Verottaminen tuossa tuskin se isoin ongelma, kiinnostavuuteen niin eihän se M coupe enää paremmaksi voi muuttua, ainoa vika on ettei se ole jo laivassa tulossa suomeen.
Tuossa pari sivua aiemmin mielenkiinto heräsi kun oli 260tkm ajettua m3 esillä ja joku 300tkm ajettu toinenkin bmw. Miten nuo kilsat selittyvät ja mikä silloin on kunto verrattuna näihin 50tkm ajettuihin joissa penkit puhki jo... kommentteja:think
Tuossa pari sivua aiemmin mielenkiinto heräsi kun oli 260tkm ajettua m3 esillä ja joku 300tkm ajettu toinenkin bmw. Miten nuo kilsat selittyvät ja mikä silloin on kunto verrattuna näihin 50tkm ajettuihin joissa penkit puhki jo... kommentteja:think
Missä 50tkm ajetussa penkit oli puhki? No siitä huolimatta, kyllä japanissakin osalla autoista ajetaan enemmän vuodessa.
Esimerkkinä tuo M3, on todennäköisesti ollut samalla omistajalla pitkään ja näin säilynyt vielä japanissa. Jos kyseistä yksilöä olisi myyty huutokaupassa jo 150-200tkm välissä, auto olisi lähtenyt suurella todennäköisyydellä ulkomaille.
Kaikki 200-300tkm ajetut bemarit ei ole noin siistejä, siitä syystä en niitä tänne foorumille linkkaile... pelkästään näiden ketjujen seuraaminen vääristää oikeaa tarjontaa.
Tuossa pari sivua aiemmin mielenkiinto heräsi kun oli 260tkm ajettua m3 esillä ja joku 300tkm ajettu toinenkin bmw. Miten nuo kilsat selittyvät ja mikä silloin on kunto verrattuna näihin 50tkm ajettuihin joissa penkit puhki jo... kommentteja:think
Suurimmalla osalla autoista ajetaan japanissa toki, mutta ne myydään pois maasta 100-200tkm ajettuina (tai paalataan).
Eli jäljelle jää ne vähemmän ajetut. Toki jotkut sielläkin paahtaa sitten 300tkm noilla vehkeillä, on siellä nytkin tarjolla yksi 267tkm veivattu E39 540ia M-sport.
Sisustan kunto riippuu paljon pidosta. Lisäksi tuo ilmasto tekee omansa. Jos auto on sopivassa paikassa, niin nahkapenkki muuttuu 10-20 vuodessa korpuksi. Kangasverhoilut pääsääntöisesti on paremmassa kunnossa näissä vanhemmissa.
Täytyy muistaa, että tänne linkitetään joku 1 promillen kymmenys kokonaistarjonnasta. Eli yleensä ne näteimmät. Esim kolmekutoset jos kaikki linkkaisi tänne niin voi perse millaisia läjiä niistä 98% on. Ja nytkin on huutokaupassa E34, 18tkm, mutta kaikki ovipahvit on hajonneet ilmaston vuoksi.
Nipullinen perus e60 525i mallia, tuollainen vähän ajettu orkkis on jostain vähän ajavalta +keski-ikäiseltä ja kaksi normi kiertopalkintoa mitä tunattu jne.
Näistä normaalisti voisi tuon vähän ajetun varauksella linkata, todennäköisesti ei kun näyttää piipunalla pidetyltä (vaikka vahalla/myllyllä priima) ja koneet on pieniä.
Pakko kerrata vanhaa: Nämä kaksi kun ostaa talliin niin on kalusto kerralla kuosissa, toki toi vihreähän on jo lopussa (32tkm) verrattuna tuohon uudenkarheaan coupeen.
Comment