Announcement

Collapse
No announcement yet.

100km/h-->200km/h

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • racediesel
    BTCF Member
    • Jun 2003
    • 248
    • porvoo

    100km/h-->200km/h

    voit lähteä vaikka 60:stä kunhan laitat kellon käymään todellisen 100km/h kohdalla ja sitten vedät niin pitkälle että olet saavuttanut todellisen 200km/h ja pysäytät ainakin kellon-->paljonko kesti/mikä auto ja mitä tehty?.
    Ford Capri-69 3,0 turbo. 350hv ja 500nm 1986
    Golf GTD-83 1,6d 120hv ja 350nm,1987
    Golf GTI turbo-83 1,8 282hv ja 400nm 1,2bar , 1989
    Opel corsa GSI turbo -89 1,6 235hv ja 350nm 1,3bar ,1996 100-200 10s
    Opel corsa GSI turbo -89 616hv ja 740nm 1,8bar.12,4s 1/4 / 207km/h 100-200 4,5s. 0-1km 298km/h
    BMW 330d-00 250hv ja 630nm
    BMW 330D-05 vakio 2005
    BMW 335DAT-07 361hv ja 780nm 2007-- 13,32 1/4 ja 235 topspeed
    BMW 530DA-09 LCI n.320hv e60
    BMW 535D Xdrive 2012 F11 447hv ja 870nm
  • dunkelblau
    Bimmer Enthusiast
    • Nov 2003
    • 1151
    • Uusimaa

    #2
    Jaa Porvoonväylälläkö???
    "Se on sitä bemaristin elämää, kuuntelet päivittäin asiantuntevia lausuntoja siitä miten rumia, huonoja, ruostuvia yms. nämä ovat. Asiantuntijalausunnot tulevat usein sellaisten ihmisten suusta, jotka eivät ole edes omistaneet bemaria, saatika sitten ajaneet, mutta heidän tietolähteiden (Essonbaari) luotettavuutta ei missään tapauksessa saa kiistää..." Laxa 25-06-2007

    Comment

    • 0u†Law
      Bimmer Fanatic
      • Oct 2003
      • 944

      #3
      Niin mutta kyllä se olis helpompaa mitata vaan matkamittarilla kilometrejä. Ainaki jos on 320. :?
      ????????????????????

      Comment

      • petrolhead
        Moderator
        • Feb 2004
        • 13793
        • Hyvinkää

        #4
        Tuossa on ideaa. Luulen tajuavani pointtisi. Vähän hmm erilainen vaan toteuttaa kuin 0-100, ja sisältää aika huomattavasti mahdollisia virhetekijöitä. Pitääpä kattoa jos saa aikaiseksi.
        2015 VW Crafter
        1984 BMW 316
        2009 Kawasaki Ninja 250RRR
        petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
        "Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".

        Comment

        • LoudPipe
          Bimmer Enthusiast
          • Jul 2003
          • 1434

          #5
          Tossa tulee ilmanvastus jo aika merkittävään rooliin. Mutta mielenkiintoinen mittaus silti, pitää varmaan joskus kokeilla

          Comment

          • Heiska
            BTCF Member
            • Sep 2003
            • 2024
            • Mikkeli

            #6
            muuten hyvä testi, mutta mun nuhapummu ei kule 200km/h muuten kun vapaassa pudotuksessa :lol: :lol: :lol:

            Harraste e34 -89 M30 HUUDATETTU

            Comment

            • Antza
              Bimmer Enthusiast
              • Dec 2002
              • 2143
              • Espoo

              #7
              100 km/h kohdalla kaasu pohjaan ja samalla kello käyntiin, reilun viisarin verran 200 km/h:n paremmalla puolella ajanotto seis: 21 s. Ehkä tod nopeus oli vielä himpun alle 200. 2 kyydissä, 18" kiekot alla. Aika nuhaista menoa noissa vauhdeissa. Mites muilla vessoilla? racekiissel?
              Current rides:
              F36 420iA xDrive M-Sport Gran Coupe | E46 M3 Coupe SMG | 981 Spyder | 996 GT3 Mk1 Clubsport | Ap1 S2000

              Previous rides:
              E86 Z4 3.0Si Coupe | 987 Mk1 Cayman S | E90 325xiA M-Sport | 2 x E46 M3 Coupe | E46 328Ci

              Comment

              • reddewil
                Bimmer Enthusiast
                • Aug 2003
                • 3015
                • West Coast

                #8
                kehällä oli vähän liikaa ruuhkaa nyt aamulla...
                ...

                Comment

                • potkuhousu
                  Bimmer Rookie
                  • Oct 2003
                  • 179
                  • Espoo

                  #9
                  miks ette laita videokameraa siten että mittari näkyy. Saa tarkemman ajan kun voi kuva kuvalta katsoa aloitus ja lopetusnopeuden sekä siihen käytetyn ajan.
                  Plaa plaaa

                  Comment

                  • DONNERWETTER
                    Bimmer Enthusiast
                    • Nov 2002
                    • 1666
                    • Turku, Finland

                    #10
                    Omalla approx ~23-24s (100-200km/h), kahden hengen kuormalla (auto käytännössä vakio), Hammerin ässällä noin 23-24s ja ilmamassanmittarin vaihdon (ehjään) jälkeen ~18,5s (100-200km/h, auto vakio) :wink:

                    Audi oli kolmen hengen kuormalla, mutta huonoja autoja ne silti on
                    Porsche 911/996 GT3 Mk II
                    Porsche 911/997 Turbo MK I
                    BMW M Coupe DS Motorsport
                    BMW F20 120iM -16
                    ____________________________
                    Ex. BMW E36 325iM Coupe -94
                    Ex. BMW E30 318i -88

                    "Er ist kein wollte gern, er ist gern"

                    Comment

                    • mph178
                      Bimmer Rookie
                      • Aug 2002
                      • 125
                      • Vantaa

                      #11
                      Viimekesänä kokeilin 0-200km/h vanhalla koneella ja risalla kykällä, tulos oli 19sek.

                      Comment

                      • Zoui
                        Bimmer Enthusiast
                        • Aug 2003
                        • 6350
                        • Tampere

                        #12
                        Originally posted by potkuhousu
                        miks ette laita videokameraa siten että mittari näkyy. Saa tarkemman ajan kun voi kuva kuvalta katsoa aloitus ja lopetusnopeuden sekä siihen käytetyn ajan.
                        Vulva video
                        Elämä on pihakivestä.

                        Comment

                        • Kyytsis
                          Bimmer Enthusiast
                          • Mar 2003
                          • 3472
                          • Helsinki

                          #13
                          Mä lähdin kaksi viikkoa sitten kiihdyttämään yhdessä alamäessä Tuusulan motarin alussa. Aikaa otetaan yhä kalenterilla, 200km/h ei mennyt rikki, mutta poliisi laskutti 140e...

                          e28 518i (520i) kansi portattu, karvanopat.

                          Comment

                          • Mauri H.
                            Bimmer Fanatic
                            • Oct 2003
                            • 270
                            • Salo

                            #14
                            Tässä on vähän osviittaa ajoista:



                            386:n mersu, hiukan on valitettavasti pito-ongelmia... kuvattu kitkoilla.

                            Ihan ei kahteen sataan ehdi (kamerassa hiukan ongelmia kun ottaa vaan lyhyitä pätkiä), mutta kyllä tuosta tuon välin 100-180 km/h näkee ihan kivasti
                            :lol:

                            Nyt autossa on pidempi perä, ja kiihtyvyyskin on parempaa kun nelonen riittää huomattavasti ylemmäs, vahva diesel tykkää harvasta perästä, nostaa ahdotkin kerkeämmin.

                            Tuolla autolla vetää kyllä satasesta kahteen kymmenessä sekunnissa, varmasti allekin jos saa aloittaa alempaa kiihdyttämisen niin että ahdot on jo valmiiksi ylhäällä.
                            F11 530D xDrive

                            Comment

                            • late
                              Bimmer Enthusiast
                              • Sep 2002
                              • 2881
                              • Espoo Siti

                              #15
                              Originally posted by Mauri H.
                              Tässä on vähän osviittaa ajoista:



                              386:n mersu, hiukan on valitettavasti pito-ongelmia... kuvattu kitkoilla.

                              Ihan ei kahteen sataan ehdi (kamerassa hiukan ongelmia kun ottaa vaan lyhyitä pätkiä), mutta kyllä tuosta tuon välin 100-180 km/h näkee ihan kivasti
                              :lol:

                              Nyt autossa on pidempi perä, ja kiihtyvyyskin on parempaa kun nelonen riittää huomattavasti ylemmäs, vahva diesel tykkää harvasta perästä, nostaa ahdotkin kerkeämmin.

                              Tuolla autolla vetää kyllä satasesta kahteen kymmenessä sekunnissa, varmasti allekin jos saa aloittaa alempaa kiihdyttämisen niin että ahdot on jo valmiiksi ylhäällä.
                              rivakkaan tuntus menevän 8)
                              paljos löytyy heposia ja vääntöä? vääntö varmaan jotain aika taivaallista? :lol:
                              Kikkeliskokkelis

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎