Luulin jo että ne kaikkein rumimmat on nähty. Vaan ei. Kyllä tuo kiviporan/lypsykoneen kaima teki pohjat. Ylivoimaisesti.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW Japanista IX (+ muita merkkejä)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by nullzwei View PostLuulin jo että ne kaikkein rumimmat on nähty. Vaan ei. Kyllä tuo kiviporan/lypsykoneen kaima teki pohjat. Ylivoimaisesti.
Comment
-
-
Originally posted by Zoui View PostPyytää sitä jotkut parin tonnin teinibemaristakin kymppiä ja ostajia löytyy, miksi ei sitten hyvälle mersullekin.
Tosin myynti-ilmoitus tuossa ihan perseestä, sisäkuvat japanista, suomikuvat paskaisesta autosta ilman kilpiä, voi olla että vaikeaksi menee noin tehden.F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View PostPitäisköhän pilata mersumiesten finanssit ja tilata näitä rekallinen japanista
Nuo kun ei montaa sataa kilojeniä maksaToyota Alphard MS
Peugeot e-2008
ex:E39 530d - 01 E38 735i - 96--köyhän miehen kasikone ,E39 520i - 98 "pappa", E30 316
Comment
-
-
Fifti-sixti että foorumil ollut keväällä. :think
Kateellisten panettelua. (sic)
Jokainen tsäänssi on mahdollisuus
Ei se hullu oo joka pyytää jne.
Väliraha ratkaisee (väliraha-veijo)
Internetti pitäis räjäyttää (tuusulalainen jobbari)
Mää kun aikanaan menin kerran erään samanlaisesta asiasta postaamaan totuuden niin sain päälleni ikuisesti kiertävän vihan. Ai mää vai? Juu kyl, mää vain.
Nyt tuo raskas viha on teidän päälläLast edited by nullzwei; 25-12-2016, 02:20.
Comment
-
-
Originally posted by nullzwei View Post.
Nyt tuo raskas viha on teidän päällä
Eli ei mulla ole mitään menetettävää
Mun olis vissiin kristallipallosta nähdä että joku on kiinnostunut, laittaa auto trailerille ja soittaa että "tää on nyt ollut 1.5kk myynnissä ja sä oot kristallipallon mukaan kiinnostunut, lähden nyt ajamaan sinne näyttämään tätä sulle"Last edited by BeamR; 25-12-2016, 08:08.F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View PostEi haittaa, mun päällä on jo tuo viha, mä kun olen kuulemma ahne paska kun en soitellut joka ainoaa foorumilaista läpi
Originally posted by BeamR View Post"kun heillä on muutakin elämää kuten töitä".
Comment
-
Comment