Tuorein RS4 farkku, 450hv kai tuossa on ilmoitettu teho. Julma peli menemään talvikelillä ilman luistonestoa
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Tehokkain ajamasi auto?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Kaipa se on Monza... tehoista ei vissii ollu kellää mitään tietoo...
laitettu 454nen löyty keulalta ja varttimailin sillä pyyhkäisi 7.6sec.Ex. e39 540i -97
Ex. 3.6 M5 -90 supercharger
Ex. e36 325iA -92
Ex. e34 540iA -94
Ex. e30 325 2.7 eta -86
Ex. e34 540iA -93 touring
Ex. e32 730i -89
Tällä mennään
Comment
-
-
Originally posted by Ziggis View PostKaipa se on Monza... tehoista ei vissii ollu kellää mitään tietoo...
laitettu 454nen löyty keulalta ja varttimailin sillä pyyhkäisi 7.6sec.
Itsellä tehokkain ajamani auto ollut 440 heppanen 2002:nen..E70 X5 30d
Comment
-
-
Originally posted by BmwPunisher View PostVarttimaili tohon aikaan vaatii jo yli 1000 heppaa..
Itsellä tehokkain ajamani auto ollut 440 heppanen 2002:nen..Ex. e39 540i -97
Ex. 3.6 M5 -90 supercharger
Ex. e36 325iA -92
Ex. e34 540iA -94
Ex. e30 325 2.7 eta -86
Ex. e34 540iA -93 touring
Ex. e32 730i -89
Tällä mennään
Comment
-
-
Originally posted by estervainaa View PostTuorein RS4 farkku, 450hv kai tuossa on ilmoitettu teho. Julma peli menemään talvikelillä ilman luistonestoa
Originally posted by Ziggis View PostKaipa se on Monza... tehoista ei vissii ollu kellää mitään tietoo...
laitettu 454nen löyty keulalta ja varttimailin sillä pyyhkäisi 7.6sec.Originally posted by BmwPunisher View PostVarttimaili tohon aikaan vaatii jo yli 1000 heppaa..
Itsellä ~500 hv Sisu kertausharjoituksissa, henkilöautoista taitaa oma rivi-6 dubbelturbo (juicella) olla tehokkain... ...toistaseksBlow My Whistle
Comment
-
-
jaa kaverin kans käytii kokeilee autoliikkeessä tollasta vakio audi s3 sta iha hauska peli vaik tehoja ei ollu ku se joku päälle 200hv vai mitä niissä ny on...
Nyt:
- E91 330D M-Sport
- E32 735 projekti http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=339158
Ajoneuvojen kiilloitukset ja pinnoitukset usean vuoden ammattitaidolla! Myös perus vahaukset sekä sisäpuhdistukset onnistuvat! Kysy yksityisviestillä lisää!
Comment
-
-
Kyllä se mulla on ollu toi viitisen vuotta sitten omana ollut -03 S8 olympia ifa, abt:n softauksella kuuleman mukaan karvan yli 400hv, v-max myös poistettu ja (suljetuissa olosuhteissa kyydissä olleena mittarin mukaan vajaat 280km/h ja olis ollu menohaluja vielä.
Myös elämäni kallein auto, vuodessa vajaat 5k€ huoltoihin, pelkkä etupään pusla ja tukivarsi remppa hertsikan marmorilla yli 2.5k€.
Pelkkien etujarrupalojen hinta tarvikeliikkeestä hirveän kahden viikon etsimisen jälkeen 150€!
Ja kas kun oli vielä sellainen peli että yleensä tukemani "jaken ja sepin" pajat eivät suostuneet (tai uskaltaneet) ottaa sitä työn alle, ja jopa merkkiliikkeissä siihen sai koskea vaan S-koulutettu, S-mekaanikko
Oli sitten ensimmäinen ja viimeinen olympia volkkari, sen jälkeen turvallisesti taas penaalien maailmassaLast edited by *PexU*; 29-04-2013, 18:21.AjamisenIloa jo vuodesta ysikuus!
E61 530xd M-Sport Touring -07
Nissan Maxima QX 3.0 V6 -04 (kauppakassi)
Duunissa: F11 520d x-drive -17
Comment
-
-
Originally posted by ++500Nm View PostTeknikens Värld mittas siitä 410 hv...oliko ma-kappale vai kui?
GT-R "Alpha 12" 1200-1500 hv menee liimaradalla slicseillä just alle 9 sec.
Itsellä ~500 hv Sisu kertausharjoituksissa, henkilöautoista taitaa oma rivi-6 dubbelturbo (juicella) olla tehokkain... ...toistaseksEx. e39 540i -97
Ex. 3.6 M5 -90 supercharger
Ex. e36 325iA -92
Ex. e34 540iA -94
Ex. e30 325 2.7 eta -86
Ex. e34 540iA -93 touring
Ex. e32 730i -89
Tällä mennään
Comment
-
-
Silloinen Audi s4 b5 biturbo "pikkasilla vireillä" ~450hp ja ~600nm
teho/paino suhteiltaan omat Evolutionit on ollu parempia ( varsinkin radalla, ei mitään jakoa noita vastaan audilla ), mut kyl toi vaan kisko motarinopeuksissa sitä vauhtia kiitettävästi niihin nähden.
Joutu varmaan muutama possu-mies menee ostaa oikean possun, kun farmari pyyhki pyllynsä niillä ( boxter, carrera yms ) isojenpoikien nopeuksissa
M3 tai M5 rattiin pääsemistä haaveilluBmw -06 330d manuaali
ex: Evolution IX, Evolution X, Audi s4 b5 stage III
Comment
-
Comment