Onkos nuo ärrävolvot lujia pelejä, vai onko niissä mitään fataaleja tyyppivikoja? Katselin tovi sitten niin tuollainen olis ihan kivan oloinen talviauto äksän kaveriksi. Moottori ilmeisesti pohjautuu ko.aikakauden 2.3 T5 -moottoriin?
Onkos nuo ärrävolvot lujia pelejä, vai onko niissä mitään fataaleja tyyppivikoja? Katselin tovi sitten niin tuollainen olis ihan kivan oloinen talviauto äksän kaveriksi. Moottori ilmeisesti pohjautuu ko.aikakauden 2.3 T5 -moottoriin?
Yks on jakolaatikon booriholkki eli nelivedon ns. Sulakeosa. Tosin sekin vasta isommilla kilometreillä, 300tkm paikkeilla. Ja samaan pohjautuu.
En tiedä, vanhemman RHD:n toin Briteistä niin siinä ei tarvinnu massoista välittää. Tässä R:ssä tyyppikilvessä kokonaismassa 2220 kg ja auto painaa alle 1800kg :think
Onkos nuo ärrävolvot lujia pelejä, vai onko niissä mitään fataaleja tyyppivikoja? Katselin tovi sitten niin tuollainen olis ihan kivan oloinen talviauto äksän kaveriksi. Moottori ilmeisesti pohjautuu ko.aikakauden 2.3 T5 -moottoriin?
Four-C iskarit kalliita ainaki merkkiliikkeessä jos pitää uusia, sylinterit voi haljeta vakionaki ja ylempänäki mainittu booriholkki. 5-vaihteisella automaatilla aika hidas, 0-100km/h aut 7,7s, manuaalilla 5,9s.
Ei voi sanoa että pohjautuu T5:een, mutta suora vitonenhan näissä tietenki on. Sen sijaan 2005-> T5 260hv on käytännössä identtinen tämän aikasemmin ilmestyneen ärrän moottorin kanssa. T5:ssa on vain pienempi poraus niin se on kestävämpi. Jos R:ssä halkeaa sylinterit niin kestävämpi T5 260hv kone tilalle.
Nuo sylinterien halkeemiset on kyllä yks vitsi näissä volvon 5-sylinterisissä, miks sinne sylinterien väliin on pitänyt jättää se avoin vesi"hahlo". Kun kumminkin korjaus/hajoamisenehkäisy-seteissä sinne hahloon laitetaan sopiva peltilätkä vahvistamaan sylinterin seinämää.
Olen yrittänyt löytää joitakin tänne linkitettyjä autoja (ja iso kiitos niistä!) mutta en tunnu löytävän millään. Mitä teen väärin? Esim. mistä tuo yllä oleva Z3M löytyy?
Sitten yleisempi kysymys Japanista enemmän tuoneille, mites on noiden autojen savuttomuuden laita? Japsit on aikamoisia korsteeneja joten luulis että autot haisevat myös?
Last edited by jokes911; 30-01-2017, 18:18.
Reason: nyt korpeaa!
Olen yrittänyt löytää joitakin tänne linkitettyjä autoja (ja iso kiitos niistä!) mutta en tunnu löytävän millään. Mitä teen väärin? Esim. mistä tuo yllä oleva Z3M löytyy?
Sitten yleisempi kysymys Japanista enemmän tuoneille, mites on noiden autojen savuttomuuden laita? Japsit on aikamoisia korsteeneja joten luulis että autot haisevat myös?
Auction sheetin yläreunassa oleva nr on lot id, ainakin sillä. Lisäksi noita on välillä luokiteltu päin pyllyä, esim m3 tavallisten kolmosten seassa ja tavallinen mersu amg seassa.
Ei ole mulla ainakaan haissut, ja otsonoinnilla pääsee hajuista eroon jos sellaisia on.
En tiedä, vanhemman RHD:n toin Briteistä niin siinä ei tarvinnu massoista välittää. Tässä R:ssä tyyppikilvessä kokonaismassa 2220 kg ja auto painaa alle 1800kg :think
Volvoista taitaa löytyä massat tyyppikilvistä "oikein", eli mitään massatodistuksia ei tarvitse murehtia, leimalle ja paikat on otteessa.
Koukussa tähän threadiin. Mielenkiintoisia autoja.. Raha vaan puuttuu:think Hieman on alkanut kyllä nyt kiinnostamaan japanista tuonti. Tuota, miltä sivustolta te linkkailette noita? En nyt ainakaan ihan äkkiseltään löytänyt mitään vastaavaa. Ja teille asiaan vihkiytyneille kyssäriä että millaisissa hinnoissa mahtanee pyöriä e65 seiskat.. 745 ja siitä ylöspäin. Verrattuna vaikka saksan hintatasoon.
Koukussa tähän threadiin. Mielenkiintoisia autoja.. Raha vaan puuttuu:think Hieman on alkanut kyllä nyt kiinnostamaan japanista tuonti. Tuota, miltä sivustolta te linkkailette noita? En nyt ainakaan ihan äkkiseltään löytänyt mitään vastaavaa. Ja teille asiaan vihkiytyneille kyssäriä että millaisissa hinnoissa mahtanee pyöriä e65 seiskat.. 745 ja siitä ylöspäin. Verrattuna vaikka saksan hintatasoon.
E66 760 alkaen n. 200kjpy jos hyvin käy. Eli tax free suomessa alkaen vajaat 6k€.
Mä käytän jpctrade.com, toki vaatii rekisteröitymisen ja jos haluaa nähdä kaikki autot niin myös depositin.
Comment