BMW Japanista XII (+ muita merkkejä)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Täältä voi tilata kulutustietoja, jos se sattuisi olemaan se edullisempi vaihtoehto veronmaksajan näkövinkkelistä.
Comment
-
Mulla löytyy japanin käyttöohjekirja jossa on massat,mutta poikkeaako ne euroopan massoista ja onko niillä vitunkaan väliä. Tarvitsisin myös sen tarran vissiin sinne. Jos joku viitsii tehdä semmoisen ni vois soittaa 0451115850. En jaksa kikkailla ni maksan kohtuullisen korvauksen mielelläni kun vaan saisin sen asap. Ku on jatkuvasti reissussa ni näiden hoitamiseen ei oikein jää koskaan riittävästi aikaa. Tai jos saan linkin siihen ohkelmaan millä voi tollaisen tarran oikeannäköisenä täyttää ja tulostaa niin saan sen kyllä tehtyä sen tarran itse.Isillä on
Comment
-
Niillä japanin massoilla se jää 4-paikkaiseksi todennäköiisesti. Muistaakseni sulla on noita E34:ia itselläsi useita (jos siis tästä mallista kyse), joten jos niistä löytyy se tarra/kilpi, niin siitä kopioi ne massat. Adobe.com ja sieltä Adobe Photoshop. Beamerilä on se pohja, mistä muokkaa tai voi olla vielä mullakin, voin tarkistaa asian. Laita mulle tai tänne viesti jos tarvitset sitä pohjaa, tai saat sen Beamriltä.Originally posted by jari kihlman View PostMulla löytyy japanin käyttöohjekirja jossa on massat,mutta poikkeaako ne euroopan massoista ja onko niillä vitunkaan väliä. Tarvitsisin myös sen tarran vissiin sinne. Jos joku viitsii tehdä semmoisen ni vois soittaa 0451115850. En jaksa kikkailla ni maksan kohtuullisen korvauksen mielelläni kun vaan saisin sen asap. Ku on jatkuvasti reissussa ni näiden hoitamiseen ei oikein jää koskaan riittävästi aikaa. Tai jos saan linkin siihen ohkelmaan millä voi tollaisen tarran oikeannäköisenä täyttää ja tulostaa niin saan sen kyllä tehtyä sen tarran itse.
Comment
-
Samaa tässä itsekin naureskellut. Vedetään virallista linjaa ja sitten kaikenlaiset rautalankaviritelmät kuitenkin käyvät. Odotan tosiaan jotain uudistusta trafin pojilta ja aina suuresti ihmettelen jos se paja jotain inhimillistää. Toivotaan nyt kuitenkin ja itse laitan ainakin vähäksi aikaa homman jäihin jos kerta jotain uudistusta on lupailtu ja jossei mitään tapahdu niin sitten photaroidaan.Originally posted by Juppe View PostKai ne tiedot täytyy sentään jonkun instanssin vahvistaa? Veikkaan, että ei etene katsastus kännykäkameran kuvalla tyyppihyväksytyn samanlaisen auton kilvestä. Tää on kyllä melko koomista säätöä näiden paperiasioiden kanssa.
Perjantaina pitäisi ilm. laivan olla Hangossa. Jos ne lopullisetkin tiedot napsuisivat spostiin niin voikin auton rantautuessa tehdä nettitullauksen, varailla keskviikolle ajan ja hakea pois vehkeen. Olihan se nyt niin notta keskviikkona siellä on joku kiertävä viskaali, jonka avulla saa ne siirtokilvet ja muut tarvittavat liput & laput verotuksen alkuun panoon ettei tarvtise verotoimistosta hakea mitään muutaman päivän lupalappuja?
Comment
-
Onko W107:aa tehty tuollakin koneella? Muistelin, että 450 ja 5.0 olisivat olleet isoimpia.Originally posted by BeamR View Post560SL poikkeuksellisella värillä. Nätti.Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
Akselimassat löin kasiin sekä iskaritolppaan että oviväliin Wordillä tekemällä, laminoimalla ja teippaamalla kiinni.Originally posted by nokonzok View PostJuurikin vaikka näin.
Itse olen japanilaisiin tehnyt Wordilla blanko A4:lle tarvittavat tiedot ja vetänyt kontaktimuovilla tulipeltiin kiinni. Toimii sekin, mutta näissä toki on muita lähteitä rekisteriin merkittäville massoille.Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
560SL on viety aluperin vain jenkkeihin, euroopassa tosiaan suurin malli oli 500SL. Euromallin viissatasessa on jopa muutama hepo enemmän kuin jenkkikuristetussa 560:ssaOriginally posted by Laku View PostOnko W107:aa tehty tuollakin koneella? Muistelin, että 450 ja 5.0 olisivat olleet isoimpia.
Nelikuutio 328i, tölkki ja monta merssua
Comment
-
Nyt sitten tökkäs pesurihommatkin. Ainakaan KL ei pysty toimittamaan e46 retrofit pakettia. Sitä ei kuulemma enää valmisteta. Ei kyllä yhtään huvittais alkaa porailemaan suuttimille reikiä puskuriin. Siinä täytyy rei'ittää tukipalkkikin, niin mitenkäs semmosta turvavarusteen tärvelemistä sitten voidaan katsoa läpi sormien...
Comment
-
Nyt sitten tökkäs pesurihommatkin. Ainakaan KL ei pysty toimittamaan retrofit pakettia. Sitä ei kuulemma enää valmisteta. Ei kyllä yhtään huvittais alkaa porailemaan suuttimille reikiä puskuriin. Siinä täytyy rei'ittää tukipalkkikin, niin mitenkäs semmosta turvavarusteen tärvelemistä sitten voidaan katsoa läpi sormien. Kai ne hilut joutuu sitten pala kerrallaan metsästämään. Mites se pykälä meni, missä tiettyjen varusteiden asentamisesta voidaan luopua, jos se vaatii kohtuuttomia järjestelyitä..
Comment
-
Pistä linkkiä, jos sulla jotain tarinaa tulee tästä jollekin foorumille. Sellainen korimalli kyseessä, jonka itsekin jossain elämänvaiheessa haluan omistaa.Originally posted by BeamR View PostKun nyt pitää taas uus tehdä niin aloitetaan vaikka meisselillä.
(CL Mese)
'00 Audi TT 1.8T Quattro//'92 Lexus LS400//'89 205 Green//'96 Ford Bronco Eddie Bauer//'99 Xsara VTS "Endurance Saloon" Project
Comment
Comment