Originally posted by Oodi
View Post
Uusien autojen laturit eivät välttämättä lataa kylmäajossa
Collapse
X
-
F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
-
Originally posted by Oodi View PostEhkä tässä tosiaan on nyt jonkinsorttinen väärinkäsitys. Minulle (vakio)virtalähde on laite joka pyrkii pitämään virran vakiona jännitteestä riippumatta. Jännitelähde taas pyrkii pitämään jännitteen vakiona. Terminologia selvästi on eri oman osaamisalueeni ulkopuolella.
Edit, ei ollut myöskään minun tarkoitus saivarrella. Oletin että tässä todella pakkoladataan akkuja virtalähteellä. Kiitos bmw323it osuit naulan kantaan.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
Originally posted by peto2 View PostMenee täysin topikin ulkopuolelle mutta kiinnostaa tietää että missä olosuhteissa joudut/pääset käyttämään oppikirjan termejä teholähteistä?
Nuo aikaisemmin linkatut kouluelektroniikan virtalähteet ovat ihan oikeasti myös virtalähteitä. Niissä voi virtaa säätää jänniterajan puitteissa.Last edited by Oodi; 20-04-2018, 20:03.
Comment
Comment