On kulahtaneen näköinen noissa kuvissa Lisäksi ollut samoilla kuvilla jo heinäkuusta asti, ei ole Autosalvallakaan hirveästi intoa päivittää ilmoitusta. Vissiin tykkäävät makuuttaa autoja nurkissa...
On kulahtaneen näköinen noissa kuvissa Lisäksi ollut samoilla kuvilla jo heinäkuusta asti, ei ole Autosalvallakaan hirveästi intoa päivittää ilmoitusta. Vissiin tykkäävät makuuttaa autoja nurkissa...
No ei se oikein ole. Turhan paljon menty ja muutettu ollakseen alkuperäis kuntoinen ja tuon hintainen. Sitten taas muutoksia on niin vähän että se ei ole erikoinen jotta hinta olisi tuo.
Muutoin vaikuttaa siistiltä. Hinta pyynnissä on kuitenkin vähintään puolet liikaa jos sen haluaa myydä syksyllä Suomen markkinoille.
Voisin kuvitella että siisti alkuperäiskuntoinen m-tech l voisi olla tuolla hinnalla myynnissä.
Siisti alkuperäisellä tekniikalla facelift vaihtaa omistajaa jollain 6-8 väliin m-techll paketilla 8-12ke oikeasti hyvät ja erikoiset sitten tuo 15-25ke
sigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella [email protected]
No ei se oikein ole. Hinta pyynnissä on kuitenkin vähintään puolet liikaa
Samoilla linjoilla. Eiköhän tuossa ole kuitenkin kymppi liikaa. Kuvien perusteella ihan siististi tehty ja kokolailla ok, mutta sitten taas jotkut asiat häiritsee. Ilmoituksessa lukee OBC, vaikka viisarikello näkyy olevan. Suurin osa muutoksista ei ole alkuperäisiä. Tuo on vähän sellainen "kotona tehdyn näköinen", vaikkei mikään kauheus.
.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Ei tarvi joka jumalan kerta pelätä että keinut menee poikki kun kierrosluku nousee yli 6000rpm ja tulevaisuudessa on muutakin arvoa kuin omistajan tunnearvo.
Pisti silmään matalat kilsat, niin selvittelin hieman. Viron-tuonti ja Viroon tuotu Liettuasta. Ei suoraan löydy mitään hämärää netistä, mutta epäilyttämään laittaa kyllä.
Pisti silmään matalat kilsat, niin selvittelin hieman. Viron-tuonti ja Viroon tuotu Liettuasta. Ei suoraan löydy mitään hämärää netistä, mutta epäilyttämään laittaa kyllä.
Uutena myyty Italiaan, sieltä Liettuaan, sieltä Viroon ja lopulta Suomeen....
Mä kävisin kyllä kyselemässä avaintietohistorian marmorilta ja tarkistaisin huoltokirjan painopäivämäärän.
Ei tarvi joka jumalan kerta pelätä että keinut menee poikki kun kierrosluku nousee yli 6000rpm ja tulevaisuudessa on muutakin arvoa kuin omistajan tunnearvo.
Tämähän se olis, mutta ei nyt oo harrasteeseen laittaa ihan noin hyvin rahaa... Vaikka toki sijotuksena voisikin perustella itselle
535i M30 manuaali olis kelpo peli mun makuun, on vaan tosi huonosti tarjolla.
Tämähän se olis, mutta ei nyt oo harrasteeseen laittaa ihan noin hyvin rahaa... Vaikka toki sijotuksena voisikin perustella itselle
535i M30 manuaali olis kelpo peli mun makuun, on vaan tosi huonosti tarjolla.
M60 koneiset olis kans mikä on katoava luonnonvara=ei tuu hinnat enään alas:think
Comment