erittäin nätti -94 525ia. sporttinahat ja kaikkee.
![](http://p3.aleado.com/pic/?system=auto&date=2017-06-08&auct=5&bid=77243&number=1)
![](http://p3.aleado.com/pic/?system=auto&date=2017-06-08&auct=5&bid=77243&number=2)
![](http://p3.aleado.com/pic/?system=auto&date=2017-06-08&auct=5&bid=77243&number=3)
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW Japanista XII (+ muita merkkejä)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by MHT View PostEilen tuli ensimmäistä kertaa lisälasku maan sisäisestä siirrosta, 8500Jpy, Shikokun saarelta pääsaarelle. Onneksi se ei loppusummassa paljon tunnuF46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View Postno, saitko?.
Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Hopeista en halunnut huutaa. Sisusta nuhjuinen ja:
CONDITION
wear, wrinkless on the seats
bubbles on the dashboard
scratches on the AW, Over fender paint cracks
Air con doesnt cool
Stonce chips on the windscreen
cracks on the tail light
big scratches on teh right rear fender
key cylinder doesnt work well
Loppuhinta 2 995 000 ja silti unsold.
Edit:
its got:
18"AW
Odo meter replaced , mileage unknown
Private brought
Need to turn key several time and push accelerator at the same time to start engineNäillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Siirretään tämä tuolta nettiautoketjusta tänne... mut auttakaa nyt dumbeloa. Miten mä en löydä tuolta exportcar.jp-sivustolta mistään noita toteutuneita hintoja? Mulla lukee joka paikassa Auctions Results -haullakin vaan 0 JPY joka autossa. Esim. tätä puheena ollutta esimerkkiä en löytänyt mistään. Onko mulla koneessa/selaimessa jotain vikaa vai enkö vaan osaa käyttää sivustoa? Hakuvalikot tuntuu muutenkin toimivan välillä aika tahkeasti, onko tämä normaalia?
Originally posted by BeamRkiusataan nyt hullua: tällainen 54tkm ajettu 540ia myytiin 112kJPY, eli taxfree kotipihalla n. 4300€.
Comment
-
-
Originally posted by camshaft View PostSiirretään tämä tuolta nettiautoketjusta tänne... mut auttakaa nyt dumbeloa. Miten mä en löydä tuolta exportcar.jp-sivustolta mistään noita toteutuneita hintoja? Mulla lukee joka paikassa Auctions Results -haullakin vaan 0 JPY joka autossa. Esim. tätä puheena ollutta esimerkkiä en löytänyt mistään. Onko mulla koneessa/selaimessa jotain vikaa vai enkö vaan osaa käyttää sivustoa? Hakuvalikot tuntuu muutenkin toimivan välillä aika tahkeasti, onko tämä normaalia?
Comment
-
-
Joo, taikasana on etsiä myytyjä, niin näkee ne toteutuneet hinnat. Oletusarvoisesti esillä on vain tulossa olevat ja saman päivän aikana myydyt. Nythän japanissa kello on kolme aamuyöllä, joten tälle päivälle ei vielä toteutuneita olekaan.
Lisätään nyt vielä että tämä 55tkm ajettu myytiin 180kjpy.
Last edited by BeamR; 08-06-2017, 21:01.F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
Comment