Auton haku ruotsista
Collapse
X
-
Ei missään. Pikasiirto maksoi omalla kohdalla 45e ja kesti 15min (handelsbanken fi -> handelsbanken se). Jos ei pankkisiirto ole mahdollinen, niin kyllä mä lähtisin europinkan kanssa matkaan. Sitten jos jää luu käteen, niin ei tarvii ainakaan kahteen kertaan maksella vaihtokursseja. Ovat kyllä käteisen rahan suhteen vähintäänkin epäluuloisia. Kuitti vähintään mukaan nostetuista rahoista.
-
-
Mikäli auton haluaisi lähteä hakemaan ruotsista niin missä rahat kannattaisi nostaa/vaihtaa kruunuiksi?
Leave a comment:
-
-
Aina ei tarvii vähän ajettuja etsiä länsinaapuria kauempaa
Welcome back to Instagram. Sign in to check out what your friends, family & interests have been capturing & sharing around the world.
Auton ostin tästä liikkeestä https://www.autorismo.se . Voin kyllä sanoa, että palvelu oli 120% kohdallaan ja tuo mun vessa oli halvin, mitä sieltä löytyi. Uskomatonta kalustoa kaupan... Tuonne pääsee myös todella helposti. Arlandasta menee suoraan juna Gävlen ohi ja asemalla isäntä odotteli reissulaisia.Last edited by Juppe; 31-10-2018, 16:11.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by MarQu View PostNiin. No homma stoppas kuitenkin siihen ettei niitä ollut. Nyt ootellaan ruotsista papereita.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by MajorDrake View PostEi tarvi Ruotsin autoista otteita. Trafi tekee yhteistyötä Ruottalaisten kanssa ja katsuri sanoi minulle ettei ruotsin otteita tarvita. Riitti kun oli ruotsalainen rekisterinumero tiedossa.
Leave a comment:
-
-
Kirjoitinkin kun 2 samanlaisen auton kesken voi olla monta tonnii eroo,yleensä vaan lopputulos on se ettei kukaan osta sitä kalliimpaa(suomesta saa samaan hintaan sit jo)
Itse ostin ”volvolta” ruotsista oikeastaan täysin vastaavan kesäkuussa 218000kr. Oli ollut jonkin aikaa jo tuolla hintaa myynnissä.
Tulee mieleen miksi joku ostaisi tuolla rahalla tämän..en mä ainakaan..tai mikään suomalainen autoliikekkään.
Itse paikallisena ostaisin paljon mielummin tämän..ruotsissa varmaan kyllä kaikki mahdollista.Last edited by arben; 25-10-2018, 13:46.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by MajorDrake View PostEri katsastuskonttoreiden välillä lienee eroja mutta tiedän kuitenkin että se katsastus onnistuu ilman originaalejakin.
Verottajalle oli isompi ongelma kun ei ollut ruotsin otteista kopioita toimittaa...
Leave a comment:
-
-
Eri katsastuskonttoreiden välillä lienee eroja mutta tiedän kuitenkin että se katsastus onnistuu ilman originaalejakin.
Verottajalle oli isompi ongelma kun ei ollut ruotsin otteista kopioita toimittaa...
Leave a comment:
-
-
Originally posted by MajorDrake View PostEi katsastuskonttoria kiinnosta mikään muu rekisteröitäessä kuin että auto on rekisteröintikatastettu, autovero on maksettu ja ensimmäiseksi omistajaksi (tai haltijaksi jos myyty rahoituksella) tulee autoverovelvollinen...
Leave a comment:
-
-
Originally posted by MajorDrake View PostEi tarvi Ruotsin autoista otteita. Trafi tekee yhteistyötä Ruottalaisten kanssa ja katsuri sanoi minulle ettei ruotsin otteita tarvita. Riitti kun oli ruotsalainen rekisterinumero tiedossa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by MarQu View PostSitten ei vaasassa A-katsastus taas tiennyt asiasta mitään. Alkuperäset Del1 ja Del2 piti olla.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Ihmemies View PostEhkä sitten kilpiä hakiessa saa auton omiin nimiin tota luovaria näyttämällä?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by _nixu_ View PostKauppakirja pitäisi toimittaa veroilmoituksen liitteenä
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Samii- View Post. Auto ollu tallissa ikänsä ja eikä ajettu talvella olenkaa kun moottorinlämmitinki puuttuu eikä talvirenkaita ollu kun ostettiin.
Leave a comment:
-
Leave a comment: