Enemmän mua epäilyttää ihan uusi nick, joka ensi töikseen kommentoi tätä threadia eikä mitään muuta sitten kommentoikaan.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BusinessCars Finland - hengenvaarallisia laatuautoja
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Olen joutunut aikoinaan erään henkilön kanssa asioimaan ja en kyllä epäile yhtään vaikka uusi nimimerkki onkin.-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Comment
-
-
Yksi posti
Originally posted by BeamR View PostEn tunne ko hahmoja millään tasolla, enkä myöskään usko kaikkien olevan täysin puhtaita pulmusia, mutta näitä yhden postin ihmeitä on nähty ennenkin...
Comment
-
-
Originally posted by Kimmo Lappalainen View PostToivottavasti vielä jonain päivänä totuus selviää, ja myös huijarikauppiaan (Tähtisen) motiivit valjastaa valtamedia omien sotkujensa piilotteluun ja syyn sysäämiseen muille.B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - N47D20O1- M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja muita juttuja. Myös etäyhteydellä
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
Comment
-
-
Originally posted by JaniLap View PostPoliisitutkinnan kannalta yksittäisen toimittajan lehtikirjoitteluilla ei liene merkitystä asianosaisten syyllisyyden ja seuraamusten määrittelyn kannalta, ellei julkaistujen kirjoitusten perusteella nosteta esim. kunnianloukkaussyytettä, mikä on taas asianomistajarikos.
Comment
-
-
Originally posted by nullzwei View PostMitä tarkoitat?B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - N47D20O1- M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja muita juttuja. Myös etäyhteydellä
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
Comment
-
-
Originally posted by Kimmo Lappalainen View PostJari Tähtinen on itse myynyt ja katsastuttanut lähes kaikki autot mitä Business Cars myi.
Kaikki artikkelit Iltalehdessä on kirjoittanut Risto Kunnas, joka on Tähtisen erittäin hyvä ystävä. Tästä eteenpäin jokainen voi itse tehdä omat johtopäätöksensä....
Comment
-
-
Originally posted by Kimmo Lappalainen View PostTähtinen yrittää Risto Kunnaksen avulla vierittää syyn omista rikoksistaan ja virheistään toimitusjohtajan niskaan. Tähtinen on itse hoitanut autojen katsastuksen, ja vielä kehunut asiasta eteenpäin. Nyt esittää puhtoista pulmusta, vaikka on kaulaansa myöten p:ssa...
Olen asiassa todistajana, enkä missään muussa roolissa. Voit itse sen tarkistaa soittamalla Lounais-Suomen poliisilaitokselle/S. Nieminen.
Kuten aiemmin totesin, toimittaja Kunnas on autokauppias Hasse Förnäsin hyvä ystävä jo vuosikymmenten ajan.
Comment
-
-
Originally posted by Kimmo Lappalainen View PostTämä nyt vain sattui osumaan silmään, koska tiedän asiasta, ja sen takia rekisteröidyin. Ei varmaan ole väärin kirjoittaa asiasta, josta on omakohtaista kokemusta. Toki olen myös muutenkin kiinnostunut bemareista, joten varmaan osallistun ajan mittaan myös muuhun keskusteluun. Jostain pitää vain aloittaa, ja se nyt sattui olemaan tämä huijarikauppias ja sen toimittajakaveri. Toivottavasti vielä jonain päivänä totuus selviää, ja myös huijarikauppiaan (Tähtisen) motiivit valjastaa valtamedia omien sotkujensa piilotteluun ja syyn sysäämiseen muille. Myös Kunnas on toiminut enemmän kuin väärin tässä asiassa, mutta toimittajathan nauttivat suomessa täydellistä koskemattomuutta. Heitä eivät mitkään lait koske.
Kuulut niihin ihmisiin, joiden mielestä asiat ovat aina median vika. Politiikastakin löytyi tällainen Paavo niminen mies, joka aina syytti ja syyttää vieläkin mediaa. Ihmettelen vihjailujasi, koska toimittaja Kunnas sattuu olemaan autokauppias Hasse Förnäsin hyvä ystävä.Last edited by Quattro10; 25-02-2019, 20:02.
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View PostMä olen edelleen skeptinen näiden yhden postin ihmeiden suhteen. Tuo kimmomikälie on postannut tasan tähän threadiin, ja nyt jo toinen tällä threadilla aloittaja kuviossa...
Onko tästä foorumista tullut joku yleinen lobbauspaikka?
Comment
-
-
Originally posted by Quattro10 View PostTotta, minä olen kuitenkin tuo henkilö jota "Kimmo Lappalainen" syyttää erilaisista asioista. Sain asiasta vinkin ja sen takia kirjoitan. Pahoittelen, että tällaiset asiat riistävät tilaa tärkeämmiltä asioilta.F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Originally posted by Quattro10 View PostTotta, minä olen kuitenkin tuo henkilö jota "Kimmo Lappalainen" syyttää erilaisista asioista. Sain asiasta vinkin ja sen takia kirjoitan. Pahoittelen, että tällaiset asiat riistävät tilaa tärkeämmiltä asioilta.BMW m340i x-drive -22
Audi q5 sportback 55tfsie -21
Transit custom -18
Lincoln Town car -89
Porsche 911 GT3 -08
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View PostTervetuloa foorumille, mutta tää on kyllä ihan väärä foorumi väitellä keskinäisiä juttuja, täältä ei taida paljon sympatiaa herua kenellekään ennen kuin faktat on pöydässä (tässä casessa varmaan tarkoittaa tuomioistuimen päätöstä). Jopa täällä riittää skeptikkoja kyseenalaistamaan tuiki tuntemattomien ekaan postaukseen kirjoittamien juttujen todenperäisyyttä. Ja vanhojen foorumilaisten juttuja vasta kyseenalaistetaankin
Nykyinen some-aika mahdollistaa paljon hyvää, mutta valitettavasti edesauttaa paskan levityksessä.
Takaisin autotalliin.. Audin lämmityslaitteen servomoottorin vaihtoon. On meinaan purettava koko kojelauta.
Comment
-
Comment