Ääh enpä viitti käydä testaamassa. Kun päiväsakko ei kuitenkaan ole tällä hetkellä 6 euroa niin tulee turhan kalliiksi kun paskalakit tulloo. Sitten kun sitä taas opiskelee niin on varaa hölmöillä. Mutta eiköhän tuo E36 325 sen 200km/h kisko ihan hyvin...
Juu en oo itekkään käyny tota M5:sta kokeilemassa,mut kyl se kivasti tempoo sinne et ku turun motaria lähettiin espooseen päin ni 260km/h tuli tarpeeks nopeesti ettei siinä ehinny ku röökin sytyttää kännissä pelkääjän penkillä
Eli kyllä se menee tarpeeks nopeesti ja kaiken lisäks se on vielä hieno ja mukava jne jne eikä mikää loppuun viritetty kahvipannu missä saa hävetä päivät pitkät ja joutuu toteuttamaa itteensä jatkuvasti kiihdyttelemällä ja paiskomisella...
Sen verran mitä luki ketjua läpi niin autoista löytyy....Skorpin puheita nostaakseni--> Auton kyydissä olleena uskon melko suvereenisti herran puheet. Potkua löytyi vaikka muille jakaa....Teholukemista voin sanoa sen verran että uskomiseen luvattu lukema löytyi ja varmasti hiukan enemmänkin....omistaja korjatkoon lopullisen lukeman.
Sen verran mitä luki ketjua läpi niin autoista löytyy....Skorpin puheita nostaakseni--> Auton kyydissä olleena uskon melko suvereenisti herran puheet. Potkua löytyi vaikka muille jakaa....Teholukemista voin sanoa sen verran että uskomiseen luvattu lukema löytyi ja varmasti hiukan enemmänkin....omistaja korjatkoon lopullisen lukeman.
Eli mittailet kiihtyvyyksiä siis persdynolla... ("Auton kyydissä olleena uskon melko suvereenisti herran puheet")
TEholla ei ole juuri mitään tekoa tän asian kanssa. Puhuttiin siitä voiko se dallara kiihtyä 0-200km/h nopeammin kuin nykyiset Formulat.
Ei tarvii olla kovinkaan fiksu kaveri että osaa päätellä mikä on hatusta temmattua ja mikä faktaa...
Nyt ollaan DONNERWETTER:n kanssa samoilla linjoilla , 2s 100-200 on aika rankkaa BS:ää :roll:
Niin noita nopeiden rata-autojen kiihtyvyyksiä (ja hidastuvuuksia) voi olla siviiliautopuolella hankala hahmottaa, mutta 0-200-0km/h sen ~4sec f1:llä nykyään ottaa (mm. http://members.eunet.at/winblad/mads_f1.htm).
Noo noi 650 hv ei oo mun suosikkeja (katsokaas paljon formuloita ajaneena tiedän ). Jos itse pääsisin puikkoihin haluttuun autoon niin kyllä se olis tää Schumin nykyinen Ferrari (800-900hv) tai sitten takavuosien ahdetut pelit (1400hv!).
Noo noi 650 hv ei oo mun suosikkeja (katsokaas paljon formuloita ajaneena tiedän ). Jos itse pääsisin puikkoihin haluttuun autoon niin kyllä se olis tää Schumin nykyinen Ferrari (800-900hv) tai sitten takavuosien ahdetut pelit (1400hv!).
ääh, tuollaisella mihinkään kerkee....
Ahdetuista kovimmat tehot otettii tietenkin BMW m10 lohkoon perustuvalla koneella...
Niin noita nopeiden rata-autojen kiihtyvyyksiä (ja hidastuvuuksia) voi olla siviiliautopuolella hankala hahmottaa, mutta 0-200-0km/h sen ~4sec f1:llä nykyään ottaa (mm. http://members.eunet.at/winblad/mads_f1.htm).
Et ei toi 2sec 100-200 niiin paljoa heitä...
Ymmärsit nyt pointin väärin.
Kyllä me uskotaan että nykyaikainen F1 kiihtyy 0-200 reilussa neljässä sekunnissa, mutta että joku 14 vuotta vanha dallara repäsee samaan aikaan, niin...
Omalla 525tic raksuttimella ottaa n.0-180km/h n.20sec. 80-120km/h ~alle4sec(0.4bar) (syksyllä mitattuja)
100-200km/h ei talvella oiken voi mittailla kun tahtoo tiet olla jäässä siellä missä uskaltas huippuja kokeilla...moottoritiellä vilisee koppalakkeja vähän liikaa(muutenkin kortti lähtee kohta hyllylle)
If NISMO Means NISSAN MOTORSPORTS.. Then HOMO Must Mean HONDA MOTORSPORTS Yamaha R1 2007
Ex:SUZUKI GSX-R 600 k4
Ex:KTM 625SMC Supermoto -05
OPEL CORSA GSi turbo ic -89
OPEL CORSA TR 20NE -85 "sekajäte"
Ex: BMW E36 328i -09/97 Hellrot Ex: BMW E30 316 -84
Ex: BMW E30 316 -87 Ex: BMW E30 318i -86 Ex: BMW E28 518i turbo -86
Comment