On näemmä Kirkkonummelle tullut lumi aikaisin...ei ihme että pitää hurjia summia yrittää autosta vielä saada...talvilomarahat thaimaaseen hakusessa?
Eihän toi ole edes kallis, kun vertaa muuhun tarjontaan noissa vehkeissä?
Itse ottaisin mieluusti tuollaisen alta 60tkm ajetun, jos sellainen pitäisi saada.
Jokainen voi sieltä Japanista tuoda oman, joten se on mielestäni turhaa vinkumista. Vai pitäisikö se hinta olla sama, kuin noilla +100-150tkm ajetuilla?
Eihän toi ole edes kallis, kun vertaa muuhun tarjontaan noissa vehkeissä?
Itse ottaisin mieluusti tuollaisen alta 60tkm ajetun, jos sellainen pitäisi saada.
Jokainen voi sieltä Japanista tuoda oman, joten se on mielestäni turhaa vinkumista. Vai pitäisikö se hinta olla sama, kuin noilla +100-150tkm ajetuilla?
No kyllä minun mielestäni yli 10 vuotta vanhasta autosta lähes 30k€ on aikaslailla kova pyynti....Saksassahan näiden hinnat ovat romahtaneet kun tuo moottori on mikä on...
Mutta näkeehän sen ilmoituksestakin että ei kauppa taida pahemmin käydä. Ottaisi edes 5k€ pois niin voisi kummasti ruveta kiinnostusta löytymään...
Mutta joo onhan nuo jotenkin suhteettoman kalliita monet...
Vai pitäisikö se hinta olla sama, kuin noilla +100-150tkm ajetuilla?
Hinta tässä tapauksessa ihan suoraan kunnon mukaan. Ei se alhainen kilometrimäärä itsessään tee mitenkään autuaaksi kun kyseessä on Japanintuonti joilla lähtökohtaisesti suurimmalla osalla on ajomäärä aina alhainen. Minusta niiden todellista kuntoa korreloi ihan muut tekijät.
Sitä en kuitenkaan missään nimessä supporttaa että todella hyvät autot ylipäätään pitäisi hinnoitella halvimpien mukaan. Ainakin itse olen valmis sijoittamaan markkinahintojen yläpäähän jos sillä keinolla saa siistimmän auton. Eikai tuossakaan hintaluokassa vikoilla rahoilla osteta?
Saksassahan näiden hinnat ovat romahtaneet kun tuo moottori on mikä on...
Tuskin nyt kuitenkaan sen vuoksi. Eiköhän fakta ole, että autot ovat jo vanhoja ja on seuraavan korimallin tarjontaakin saatavilla paljon kohtuulliseen rahaan - ihan normaalille arvonalenemalle vaikuttaa.
Hinta tässä tapauksessa ihan suoraan kunnon mukaan. Ei se alhainen kilometrimäärä itsessään tee mitenkään autuaaksi kun kyseessä on Japanintuonti joilla lähtökohtaisesti suurimmalla osalla on ajomäärä aina alhainen. Minusta niiden todellista kuntoa korreloi ihan muut tekijät.
Sitä en kuitenkaan missään nimessä supporttaa että todella hyvät autot ylipäätään pitäisi hinnoitella halvimpien mukaan. Ainakin itse olen valmis sijoittamaan markkinahintojen yläpäähän jos sillä keinolla saa siistimmän auton. Eikai tuossakaan hintaluokassa vikoilla rahoilla osteta?
Tuskin nyt kuitenkaan sen vuoksi. Eiköhän fakta ole, että autot ovat jo vanhoja ja on seuraavan korimallin tarjontaakin saatavilla paljon kohtuulliseen rahaan - ihan normaalille arvonalenemalle vaikuttaa.
Juu tuostakin pyytää vaan reilusti arviointi lapun, millä gradella se on ostettu. Ja kai nyt jokainen jonkun tinkivaran omaa näissäkin.
Itse olen vain neljä autoa tuolta tuonut. 12tkm-103tkm ajettuja. Jokainen ollut sitä mitä kuvitellutkin saavan, kunnon ja hinnan suhteen.
Tuskin nyt kuitenkaan sen vuoksi. Eiköhän fakta ole, että autot ovat jo vanhoja ja on seuraavan korimallin tarjontaakin saatavilla paljon kohtuulliseen rahaan - ihan normaalille arvonalenemalle vaikuttaa.
Hyvä pointti tuokin...mutta jonkin verran näkee kyllä 330 jo kalliimmalla kuin 335 että se on ainakin näennäisesti pitänyt arvonsa hieman paremmin.
No kyllä minun mielestäni yli 10 vuotta vanhasta autosta lähes 30k€ on aikaslailla kova pyynti....Saksassahan näiden hinnat ovat romahtaneet kun tuo moottori on mikä on...
Mutta näkeehän sen ilmoituksestakin että ei kauppa taida pahemmin käydä. Ottaisi edes 5k€ pois niin voisi kummasti ruveta kiinnostusta löytymään...
Mutta joo onhan nuo jotenkin suhteettoman kalliita monet...
No kyllä minun mielestäni yli 10 vuotta vanhasta autosta lähes 30k€ on aikaslailla kova pyynti....Saksassahan näiden hinnat ovat romahtaneet kun tuo moottori on mikä on...
Mutta näkeehän sen ilmoituksestakin että ei kauppa taida pahemmin käydä. Ottaisi edes 5k€ pois niin voisi kummasti ruveta kiinnostusta löytymään...
Mutta joo onhan nuo jotenkin suhteettoman kalliita monet...
Mikäs siinä moottorissa nyt niin kuin on, joka romahduttaa hinnat.
Saksassa markkina hiukan erilainen kuin täällä Suomessa. Minusta siellä ajomäärä vaikuttaa huomattavasti enemmän kuin ikä.
Mikäs siinä moottorissa nyt niin kuin on, joka romahduttaa hinnat.
Saksassa markkina hiukan erilainen kuin täällä Suomessa. Minusta siellä ajomäärä vaikuttaa huomattavasti enemmän kuin ikä.
Tuollla e92:lla on ajettu 56 th km. Eli siinä on varmuudella kaikki tyyppiviat korjaamatta koska ne alkaa oireilla siinä 60 th km jälkeen. Ja enää noita kamppiksia ei varmaan auki ole? Eli huonolla tuurilla vaihtoon menee vesipumppu, suuttimet, hpfp + turbot noin 3,5 - 4 k€...
tohdin kyllä hiukan epäillä tuota vikalistaa...
vesipumput joita olen vaihtanut n43,52,53,ja 54 moottoreihin ovat olleet 150-200tkm ajettuja, no voi olla että ekat on vinguttu joihinkin kamppanijoihin...
Japsi liikenteessä en usko että turboja olisi saanut tuolla ajosuoritteella sohloiksi.
Suuttimiin ja pumppuun en ota kantaa. Tietysti niidenkin elinikä lyhenee jos yli 1.5 kertaistetaan tehot ja käytetään polttoaineena jotain muuta kuin valmistaja on suunnitellut.
Comment