Ai ettäh! Mun märkä päiväuni, kolmen litran veekutosella vielääpä niin
tottakai se on kolomenlitran mosalla.
Se on kuule tuollaisella kuin pilvenreunalla kruisailisi, ja kun joku fataali sähkövika iskee päälle niin sitä saattaa joutua ihan konkreettisestikin sinne pilven reunalle.
Mites tämä 114tkm ajettu, manuaali ja R (sheet ei näy):
Possumiehet, onko piloille tuunattu ja mitä tuollaisesta kannattaa maksaa?
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Se on kuule tuollaisella kuin pilvenreunalla kruisailisi, ja kun joku fataali sähkövika iskee päälle niin sitä saattaa joutua ihan konkreettisestikin sinne pilven reunalle.
Hienoja pelejä taas! On muuten hieno kyyti tuollaisessa XM:ssä.
Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre Z3 Roadster 2.8 '98isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-
Näitä E31:iä ei taida kukaan enää tuoda maahan, mutta tässä alkaen 580t jeniä, mutta vain 31tkm ajettu ja siistinoloinen (jäänyt myymättä jopa 1133000 hinnalla) kunto 4:
Sitten 218tkm ajettu 840Ci ja kunto sen mukainen, luokiteltu R/B, lähtö 150t JPY:
Vielä kolmas E31 eli 840Ci alkaen 280t jeniä, ajettu 173tkm, kunto 3,5 ja jäänyt myymättä jopa 910 000 jenillä:
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Lasti bemareita joutui kohtuulliseen merenkäyntiin ja lasti lähti liikkeelle. Tuo eka minuutti kannattaa katsoa, kun taustalla menee vene... saa vähän kuvaa siitä millainen merenkäynti on ollut.
Noita videoita katsellessa tulee väkisinkin mieleen, että mikähän mahtaa olla se prosentti autoista, joka säilyy naarmuitta/kolhuitta noista ro-ro reissuista?
Toisin sanoen taitaa olla aika pakollinen ottaa vakuutus. Mitenhän hoituu korvausasiat käytännössä ja paljonko mahtaa vakuutus kustantaa esim. JPC:n kautta hoidettuna?
Noita videoita katsellessa tulee väkisinkin mieleen, että mikähän mahtaa olla se prosentti autoista, joka säilyy naarmuitta/kolhuitta noista ro-ro reissuista?
Toisin sanoen taitaa olla aika pakollinen ottaa vakuutus. Mitenhän hoituu korvausasiat käytännössä ja paljonko mahtaa vakuutus kustantaa esim. JPC:n kautta hoidettuna?
99,8% menee ilman vahinkoja, vakuutukset silti halpoja jos haluaa mieltänsä niillä rauhoittaa.
Noita videoita katsellessa tulee väkisinkin mieleen, että mikähän mahtaa olla se prosentti autoista, joka säilyy naarmuitta/kolhuitta noista ro-ro reissuista?
Toisin sanoen taitaa olla aika pakollinen ottaa vakuutus. Mitenhän hoituu korvausasiat käytännössä ja paljonko mahtaa vakuutus kustantaa esim. JPC:n kautta hoidettuna?
kattelin tossa vanhoja laskuja niin 3500JPY suunnilleen on ollut vakuutukset. Toki jos ostaa oikeen kalliin himmelin niin sitten se vakuutusmaksukin voi olla kalliimpi, mutta kun toi 3500JPY = 30€, niin en kyllä kitsastelisi sen kanssa.
Kun auto tulee satamaan, on tärkeää TARKASTAA AUTO HETI. EI porttien ulkopuolella, ei kotona, ei paskahuussista kiikareilla. Jos siinä on joku vaurio, niin samantien sen huolitsijan edustajan kanssa siitä tekee paperin. Niistä vaurioista on ihan turha kitistä jos ehtii satamasta ulos. Paperin kanssa ottaa sitten yhteyttä välittäjään.
Se case jonka tiedän vuoden sisällä, päättyi oikein hyvin: vakuutusyhtiö korvasi uuden puskurin autoon töineen Suomessa.
All right. Itse kun tuppaa kuulumaan siihen promilemäärään onnekkaista, jolle se auto tulee todennäköisesti kolmessa minigrip pussissa pahoittelukirjeen kera, on syytä varautua hyvällä vakuutuksella.
Soittelin omaan pankkiin noista sepa-alueen ulkopuolisista maksuista ja jos haluaa tuon pikasiirron (noh ei sekään nyt kovin pikana taida mennä) niin joutuu pulittamaan n. 60e ekstraa. PayPalia en rupea tukemaan.
Tämä nyt tuli vaan mieleen siinä vaiheessa, kun siirtelee loppusummaa diilerille huudon onnistuessa. Kyselin kyllä JPC:ltä ja he lupailivat kyllä odotella ihan normisiirron ajan.
All right. Itse kun tuppaa kuulumaan siihen promilemäärään onnekkaista, jolle se auto tulee todennäköisesti kolmessa minigrip pussissa pahoittelukirjeen kera, on syytä varautua hyvällä vakuutuksella.
Soittelin omaan pankkiin noista sepa-alueen ulkopuolisista maksuista ja jos haluaa tuon pikasiirron (noh ei sekään nyt kovin pikana taida mennä) niin joutuu pulittamaan n. 60e ekstraa. PayPalia en rupea tukemaan.
Tämä nyt tuli vaan mieleen siinä vaiheessa, kun siirtelee loppusummaa diilerille huudon onnistuessa. Kyselin kyllä JPC:ltä ja he lupailivat kyllä odotella ihan normisiirron ajan.
Noita siirtomaksuja nyt tulee väkisinkin, ei mahda mitään. Ja joo, kyllä ne odottelee ne päivät kun tarve vaatii, otat vaan sähköisenä kuitin maksusta ja lähetät välittäjälle niin ovat ihan tyytyväisiä sen aikaa kun raha siirtyy.
All right. Itse kun tuppaa kuulumaan siihen promilemäärään onnekkaista, jolle se auto tulee todennäköisesti kolmessa minigrip pussissa pahoittelukirjeen kera, on syytä varautua hyvällä vakuutuksella.
Soittelin omaan pankkiin noista sepa-alueen ulkopuolisista maksuista ja jos haluaa tuon pikasiirron (noh ei sekään nyt kovin pikana taida mennä) niin joutuu pulittamaan n. 60e ekstraa. PayPalia en rupea tukemaan.
Tämä nyt tuli vaan mieleen siinä vaiheessa, kun siirtelee loppusummaa diilerille huudon onnistuessa. Kyselin kyllä JPC:ltä ja he lupailivat kyllä odotella ihan normisiirron ajan.
Itse laitoin ihan normi tilisiirron ulkomaan maksuna. Danskebank veloittaa 10€ ja kyllä se Jaappanin päässä oli siinä 3:ssa pankkipäivässä perillä. Tänään laitoin E90:it maksuun.
Comment