Nätti ja kliini supra. Siipi vois ehkä olla vähän leveämpi 

BMW Japanista XII (+ muita merkkejä)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
sori oftopic mutta kun täällä totta tietoa tuntuu olevanOriginally posted by BeamR View PostKymmenestä sentistä ylöspäin? Sen verran mulla maksoi punavalon korjaus. Toisessa päässä sitten jotain muuta.
Itse olen aina laskenut autoihin touhutonnin korjauksiin, ihan vaan varuiksi, kun jotain laitettavaa on aina.
tietääkö ketään pk seudulta hyvää mersu huoltoa ketää ymmärtää ton ABC päälle:thinkLast edited by 599gtb; 27-07-2017, 18:14.ex bmw 540ia e34 1993
ex bmw e32 735i
Comment
-
-
Junnuna asuin off road centerin naapurissa, ja niiden takapihalla oli varmaan parikymmentä erikuntoosta vanhaa lantikkaa. Niitä joskus livahdettiin salaa tutkimaan aitojen sisälle. Näin siistejä tosin ei ollut yksikään, edes silloin 30 vuotta sitten.
F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
Kuten täälläkin on jo todettu, niin tuskin kovinkaan kummosesta viasta on kyse. Katso mersufoorumilta star-topicista joku joka on nohevan maineessa. Starin päässä alkaa sit selviämään harmittaako sitä jokin vai rauhottuuko nollaamisella. Itse asun Helsingissä, mutta käytän mersun huollossa Lampenilla Lieksan lähellä.Originally posted by 599gtb View Postsori oftopic mutta kun täällä totta tietoa tuntuu olevan
tietääkö ketään pk seudulta hyvää mersu huoltoa ketää ymmärtää ton ABC päälle:think
Comment
-
Sulla on pari kuukautta aikaa hommata star ja lueskella muutamat DIYt läpi, ei kannata kerätä mitään stressiä siitä. Kattelet liemien kunnon, jos näyttää huonolta niin vaihtelet eka ne ja suodattimen, sit luet starilla mitä valittaa, ja kattelet siitä. Ei ne mitään rakettitiedettä ole, ja se tais olla ihan FAQ-kamaa että aina noissa jotain pientä nikkarointia on luvassa, joko sellaista mikä lukee sheetissä tai sitten ei.Originally posted by 599gtb View Postsori oftopic mutta kun täällä totta tietoa tuntuu olevan
tietääkö ketään pk seudulta hyvää mersu huoltoa ketää ymmärtää ton ABC päälle:think
W221:kö sulle oli tulossa vai?Parit näitä ja parit muita, ei sähkövispilöitä
Ylimääräisenä tarjolla:
E36-osia, audiovahvistinta, ohjainboksia, solenoidia ja muuta roinaa
F25 / F26 sporttiratti, nahkaa, uudenveroinen, 150€
Comment
-
voitko pistää privalla kokemuksia tosta lampenistaOriginally posted by Susiraja View PostKuten täälläkin on jo todettu, niin tuskin kovinkaan kummosesta viasta on kyse. Katso mersufoorumilta star-topicista joku joka on nohevan maineessa. Starin päässä alkaa sit selviämään harmittaako sitä jokin vai rauhottuuko nollaamisella. Itse asun Helsingissä, mutta käytän mersun huollossa Lampenilla Lieksan lähellä.
löytyykö nytkin yksi mersu mikä tarvii huoltoa
ex bmw 540ia e34 1993
ex bmw e32 735i
Comment
Comment