Liikkeen kai pääsääntöinen perjaate on myydä ns. myyntitilissa autot. Mites toi vaihto toimii heillä? Ottavat itse rahoituksen autoon joka annetaan vaihtoon ja myyvät eteenpäin sen kun normaali autokauppa? Mites noissa myyntitili autoissa toi virhevastuu lain mukaan menee et kuka maksaa kulut jos autossa ilmeneekin isompaa vikaa :think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Autolle.com kokemuksia?
Collapse
X
-
Originally posted by ///Joonas View PostLiikkeen kai pääsääntöinen perjaate on myydä ns. myyntitilissa autot. Mites toi vaihto toimii heillä? Ottavat itse rahoituksen autoon joka annetaan vaihtoon ja myyvät eteenpäin sen kun normaali autokauppa? Mites noissa myyntitili autoissa toi virhevastuu lain mukaan menee et kuka maksaa kulut jos autossa ilmeneekin isompaa vikaa :think
Tuostahan tässä taannoin käytiin oikeutta vähän reilumminkin ja lopputulos oli että artisti maksoi... Eli ei ole välittäjä liikkeen vastuulla. Jos taas auto käytetään liikkeen nimissä on homma varmaan toinen.
Comment
-
-
Originally posted by bemu2000 View PostTuostahan tässä taannoin käytiin oikeutta vähän reilumminkin ja lopputulos oli että artisti maksoi... Eli ei ole välittäjä liikkeen vastuulla. Jos taas auto käytetään liikkeen nimissä on homma varmaan toinen.Helkama S3000
Myydään kutosen alustaosia
This message has been deleted by Dualfun. Reason: doni sanoi että topikki rönsyilee ja poistin oman viestin hardilla
Turvasana on sitten "PEHMEÄ JÄNIS"
Comment
-
-
Auto on myyntitilissä, mutta autolle.com ostaa sen omistajalta ja myy eteenpäin eli virhevastuu on autolle.comilla. Yrityksen edustaja myönsikin minulle autoa luovuttaessani, että noita vaihtoautoja alkaa kertymään....
Rahojen pihtaamisella rahoitetaan tätä kasvavaa kassavirtaongelmaa?Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
Comment