Nykyinen kiesi karvan ripeämpi kuin ex Mitsu evo ix 412hv/620nm. Pakko sanoa, että ei päässyt M3 e46 edes lähelle evoa tai nykyistä kiesiä. Vapari vapari ja valitettavasti me ollaan jo eellä.
jaa kaverin kans käytii kokeilee autoliikkeessä tollasta vakio audi s3 sta iha hauska peli vaik tehoja ei ollu ku se joku päälle 200hv vai mitä niissä ny on...
Ajoneuvojen kiilloitukset ja pinnoitukset usean vuoden ammattitaidolla! Myös perus vahaukset sekä sisäpuhdistukset onnistuvat! Kysy yksityisviestillä lisää!
Kyllä se mulla on ollu toi viitisen vuotta sitten omana ollut -03 S8 olympia ifa, abt:n softauksella kuuleman mukaan karvan yli 400hv, v-max myös poistettu ja (suljetuissa olosuhteissa kyydissä olleena mittarin mukaan vajaat 280km/h ja olis ollu menohaluja vielä.
Myös elämäni kallein auto, vuodessa vajaat 5k€ huoltoihin, pelkkä etupään pusla ja tukivarsi remppa hertsikan marmorilla yli 2.5k€.
Pelkkien etujarrupalojen hinta tarvikeliikkeestä hirveän kahden viikon etsimisen jälkeen 150€!
Ja kas kun oli vielä sellainen peli että yleensä tukemani "jaken ja sepin" pajat eivät suostuneet (tai uskaltaneet) ottaa sitä työn alle, ja jopa merkkiliikkeissä siihen sai koskea vaan S-koulutettu, S-mekaanikko
Oli sitten ensimmäinen ja viimeinen olympia volkkari, sen jälkeen turvallisesti taas penaalien maailmassa
Silloinen Audi s4 b5 biturbo "pikkasilla vireillä" ~450hp ja ~600nm
teho/paino suhteiltaan omat Evolutionit on ollu parempia ( varsinkin radalla, ei mitään jakoa noita vastaan audilla ), mut kyl toi vaan kisko motarinopeuksissa sitä vauhtia kiitettävästi niihin nähden.
Joutu varmaan muutama possu-mies menee ostaa oikean possun, kun farmari pyyhki pyllynsä niillä ( boxter, carrera yms ) isojenpoikien nopeuksissa
M3 tai M5 rattiin pääsemistä haaveillu
Bmw -06 330d manuaali ex: Evolution IX, Evolution X, Audi s4 b5 stage III
Comment