Kasariklassikko, mutta kuitenkin jo 1JZ-koneella? Tuolla pääsisi yllättämään liikennevaloissa tiedä sitten paljonko automaagi syö riemua. kävis mulle, nätimpi kuin uudempi mkiv
Junnuna asuin off road centerin naapurissa, ja niiden takapihalla oli varmaan parikymmentä erikuntoosta vanhaa lantikkaa. Niitä joskus livahdettiin salaa tutkimaan aitojen sisälle. Näin siistejä tosin ei ollut yksikään, edes silloin 30 vuotta sitten.
sori oftopic mutta kun täällä totta tietoa tuntuu olevan
tietääkö ketään pk seudulta hyvää mersu huoltoa ketää ymmärtää ton ABC päälle:think
Kuten täälläkin on jo todettu, niin tuskin kovinkaan kummosesta viasta on kyse. Katso mersufoorumilta star-topicista joku joka on nohevan maineessa. Starin päässä alkaa sit selviämään harmittaako sitä jokin vai rauhottuuko nollaamisella. Itse asun Helsingissä, mutta käytän mersun huollossa Lampenilla Lieksan lähellä.
sori oftopic mutta kun täällä totta tietoa tuntuu olevan
tietääkö ketään pk seudulta hyvää mersu huoltoa ketää ymmärtää ton ABC päälle:think
Sulla on pari kuukautta aikaa hommata star ja lueskella muutamat DIYt läpi, ei kannata kerätä mitään stressiä siitä. Kattelet liemien kunnon, jos näyttää huonolta niin vaihtelet eka ne ja suodattimen, sit luet starilla mitä valittaa, ja kattelet siitä. Ei ne mitään rakettitiedettä ole, ja se tais olla ihan FAQ-kamaa että aina noissa jotain pientä nikkarointia on luvassa, joko sellaista mikä lukee sheetissä tai sitten ei.
Kuten täälläkin on jo todettu, niin tuskin kovinkaan kummosesta viasta on kyse. Katso mersufoorumilta star-topicista joku joka on nohevan maineessa. Starin päässä alkaa sit selviämään harmittaako sitä jokin vai rauhottuuko nollaamisella. Itse asun Helsingissä, mutta käytän mersun huollossa Lampenilla Lieksan lähellä.
voitko pistää privalla kokemuksia tosta lampenista
löytyykö nytkin yksi mersu mikä tarvii huoltoa
Comment