Announcement

Collapse
No announcement yet.

BusinessCars Finland - hengenvaarallisia laatuautoja

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BeamR
    BTCF Member
    • Jul 2007
    • 13363
    • Espoon takametsät

    #46
    Enemmän mua epäilyttää ihan uusi nick, joka ensi töikseen kommentoi tätä threadia eikä mitään muuta sitten kommentoikaan.
    F46 Gran Tourer -20
    Boxster 2.5 -97

    Comment

    • böntti
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2011
      • 2855
      • Tampere

      #47
      Olen joutunut aikoinaan erään henkilön kanssa asioimaan ja en kyllä epäile yhtään vaikka uusi nimimerkki onkin.
      -Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
      -Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
      -Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
      -Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms

      -BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.

      Comment

      • BeamR
        BTCF Member
        • Jul 2007
        • 13363
        • Espoon takametsät

        #48
        En tunne ko hahmoja millään tasolla, enkä myöskään usko kaikkien olevan täysin puhtaita pulmusia, mutta näitä yhden postin ihmeitä on nähty ennenkin...
        F46 Gran Tourer -20
        Boxster 2.5 -97

        Comment

        • Kimmo Lappalainen
          Newbiemmer
          • Feb 2019
          • 4
          • Kirkkonummi

          #49
          Yksi posti

          Originally posted by BeamR View Post
          En tunne ko hahmoja millään tasolla, enkä myöskään usko kaikkien olevan täysin puhtaita pulmusia, mutta näitä yhden postin ihmeitä on nähty ennenkin...
          Tämä nyt vain sattui osumaan silmään, koska tiedän asiasta, ja sen takia rekisteröidyin. Ei varmaan ole väärin kirjoittaa asiasta, josta on omakohtaista kokemusta. Toki olen myös muutenkin kiinnostunut bemareista, joten varmaan osallistun ajan mittaan myös muuhun keskusteluun. Jostain pitää vain aloittaa, ja se nyt sattui olemaan tämä huijarikauppias ja sen toimittajakaveri. Toivottavasti vielä jonain päivänä totuus selviää, ja myös huijarikauppiaan (Tähtisen) motiivit valjastaa valtamedia omien sotkujensa piilotteluun ja syyn sysäämiseen muille. Myös Kunnas on toiminut enemmän kuin väärin tässä asiassa, mutta toimittajathan nauttivat suomessa täydellistä koskemattomuutta. Heitä eivät mitkään lait koske.

          Comment

          • JaniLap
            BTCF Member
            • Sep 2012
            • 2639
            • Tampere

            #50
            Originally posted by Kimmo Lappalainen View Post
            Toivottavasti vielä jonain päivänä totuus selviää, ja myös huijarikauppiaan (Tähtisen) motiivit valjastaa valtamedia omien sotkujensa piilotteluun ja syyn sysäämiseen muille.
            Poliisitutkinnan kannalta yksittäisen toimittajan lehtikirjoitteluilla ei liene merkitystä asianosaisten syyllisyyden ja seuraamusten määrittelyn kannalta, ellei julkaistujen kirjoitusten perusteella nosteta esim. kunnianloukkaussyytettä, mikä on taas asianomistajarikos.
            B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - N47D20O1- M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
            BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja muita juttuja. Myös etäyhteydellä
            Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
            Tampere

            Comment

            • nullzwei
              BTCF Member
              • Oct 2002
              • 11056
              • ?

              #51
              Originally posted by JaniLap View Post
              Poliisitutkinnan kannalta yksittäisen toimittajan lehtikirjoitteluilla ei liene merkitystä asianosaisten syyllisyyden ja seuraamusten määrittelyn kannalta, ellei julkaistujen kirjoitusten perusteella nosteta esim. kunnianloukkaussyytettä, mikä on taas asianomistajarikos.
              Mitä tarkoitat? Suomessa on ollut ja on useita jopa palkittuja journalisteja joiden tekemien tutkimusten ja selvitysten perusteella on ryhdytty oikeudellisiin toimenpiteisiin, lainvalvojia, virkakuntaa yms. mutta myös toimittajia vastaan.

              Comment

              • JaniLap
                BTCF Member
                • Sep 2012
                • 2639
                • Tampere

                #52
                Originally posted by nullzwei View Post
                Mitä tarkoitat?
                Pitää paikkaansa, että toimittajien esille nostamien asioiden ja lehtijuttujen perusteella on aloitettu tutkintaa myös poliisin toimiesta. Kommenttini liittyi lähinnä poliisitutkinnan etenemiseen ja asianosaisten syyllisyyden osoittamiseen, riippumatta siitä minkä värisellä tussilla toimittaja asiaa itse lähestyy, kun edellä on ollut myös spekulaatiota mahdollisista ystävyyssuhteista ja niihin liittyvistä motiiveista esim. noihin IL:n julkaisemiin artikkeleihin.
                B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - N47D20O1- M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
                BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja muita juttuja. Myös etäyhteydellä
                Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
                Tampere

                Comment

                • Quattro10
                  Newbiemmer
                  • Feb 2019
                  • 7
                  • Helsinki

                  #53
                  Originally posted by Kimmo Lappalainen View Post
                  Jari Tähtinen on itse myynyt ja katsastuttanut lähes kaikki autot mitä Business Cars myi.

                  Kaikki artikkelit Iltalehdessä on kirjoittanut Risto Kunnas, joka on Tähtisen erittäin hyvä ystävä. Tästä eteenpäin jokainen voi itse tehdä omat johtopäätöksensä....
                  Myynnin osalta asia on lähes noin. Muuten tuo on pelkkää palturia. Toimittaja Kunnas on autokauppias Hasse Förnäsin erittäin hyvä kaveri jo vuosikymmenten ajan.

                  Comment

                  • Quattro10
                    Newbiemmer
                    • Feb 2019
                    • 7
                    • Helsinki

                    #54
                    Originally posted by Kimmo Lappalainen View Post
                    Tähtinen yrittää Risto Kunnaksen avulla vierittää syyn omista rikoksistaan ja virheistään toimitusjohtajan niskaan. Tähtinen on itse hoitanut autojen katsastuksen, ja vielä kehunut asiasta eteenpäin. Nyt esittää puhtoista pulmusta, vaikka on kaulaansa myöten p:ssa...
                    Toivottavasti valtio maksaa sinulle " Kimmo Lappalainen" mielentilatutkimuksen, niin suurta puppua kirjoitat. Lupaan julkaista täällä oikeuden tuomion kun se aikanaan tulee julkiseksi.

                    Olen asiassa todistajana, enkä missään muussa roolissa. Voit itse sen tarkistaa soittamalla Lounais-Suomen poliisilaitokselle/S. Nieminen.
                    Kuten aiemmin totesin, toimittaja Kunnas on autokauppias Hasse Förnäsin hyvä ystävä jo vuosikymmenten ajan.

                    Comment

                    • BeamR
                      BTCF Member
                      • Jul 2007
                      • 13363
                      • Espoon takametsät

                      #55
                      Mä olen edelleen skeptinen näiden yhden postin ihmeiden suhteen. Tuo kimmomikälie on postannut tasan tähän threadiin, ja nyt jo toinen tällä threadilla aloittaja kuviossa...

                      Onko tästä foorumista tullut joku yleinen lobbauspaikka?
                      F46 Gran Tourer -20
                      Boxster 2.5 -97

                      Comment

                      • Quattro10
                        Newbiemmer
                        • Feb 2019
                        • 7
                        • Helsinki

                        #56
                        Originally posted by Kimmo Lappalainen View Post
                        Tämä nyt vain sattui osumaan silmään, koska tiedän asiasta, ja sen takia rekisteröidyin. Ei varmaan ole väärin kirjoittaa asiasta, josta on omakohtaista kokemusta. Toki olen myös muutenkin kiinnostunut bemareista, joten varmaan osallistun ajan mittaan myös muuhun keskusteluun. Jostain pitää vain aloittaa, ja se nyt sattui olemaan tämä huijarikauppias ja sen toimittajakaveri. Toivottavasti vielä jonain päivänä totuus selviää, ja myös huijarikauppiaan (Tähtisen) motiivit valjastaa valtamedia omien sotkujensa piilotteluun ja syyn sysäämiseen muille. Myös Kunnas on toiminut enemmän kuin väärin tässä asiassa, mutta toimittajathan nauttivat suomessa täydellistä koskemattomuutta. Heitä eivät mitkään lait koske.
                        Voisitko "Kimmo Lappalainen" ottaa minuun henkilökohtaisesti yhteyttä ja kertoa #omakohtaisista kokemuksistasi". Tai voit kertoa niitä täällä lisää. IP-osoiteesi ja sähköpostisi on jo viranomaisen tiedossa ja me tapaamme aikanamme leivättömän pöydän ääressä. Totuus selviää pian ja muuttuu julkiseksi, myös sinun osaltasi.

                        Kuulut niihin ihmisiin, joiden mielestä asiat ovat aina median vika. Politiikastakin löytyi tällainen Paavo niminen mies, joka aina syytti ja syyttää vieläkin mediaa. Ihmettelen vihjailujasi, koska toimittaja Kunnas sattuu olemaan autokauppias Hasse Förnäsin hyvä ystävä.
                        Last edited by Quattro10; 25-02-2019, 19:02.

                        Comment

                        • Quattro10
                          Newbiemmer
                          • Feb 2019
                          • 7
                          • Helsinki

                          #57
                          Originally posted by BeamR View Post
                          Mä olen edelleen skeptinen näiden yhden postin ihmeiden suhteen. Tuo kimmomikälie on postannut tasan tähän threadiin, ja nyt jo toinen tällä threadilla aloittaja kuviossa...

                          Onko tästä foorumista tullut joku yleinen lobbauspaikka?
                          Totta, minä olen kuitenkin tuo henkilö jota "Kimmo Lappalainen" syyttää erilaisista asioista. Sain asiasta vinkin ja sen takia kirjoitan. Pahoittelen, että tällaiset asiat riistävät tilaa tärkeämmiltä asioilta.

                          Comment

                          • BeamR
                            BTCF Member
                            • Jul 2007
                            • 13363
                            • Espoon takametsät

                            #58
                            Originally posted by Quattro10 View Post
                            Totta, minä olen kuitenkin tuo henkilö jota "Kimmo Lappalainen" syyttää erilaisista asioista. Sain asiasta vinkin ja sen takia kirjoitan. Pahoittelen, että tällaiset asiat riistävät tilaa tärkeämmiltä asioilta.
                            Tervetuloa foorumille, mutta tää on kyllä ihan väärä foorumi väitellä keskinäisiä juttuja, täältä ei taida paljon sympatiaa herua kenellekään ennen kuin faktat on pöydässä (tässä casessa varmaan tarkoittaa tuomioistuimen päätöstä). Jopa täällä riittää skeptikkoja kyseenalaistamaan tuiki tuntemattomien ekaan postaukseen kirjoittamien juttujen todenperäisyyttä. Ja vanhojen foorumilaisten juttuja vasta kyseenalaistetaankin
                            F46 Gran Tourer -20
                            Boxster 2.5 -97

                            Comment

                            • van cleef
                              Bimmer Enthusiast
                              • Jan 2006
                              • 1857
                              • 01830

                              #59
                              Originally posted by Quattro10 View Post
                              Totta, minä olen kuitenkin tuo henkilö jota "Kimmo Lappalainen" syyttää erilaisista asioista. Sain asiasta vinkin ja sen takia kirjoitan. Pahoittelen, että tällaiset asiat riistävät tilaa tärkeämmiltä asioilta.
                              Risto Kunnas siis?
                              BMW m340i x-drive -22
                              Audi q5 sportback 55tfsie -21
                              Transit custom -18
                              Lincoln Town car -89

                              Comment

                              • Quattro10
                                Newbiemmer
                                • Feb 2019
                                • 7
                                • Helsinki

                                #60
                                Originally posted by BeamR View Post
                                Tervetuloa foorumille, mutta tää on kyllä ihan väärä foorumi väitellä keskinäisiä juttuja, täältä ei taida paljon sympatiaa herua kenellekään ennen kuin faktat on pöydässä (tässä casessa varmaan tarkoittaa tuomioistuimen päätöstä). Jopa täällä riittää skeptikkoja kyseenalaistamaan tuiki tuntemattomien ekaan postaukseen kirjoittamien juttujen todenperäisyyttä. Ja vanhojen foorumilaisten juttuja vasta kyseenalaistetaankin
                                Kiitos, pitäydyn tosiasioissa. Aikanaan tuomioistuin tuomitsee, jos aiheelliseksi katsoo.
                                Nykyinen some-aika mahdollistaa paljon hyvää, mutta valitettavasti edesauttaa paskan levityksessä.
                                Takaisin autotalliin.. Audin lämmityslaitteen servomoottorin vaihtoon. On meinaan purettava koko kojelauta.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎