kyllä tuolla pärjää. Sitten kun aletaan hifistelemään, niin otetaan huomioon deposit-vaihtokurssi vs. loppuvelan vaihtokurssi, tullin käyttämä 30 päivän keskikurssi tullin ja alvin laskennassa ja pari muuta muuttujaa, mutta ehkei nyt tarvitse ihan niin tiukalle venytykselle mennä
kyllä tuolla pärjää. Sitten kun aletaan hifistelemään, niin otetaan huomioon deposit-vaihtokurssi vs. loppuvelan vaihtokurssi, tullin käyttämä 30 päivän keskikurssi tullin ja alvin laskennassa ja pari muuta muuttujaa, mutta ehkei nyt tarvitse ihan niin tiukalle venytykselle mennä
Mä itseasiassa mietin, että tuohon voisi laittaa vastaavan Suomi auton hinnan, arvion veroista ja sitten tuontiauton ja verrokin kilometrit, joista sitten arvottaisiin että kannattaako kyseistä vessaa tänne raahata vai nou.
Siinä pohdinnassa pienet kurssierot katoaa pyöristyksiin.
Kyl, ilmaisen auton tuominen maksaa sen 3000€ Ja siihen verot päälle.
Kiitokset tästä
Alkaa itselle tulla kasinohinnat automaattisesti päähän kun sold hinnan jeneissä näkee, kiitos kaikille ketkä noihin "mitä tää on kasinolla" jaksanut vastata Tätä voi alkaa sitten linkkaamaan tutuille ketkä innostuu noista 100-200k seiskoista ja ässistä.
Seuraavaksi joku lista hintoineen mahdollisista tyyppiviosta mitä mihinkin noihin "halpoihin" autoihin voi tulla, niin ei tartte sitäkään enää selittää miks kannattaa olla lähemmäs se kymppi rahaa kaikkineen autoon jos lähtee sitä tonnin tai kahden laitetta ostamaan.
Alkaa itselle tulla kasinohinnat automaattisesti päähän kun sold hinnan jeneissä näkee, kiitos kaikille ketkä noihin "mitä tää on kasinolla" jaksanut vastata Tätä voi alkaa sitten linkkaamaan tutuille ketkä innostuu noista 100-200k seiskoista ja ässistä.
Seuraavaksi joku lista hintoineen mahdollisista tyyppiviosta mitä mihinkin noihin "halpoihin" autoihin voi tulla, niin ei tartte sitäkään enää selittää miks kannattaa olla lähemmäs se kymppi rahaa kaikkineen autoon jos lähtee sitä tonnin tai kahden laitetta ostamaan.
Oman kokemuksen perusteella sanoisin että kannattaa varautua siihen että kaikki tyyppiviat mitkä ei autoa täysin pysäytä tai merkkivaloa sytytä, on hyvin mahdollisesti mukana. Tähän ei vaikuta se, onko luokitus 3/C vai 4.5/A, toki jälkimmäiset useimmiten on sen verran vähän ajettuja että niissä todennäköisyys sitä myötä pienempi. Kerran on käynyt niin että odottamaani todennäköisintä tyyppivikaa (johon osatkin ostin ennakkoon) ei ollutkaan, mutta useammin on käynyt niin että on saanut ruksata koko tyyppivikalistan läpi ja korjailla pois. Lisäksi riekaleina olevat puslat yhdessä tai useammassa kulmassa alustaa voi pitää odotusarvona.
Ja viimeiseen poikkeuksena viimeisin tulokas, jossa ei alustan perusosissa ollut kuin koiranluun kumi ratki; muut puslat ja nivelet kunnossa. Uusi koiranluu 10eur, vaihtotyö 20min omassa tallissa.
Anteeksi inhorealismi, laitan ruusunpunaiset lasit takaisin silmille nyt.
Tuning penkit nyt sisällä, mutta varmaan sellainen kampe mihin olisi vielä mahdollista etsiä lailiset, vaikka sitten sähkösportit tilalle. Ei varmaan halvat hankkia, mutta tuovat moninkertaisesti hintansa takaisin kun ne istuttaa tuonne sisälle.
Lisäksi riekaleina olevat puslat yhdessä tai useammassa kulmassa alustaa voi pitää odotusarvona.
Ovatko nuo puslanvaihtoa kaipaavat yksilöt olleet enemmän ajettuja, vai tekeekö aika (ja mahdollinen seisotus) vain tehtävänsä ja alustaan saa laittaa uuttaa osaa ajomäärästä riippumatta? Nousevan auringon maassa tieverkko on ymmärtääkseni suhteellisen hyväkuntoinen, jolloin alusta ja pyöräntuenta ei joudu poikkeuksellisen kovalle rasitukselle?
IB1P23M0 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20 BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja.
Vikadiagnostiikka ja koodaukset myös etäyhteydellä. Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben. Tampere
Oman kokemuksen perusteella sanoisin että kannattaa varautua siihen että kaikki tyyppiviat mitkä ei autoa täysin pysäytä tai merkkivaloa sytytä, on hyvin mahdollisesti mukana. Tähän ei vaikuta se, onko luokitus 3/C vai 4.5/A, toki jälkimmäiset useimmiten on sen verran vähän ajettuja että niissä todennäköisyys sitä myötä pienempi. Kerran on käynyt niin että odottamaani todennäköisintä tyyppivikaa (johon osatkin ostin ennakkoon) ei ollutkaan, mutta useammin on käynyt niin että on saanut ruksata koko tyyppivikalistan läpi ja korjailla pois. Lisäksi riekaleina olevat puslat yhdessä tai useammassa kulmassa alustaa voi pitää odotusarvona.
Ja viimeiseen poikkeuksena viimeisin tulokas, jossa ei alustan perusosissa ollut kuin koiranluun kumi ratki; muut puslat ja nivelet kunnossa. Uusi koiranluu 10eur, vaihtotyö 20min omassa tallissa.
Anteeksi inhorealismi, laitan ruusunpunaiset lasit takaisin silmille nyt.
Inhorealismilla on hyvä aloittaa jos ollaan ostamassa parilla tonnilla jotain mikä ollut ns. miljoonan auto aikoinaan suomessa.
En silti itse pidä ollenkaan miinuksena, kulutusosaa jota bemariin saa vielä kohtuu edullisesti. Näissä on kuitenkin se isoin plussa vielä, alustat on puhtaita ja mutterit aukeaa, ei tarvi pillin kanssa olla vaihtamassa.
En silti itse pidä ollenkaan miinuksena, kulutusosaa jota bemariin saa vielä kohtuu edullisesti.
Näin on, kulutusosien vaihtaminen muutoin hyväkuntoiseen autoon ei tosiaan ole iso eikä kallis rasti. Tämä on hyödyllinen tieto kuitenkin, kun näin maallikkona helposti päättelee että ajomäärän ollessa maltillinen ei alustaan tarvitsisi vähään aikaan kajota - korkeintaan kulmat säädättää ennen katsastusta. Kokemustenne perusteella kuitenkin tavallisempia löydöksiä kuin ne pesäpallomailat ja dildot yms. jälkiasenteiset lisävarusteet, joita linkatuissa kuvissa välillä näkee.
IB1P23M0 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20 BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja.
Vikadiagnostiikka ja koodaukset myös etäyhteydellä. Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben. Tampere
E34:sessa jonka uitin tuolta niin oli takakelkan silmälasipuslien kumit aivan riekaileina. Mutta olipahan ne ainaki mukava vaihtaa ku pulteissa oli vielä passivointi tallella.
Ajossa tai telakalla
-98 323i käyttökikkare
-94 ///M5 Showroom
-88 325i Cabrio Mtech1
-Official member of BTCF-Sauna team-
Myydään uutta ja käytettyä osaa-> Klikkaa tästä!
Ovatko nuo puslanvaihtoa kaipaavat yksilöt olleet enemmän ajettuja, vai tekeekö aika (ja mahdollinen seisotus) vain tehtävänsä ja alustaan saa laittaa uuttaa osaa ajomäärästä riippumatta? Nousevan auringon maassa tieverkko on ymmärtääkseni suhteellisen hyväkuntoinen, jolloin alusta ja pyöräntuenta ei joudu poikkeuksellisen kovalle rasitukselle?
Mahtaa olla aika, lämpö, paikallaan veivaus ja liekkö radioaktiivinen säteilykin. Mutta on nuo alle 100tkm ajetuissakin vehkeissä olleet puslat sellaisessa kunnossa että kumiosasta näkee aivan hyvin läpi...
Se on kyllä tosi että pultit aukeaa ilman lämmittelyä tai rälläkkää, mutta niin ne on kyllä itsellä auennut kaikissa muissakin peleissä, ml. ~200tkm ajettu E36 jonka aikoinaan rakentelin radalle ja siinä yhteydessä käytin kaikki alustan osat irti.
Mahtaa olla aika, lämpö, paikallaan veivaus ja liekkö radioaktiivinen säteilykin.
Kiitos vastauksesta (myös Zouille). Nyt kun sattui sopivasti, niin pääsee pätemään ja poissulkemaan radioaktiivisen säteilyn, kun sellaista ei tavata muualla kuin iltapäivälehtien yms. medioiden teksteissä.
IB1P23M0 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20 BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja.
Vikadiagnostiikka ja koodaukset myös etäyhteydellä. Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben. Tampere
Comment