Hurjan näköinen 745, yksi omistaja. Vanteet yksinään lienee jo jonkin arvoiset.



Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW Japanista XVII (+ muita merkkejä)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by jakeluvesimies View PostOngelmia tullata:think
Nettitullaus tuttua puuhaa muttei hyväksy nyt mrn-numeroa. Pari päivää tässä yrittänyt. Auto ecolla 30.3. tullut biili... Mikä mättää?F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Originally posted by luokyio View PostOlikos muita autonkuljetusfirmoja joilta kannattaisi kysyä kuljetusta Hangosta? SE Mäkinen, Autolink ja A1 Autokuljetus nyt ainakin? Savonlinnaan pitäisi saada mutta sinänsä sama mihin tänne suuntaan, kunhan vähän lähemmäs tulisi. Pari työpäivää käytännössä joutuu uhraamaan jos itse hakee, niin ei huono vaihtoehto käyttää jotain palvelua lyhentämään hakumatkaa... :think
Comment
-
-
Originally posted by bemmeri View Post^
No paljon tuolla oli menty ja millaisella gradella oli? Ei näitä enää muista, vaikka olisi aikasemmin mainittu.
Siisti pelihän tuo on. Ja tuollehan ne e46:t näytti täällä Suomessakin reilu kymmenen vuotta sitten...
4 ja B on. 66tkm ajettu. Tallissa varmaan aina säilytetty kun ei ole yhtään valot ja lakka haalistunut.
Comment
-
-
Originally posted by Zoui View PostOikein hieno yksilö, 645 cabrio, kunto ei varmasti paljon uudelle häpeä.
Comment
-
-
Originally posted by Juuzmo View PostMitä tuommoisen hinnaksi voi odottaa? Autovero ei noissa enään päätä huimaa kun katselee verottajan taulukoita, viime syyskuulta löytyi vertauksena 2004vm 84k ajettu avo, 6700€ verot.Elämä on pihakivestä.
Comment
-
-
Originally posted by Zoui View PostTuo veropäätöshän on ihan järjetön, rupeaa olemaan kymppi liikaa markkina-arvossa. Eihän noissa coupen/cabrion hinnoissa saksassa ole tuollaista järjetöntä eroa, suomen verotusarvossa melkein tuplahinta kun katto lähtee pois.126k ajetulle coupelle määritelty arvoksi 18900€, kuulostaa jo vähän realistisemmalta.
Comment
-
-
Nyt olen itsekin nähnyt E39-ostokseni. Ihan kivalta vaikuttaa. Sisus on kuten 70 tkm ajetussa kuuluukin eli kuskin penkissä näkyy joitakin naarmuja mutta mikään ei ole erityisemmin kulunut ja tuoksukin on puhdas. A-pilarien verhoilut repsottavat alareunasta, varmaan lasinvaihto tehty joskus ja ollut huolimaton asentaja.
Yksi rengas on tyhjähkö, M54-koneen etupäässä jokin on tihkunut öljyä (ehkä pakovanoksen kohdalta), akku on ihan kuollut ja takakontti vaikuttaa siltä ettei kukaan ole koskaan edes avannut sitä
DSC:ta ei ole, on vain ASC.
Mitään huoltokirjaa ei tullut mukana joten asennoidun niin että teen lähiaikoina perushuoltoja.
Maalipintaa en päässyt kunnolla tutkimaan kun se on reissussa rähjääntynyt. Mitään lommoja tai naarmuja en kuitenkaan löytänyt.
Käännöksessä oli nämä maininnat:
Wear on the seats,
Oil stains around engine room
Scratches on the AW
Dents with scratches on the body
Stone chips on the windscreen
Bonnet paint fade
Perusrehellisesti on siis käyty läpi.
Tälle 530i:lle tuli hintaa 6536,2 € ja siihen päälle tulee tyyppihyväksyntätodistus ja autovero. Talvirenkaineen, radio- ja navipäivityksineen kokonaisuus on kymppitonnin luokkaa. Sillä saa vanhan ruostevapaan bemarin.
Mitään painotarraa en löytänyt. En japanilaista enkä saksalaista.Last edited by -Tapi; 02-04-2018, 21:00.---
Comment
-
Comment