Originally posted by Laku
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW Japanista XIV (+ muita merkkejä)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
-
-
Originally posted by bimmerfanatic View Posthttps://fs.jpctrade.com/vehicles/29c...2f775197b.jpeg
Tommonen pommi ois tulossa ensimmäiseltä omistajalta. Osaako joku sanoa onko toi joku ac snitcherin korisarja?...
Comment
-
-
Kiireesi helpottaa kun jätät netin raplaamisen ja sinne kirjoittelun pariksi päiväksi ja huudat itse. Ei nuo tuostaan ainaisella leuan rapsuttelulla halpene.
Tilaa saat ostamalla tai vuokraamalla.
Originally posted by Laku View PostS38 lukee varustelistassa? Muuten kiinnostaisi, olis Webasto ja kaikki, ilmeisesti Saksasta tuotu aikanaan, mutta liikaa kiirettä nyt ja tila vähissä ja sporttipenkit ilmeisesti puuttuvat.
Kuka huutaa Suomeen?
Edit: Mikä tuon id on?
Comment
-
-
-99 840ci M-sport, 51tkm ajettuna. Näitä ihan vihoviimeisen lähdön kasisatasia ei nyt ihan joka nurkalla ole tarjolla, ainakaan näillä kilsoilla. Vieläpä individuaali. Keräilypeli.
Steuerung Individual
Hinweisschild BMW Individual
Sonderserie
E31 Inidividualselection Japan
0490 Lackierung
Sonderlackierung "arktissilber", wie Schl. Nr. 309.
Kontrastlackierung "cosmosschwarz", wie Schl. Nr. 303 im Dach-bereich ohne Abdeckung Lufteintritt Frontklappe.
F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Originally posted by cojama View PostKiireesi helpottaa kun jätät netin raplaamisen ja sinne kirjoittelun pariksi päiväksi ja huudat itse. Ei nuo tuostaan ainaisella leuan rapsuttelulla halpene.
Tilaa saat ostamalla tai vuokraamalla.. Lisäksi en JUURI NYT halua enempää odottavia projekteja. Nykyiset autot, 2 mökkiä lisärakennuksineen, vuokrakämpät ja talonkorjaus päätyön ohella riittävät. Paljonko sinulla on projekteja päällä yhtäaikaa?
Tilaa ostin alkuvuodesta hallin ja tallin verran autoja varten.150m2 +75m2. Pajonko sinulla on ja paljonko pitäisi minun ostaa lisää :think?Last edited by Laku; 08-11-2017, 12:16.Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Näyttää olevan tuo väri E31:ssä Atlantisblau.Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by van cleef View PostSiltä näyttäisi. Ei ole kunnon kuvaa keulasta, josta näkisi lipan, niin en ihan varmana pysty sanomaan. Lisäksi tuo takaspoikka ei näytä tutulta/schnitzeriltä, mutta taka-alalippa on oikea.Elämä on pihakivestä.
Comment
-
Comment