Announcement

Collapse
No announcement yet.

BMW Japanista IX (+ muita merkkejä)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • j-a
    Bimmer Enthusiast
    • Jul 2005
    • 1522
    • PohojosPohojammaa

    Originally posted by Zoui View Post
    Eli tuo 260kW/530Nm minkä saa pähkinöillä ei riitä vielä mihinkään, näkisin silti että tuolla vanhemmalla versiolla tekee paremman kaupan, koska ovat täällä euroopassa hinnoissaan vaikka onkin "voimattomia".
    Se riippuu aivan mitä hakee. Mutta jos tuossa 10-20v ikäluokassa tehontuntua V8-mersulta odottaa, niin ahtamattomissa vehkeissä (pl. 63AMG jota tuossa 10v tuntumassa alkaa jo olla) joutuu kyllä pettymään.

    Ei ole muuten kovin monen tonnin vehkeitä nuo W210 E55:t Euroopassakaan.
    Parit näitä ja parit muita, ei sähkövispilöitä

    Ylimääräisenä tarjolla:

    E36-osia, audiovahvistinta, ohjainboksia, solenoidia ja muuta roinaa

    F25 / F26 sporttiratti, nahkaa, uudenveroinen, 150€

    Comment

    • BeamR
      BTCF Member
      • Jul 2007
      • 13363
      • Espoon takametsät

      Originally posted by j-a View Post
      Se riippuu aivan mitä hakee. Mutta jos tuossa 10-20v ikäluokassa tehontuntua V8-mersulta odottaa, niin ahtamattomissa vehkeissä (pl. 63AMG jota tuossa 10v tuntumassa alkaa jo olla) joutuu kyllä pettymään.

      Ei ole muuten kovin monen tonnin vehkeitä nuo W210 E55:t Euroopassakaan.
      Taitaa olla aikakausikysymys, W210 on ysäriä, ja silloin kova rassi. W211 on jo nollanollatuote, joten tietenkin puhutaan ihan eri maailmasta. Ei kait kukaan ole esim E39 ja E60 m5:a laittamassa samaan koriin kun on ostohousut jalassa, mutta kummallekin on oma ostajakuntansa. Kuten myös E34 M5:lle. Ja W124 AMG:lle. Ja jne.
      F46 Gran Tourer -20
      Boxster 2.5 -97

      Comment

      • Laku
        Bimmer Enthusiast
        • Apr 2007
        • 17477
        • Turku

        Originally posted by j-a View Post
        Ei ole muuten kovin monen tonnin vehkeitä nuo W210 E55:t Euroopassakaan.
        Entä ruoste :think.
        Näillä mennään:
        - BMW E81 118i since 2017
        - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
        - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
        - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
        - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998


        Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"

        Comment

        • Zoui
          Bimmer Enthusiast
          • Aug 2003
          • 6345
          • Tampere

          Originally posted by j-a View Post
          Se riippuu aivan mitä hakee. Mutta jos tuossa 10-20v ikäluokassa tehontuntua V8-mersulta odottaa, niin ahtamattomissa vehkeissä (pl. 63AMG jota tuossa 10v tuntumassa alkaa jo olla) joutuu kyllä pettymään.

          Ei ole muuten kovin monen tonnin vehkeitä nuo W210 E55:t Euroopassakaan.
          Tuossa 6-7000eur plus hakukulut päälle menee melkein väkisin jos mielii alle 200tkm mentyä, japanista löytyy alle satkun mentyjä ja todella fiksun kuntoisia, ruosteettomia halvemmalla. Tämä malli käytiin läpi varmaankin jo topik II tai III kohdalla, todettiin silloin ettei bisnesmielessä mutta jos itselle hyvän niin ehdottomasti kannattaa, samaa mieltä on vieläkin helppo olla.
          Elämä on pihakivestä.

          Comment

          • j-a
            Bimmer Enthusiast
            • Jul 2005
            • 1522
            • PohojosPohojammaa

            Originally posted by BeamR View Post
            Taitaa olla aikakausikysymys, W210 on ysäriä, ja silloin kova rassi. W211 on jo nollanollatuote, joten tietenkin puhutaan ihan eri maailmasta. Ei kait kukaan ole esim E39 ja E60 m5:a laittamassa samaan koriin kun on ostohousut jalassa, mutta kummallekin on oma ostajakuntansa. Kuten myös E34 M5:lle. Ja W124 AMG:lle. Ja jne.
            Jep, koitin vain tarjota omakohtaista kokemusta aiheeseen. E39 M5:llä en ole koskaan ajanut, mutta vankka uskomukseni on että vaikka siinä suoritusarvot ei montaa kymmenyssekuntia W210 E55:stä poikkea, niin tehontuntua se tarjoaa eri tavalla. Ja tehontuntu ainakin omassa persauksessa tekee sitä ajamisen iloa arkeen, ei kai tuollaisia möhköjä kukaan mihinkään rata-autoilun kierrosaikojen hieromiseen osta.

            W210 E55 on ollut tarjolla vain vanhakantaisella automaatilla, ja E39 M5 vain 6-portaisella manuaalilla. Ihan varmasti sitä tehontuntua ja räppäilyn lystiä löytyy eri lailla 400hv manuaalista kuin 360hv uralt-automaatista. Tämä toki ihan vain mutua, kuten todettua niin noista vanhemmista ämmäläisistä ei ole omakohtaista kokemusta.

            E60 M5 vs W211 E55k on sitten eri tarina, ja kuuluu varmaan myös eri topikkiin. Todettakoon kuitenkin että vanhahkokantaisella automaatillakin ajo voi olla ihan lystikästä kun tehoa on jo hieman enemmän.
            Parit näitä ja parit muita, ei sähkövispilöitä

            Ylimääräisenä tarjolla:

            E36-osia, audiovahvistinta, ohjainboksia, solenoidia ja muuta roinaa

            F25 / F26 sporttiratti, nahkaa, uudenveroinen, 150€

            Comment

            • Remotion
              Bimmer Enthusiast
              • Mar 2003
              • 15214
              • Ajamisen Iloa

              Originally posted by Zoui View Post
              Tarjotaan nyt esille, vaikka pienellä koneella. Vielä "vähän ajettu" 320i m-sport, facelift -04 ja 18" bbs vanteilla.




              Tämä oli poikkeuksellinen helmi näistä tähän mennessä postatuista.
              Tuossa olisi kliini bemari sellaiselle joka haluaa ostaa auton lopulliseen omistukseen. Ajella kesäpäivinä kaunista ajatonta bemaria eikä välttämättä tuunata sitä mihinkään ihmeempään suuntaan.
              10v sisään tuo on jo huikea klassikko.
              Z3 coupé individual

              F01, F02, F10, F11 takakäännön muoviosat
              E36 ilmanotot & Z3 ilmanotot

              Comment

              • GuGi_
                Bimmer Fanatic
                • Feb 2012
                • 700
                • Vantaa city

                Originally posted by Homer View Post
                Tommi Mäkisellä tais olla aikanaan punainen samanlainen Gto,minkä Jyväskylässä muutaman kerran näinkin.Silloin ne oli vielä "aika" arvokkaita.Muistelisin että oliko nelivedon lisäksi vielä nelipyöräohjaustakin noissa?:think Jälkeenpäin sekin järkiintynyt ja ajellut M550d:llä,tiedä sit pitääkö nykyisen Toyotan pestin takia ajella taas japseilla.
                Vai oisko vaan siksi että vaimo on BMW Suomen maajohtaja :think
                "Muut tekee mitä ne osaa, me tehään mitä halutaan"

                F11 525d -11
                E60 M5 -05
                E12 530i -75
                E32 730i - 91
                Chevy Silverado 3500 -93
                R33 Skyline GTS-T -93

                Comment

                • BeamR
                  BTCF Member
                  • Jul 2007
                  • 13363
                  • Espoon takametsät

                  jotain harvinaisempaa USS auto auctionissa, eli Tuutti-Honda, tiedä sitten miksi se tuolla on kaupan.

                  vm-76, 19tkm.




                  F46 Gran Tourer -20
                  Boxster 2.5 -97

                  Comment

                  • bemu2000
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jul 2003
                    • 17799
                    • Jämsä

                    Originally posted by BeamR View Post
                    jotain harvinaisempaa USS auto auctionissa, eli Tuutti-Honda, tiedä sitten miksi se tuolla on kaupan.

                    vm-76, 19tkm.

                    Olisko just siksi että saa sieltä kautta maailmalta enemmän silmäpareja...
                    TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
                    Vanteet edullisesti
                    Nostureita ja rengaskoneita

                    Comment

                    • BeamR
                      BTCF Member
                      • Jul 2007
                      • 13363
                      • Espoon takametsät

                      Season 17 avattu, tarjolla -92 850, 31tkm, grade 4



                      F46 Gran Tourer -20
                      Boxster 2.5 -97

                      Comment

                      • BeamR
                        BTCF Member
                        • Jul 2007
                        • 13363
                        • Espoon takametsät

                        -00 M5, 47tkm, 4/A








                        F46 Gran Tourer -20
                        Boxster 2.5 -97

                        Comment

                        • Zoui
                          Bimmer Enthusiast
                          • Aug 2003
                          • 6345
                          • Tampere

                          Vanhat jenkit toki järjestään ylihintaisia, jäävät pääasiassa aina japaniin.




                          Elämä on pihakivestä.

                          Comment

                          • Homer
                            Bimmer Enthusiast
                            • Jul 2005
                            • 3653
                            • Springfield-Jyväskylä

                            No niin,iloa elämään kun tämäkin topicci taas japsien tauon jälkeen jatkuu.Kiitokset tosiaan kun jaksatte postailla kuvia autoista tänne,ja itseä ei haittaa vaikka ois mitä merkkiä tai mallia.Nytkin alkanut jostain kuun asennosta tai muusta johtuen kattelee vanhoja harvinaisempia relluja(fuego,5,11,turbot) ym.outoja täältä huutokaupoista.Tää on kyllä niin kuumottava topicci että on ihme jos ei tule joskus ite autoa tuolta hommattua!

                            Comment

                            • Laku
                              Bimmer Enthusiast
                              • Apr 2007
                              • 17477
                              • Turku

                              Pitääkö tuollaiseen E39 M5:een, joka on ajettu 49tkm silti iän puolesta tehdä inspection III?
                              Näillä mennään:
                              - BMW E81 118i since 2017
                              - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
                              - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
                              - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
                              - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998


                              Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"

                              Comment

                              • jumbo
                                Bimmer Enthusiast
                                • Jun 2005
                                • 6602
                                • Lappeenranta

                                Originally posted by Laku View Post
                                Pitääkö tuollaiseen E39 M5:een, joka on ajettu 49tkm silti iän puolesta tehdä inspection III?
                                Riippuu kai kuin kauan ollu ajamatta, vai onko ajeltu pikkuhiljaa. Voisi kuvitella että paljon seisotetti ja välillä käynnistelty niin tekisi hallaa kun "kuiviltaan" aina lähtee pyörimään. On kyllä kiinnostava kohde, mutta hinta varmaan nousee kovaksi.
                                M550d

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎