eikös näissä ollut joku tyyppivika automaateissa/automaattien aiheuttamia konerikkoja :think
Niin se täytyy olla, tuossa merkissä taitaa joka mallissa olla joku "vika", mitä ei sitten millään pysty korjaamaan vaikka ihminen kai nuokin on kasannut. Jos ei muuta vikaa niin väärät peilit ainakin
Harvinaisen siisti S4, mutta liekö tuo automaatin takia huono hankinta.
Automaatti ja 5v manuaali on pelkän vaihdelaatikon vaihdolla hyvin erilaisia autoja. Automaatti rauhallinen GT joka lähtee normaalissa ajossa 2. vaihteella liikkeelle, manuaali enemmän räyhä peli. -85-95 automaattia ostaessa kannattaa tutustua thrust bearing failure ongelmaan. Ei näy välttämättä mitenkään päällepäin. Japanista tullut ainakin yksi tautinen GTS. Japanin autoissa on perinteisesti aika lyhyt optiolista.
Automaatti ja 5v manuaali on pelkän vaihdelaatikon vaihdolla hyvin erilaisia autoja. Automaatti rauhallinen GT joka lähtee normaalissa ajossa 2. vaihteella liikkeelle, manuaali enemmän räyhä peli. -85-95 automaattia ostaessa kannattaa tutustua thrust bearing failure ongelmaan. Ei näy välttämättä mitenkään päällepäin. Japanista tullut ainakin yksi tautinen GTS. Japanin autoissa on perinteisesti aika lyhyt optiolista.
Niin se täytyy olla, tuossa merkissä taitaa joka mallissa olla joku "vika", mitä ei sitten millään pysty korjaamaan vaikka ihminen kai nuokin on kasannut. Jos ei muuta vikaa niin väärät peilit ainakin
Elefantinkorvat kuuluu asiaan. GTS:ssä olleet cup peilit on täysin hyödyttömät.
Voimansiirrossa on tosiaan yksi perustavaa laatua oleva ongelma joka tuhoaa moottorin lähes täysin ellei sitä osata ehkäistä. Tarvittava aftermarket palikka maksaa pari sataa ja asennus kestää suunnilleen tunnin pari.
Kaverin puolesta kyselen. Millä koneella ja mihin hintaan meni ja jos vielä sais kasinolla hinnan
UNSOLD@410kJPY. Mitä sitten omistaja onkaan halunnut tuosta, mutta tuo myymättä jäänyt hinta tarkoittaisi kasinolla vajaata 8k€.
ja koneena 3.5 litrainen.
UNSOLD@410kJPY. Mitä sitten omistaja onkaan halunnut tuosta, mutta tuo myymättä jäänyt hinta tarkoittaisi kasinolla vajaata 8k€.
ja koneena 3.5 litrainen.
Eikös nämä mene hemi-koneella järkevimpään hintaan, mitään syytä pienemmällä ostaa ei taida olla.
-84 BMW 323 tai ALPINA C1 2.3. Tällä hetkellä on täydellisen epäselvää, että kumpi tuo on, aito alpina huonossa kunnossa vai paska kopio. Lähtöhinta on 300kJPY kuitenkin.
sheet ei näkyvissä, joten ei oikein vahvistusta edes mittarilukemalle (60tkm)
Jos ois manuaali ja kattoluukulla ni sit ois jo aikas harvinainen.
Luukuttomat on paljon harvinaisempia. 180+ pitkällä kuskilla on merkitystä. Etenkin jos ajaa radalla ja käyttää kypärää. LHD ROW S4 valmistusmäärät. M650 on kattoluukku.
5v M650 1019
5v 704
Aut M650 4375
Aut 1739
Lisäksi -89 keväästä alkaen -91 vuosimallin loppuun 998 luukullista ja 424 luukutonta GT:tä jotka on aina manuaalilla.
-84 BMW 323 tai ALPINA C1 2.3. Tällä hetkellä on täydellisen epäselvää, että kumpi tuo on, aito alpina huonossa kunnossa vai paska kopio. Lähtöhinta on 300kJPY kuitenkin.
sheet ei näkyvissä, joten ei oikein vahvistusta edes mittarilukemalle (60tkm)
Comment