu??), jonne voi ajaa.BMW 530e iPerformance Luxury Line -20
Comment
-
-
Originally posted by Juppe View Post[Offtopic]
Mulla toi digipuoli ei koskaan lyönyt läpi. Halusin aina paperilehden muovikääreessä postiluukkuun. Evot on vintillä tallessa ja niitä on usean vuoden verran. Kersoille mäkin niitä säästelin, mutta saapa nähdä innostuuko ne niistä koskaan. En mä niitä viitsi hävittääkään, niin olkoot siellä säilössä odottamassa uusia lukijoita. Mun tilaukset loppui vähän Metcalfen eläkkeelle lähdön jälkeen. Total BMW lehtiä on kans aika pinkka. Annoin juuri kaverille numeron, joka käsitteli Z4 M-coupea, kun sillä sattuu olemaan semmonen vajaa 60tkm ajettuna. Meni lehti just oikeaan kotiin. Noi alkaa olla itsellekin aarteita. Just kaivoin laatikon pohjalta vanhan auto motor und sportin, jossa oli 944 S2 koeajossa. Saksalaisella tarkkuudella kaikki data mitattuna. Olihan sitä kiva lukea sanakirja kädessä (saksa päässyt vähän ruosteeseen), vaikkei toi oma ookkaan enää mikään alkuperäiskappale.
[Offtopic]
Ja itseasias videomuodossa kuuluu aiheeseenkin oikeastaan. Tässä EVO:n pikku pätkä artikkelista jossa The McLaren F1 goes up against the Ferrari F40 and F50, Porsche Carrera GT, Noble M600, Pagani Zonda F and Lamborghini Murcielago LP670-4 SV.
Comment
-
-
Kolmikon ura siinä muodossa, missä se on meille tullut tutuksi, on nyt sitten ohi.
Hieman puskista ilmoittivat tuossa tuottiksen viimeisessä jaksossa.
En usko, että yksikään muu autojournalisti tai autoaiheinen media on aiheuttanut maailmanlaajuisesti samanlaista innostusta ja kiinnostusta autoja kohtaan, kuin Mr. Slow, Hamster ja Orangutan.
Kiitoksia heille viimeisestä 17 vuodesta, ja rakkaudesta autoihin!'00 Audi TT 1.8T Quattro//'92 Lexus LS400//'89 205 Green//'96 Ford Bronco Eddie Bauer//'99 Xsara VTS "Endurance Saloon" Project
Comment
-
-
Oli kyllä koskettava lopetus. Enkä kyllä usko että koskaan tulee autoilu ohjelmaa joka olisi tätä parempi. Priuksesta ei oikeen tehdä helpolla venettä ja ylitetä englannin kanaalia ja teslakin on jo ammuttu avaruuteen.
Toki ilmeisesti nyt tulee sitä pelkkää kultaa eli roadtrippejä ja speciaaleja kaksi kautta tai jotain sellaista.
Mutta onhan toi ollut aika iso osa sitä että ne hölmöilyt on sitten suoraan häpeilty ja selitetty siinä live yleisön edessä.
Comment
-
-
Ai perhana, just eilen katselin puolet uusimmasta ja ajattelin, että vielä on maailmassa oikeita dinosauruksia, jotka kehtaavat sanoa, että bensa haisee hyvältä ja autot on cool juttu. Clarksonissa arvostan stä, että ukolla on pysynyt pilke silmäkulmassa ja kovankaan paineen alla äijä ei oo alkanut pyörtämään sanomisiaan. Maystä oon oikeastaan alkanut pitämään ajan saatossa enemmän ja enemmän, ihan samasta syystä. Hänkin on pitänyt kiinni omasta tyylistään. Kyllä toi semmonen bensalenkkareiden instituutio on ollut.
Comment
-
-
Originally posted by Jii_Koo View PostKolmikon ura siinä muodossa, missä se on meille tullut tutuksi, on nyt sitten ohi.
Hieman puskista ilmoittivat tuossa tuottiksen viimeisessä jaksossa.
En usko, että yksikään muu autojournalisti tai autoaiheinen media on aiheuttanut maailmanlaajuisesti samanlaista innostusta ja kiinnostusta autoja kohtaan, kuin Mr. Slow, Hamster ja Orangutan.
Kiitoksia heille viimeisestä 17 vuodesta, ja rakkaudesta autoihin!Sähköposti.
IG: janzki_
Comment
-
-
Juu näinhän se varmastikin on. Kallis sarja tehdä eikä ehkä sitten kuitenkaan varsinaisesti tuo rahaa kuin esitysajalta. On tuolla primessä jo ihan kohtuullisesti muutakin tarjontaa mutta toistaiseksi pidän kyllä netflixin jatkuvana (vaikka sieltä ei kyllä tunnu ikinä löytävän mitään hyvää.) tilauksena.
Olisi mukava nähdä miten noiden kolmen hepun sisällöntuotanto muuttuisi drivetriben kautta toimivaksi kevyemmän tuotannon kanssa. Ts rehellisempää, entistä vähemmän suodatettua tavaraa ja entistä enemmän persoonaa. Tätähän voi toki vain toivoa.Jaguar XF Sportbrake R-sport.
E39 523iA Oxfordgreen
Comment
-
Comment