Tästä kellään omakohtaista kokemusta? Harrastekuume olis muttei saa kyllä itseään oikeen liikkeelle asian suhteen. :think
Jo juhannuksen tienoilla tuo oli myynnissä. Itsekin tuota mietin mutta automaatti tappaa mun omistamisen halun.
Koneella nii ole väliä kunhan on manuaali.
Voi että kun esim. tuo X5 ois Japanin tuonti, ei tarviisi spekuloida historialla yms...
Itse taidan kuulua niihin harvoihin foorumilla, jolla myynti-ilmoitus menee kiinni, jos auto on Japanista uitettu, olkoot sitten merkki, malli ja hinta mikä tahansa.
Vielä nopeampaa ilmoitus sulkeutuu, jos auto on tuolta Balttian alueelta tai sen kautta tullut. :think
ex. e39 540i vm-98, ex. audi S8 vm-01. ex. Saab 9-5 aero 2.3t sportcombi vm-05 RE85 stage 5+
Itse taidan kuulua niihin harvoihin foorumilla, jolla myynti-ilmoitus menee kiinni, jos auto on Japanista uitettu, olkoot sitten merkki, malli ja hinta mikä tahansa.
Vielä nopeampaa ilmoitus sulkeutuu, jos auto on tuolta Balttian alueelta tai sen kautta tullut. :think
Onko tuohon Japanin uitettujen boikottiin jokin erikoinen syykin?
Kyllä mulla oli tarkoitus olla sarkastinen tuossa aikaisemmin, mutta epäonnistuin näköjään.
Ei tarkoitus oo dissata Japanin helmiä millään lailla. Hyviä pelejä ja ruosteettomia etenkin ovat. Bonuksena saattaa olla alkuperäiset tehtaan suodattimet, yms. vielä paikoillaan noissa...
Comment