-Myyjä tietoinen auton historiasta ja paljon kuulma pelannut kolaripelien kanssa, mutta miksi ei voi ilmoituksessa rehellisest mainita asiasta :think
-Oli muistaakseni noin 10k€ pyynnillä virossa myynnissä korjattuna
Kilsoista kannattaisi myös ilmoittaa, että voivat olla mitä tahansa mittariston vaihdon jäljiltä. Vai uskooko joku, että baltian pojat ovat kiltisti ruuvanneet uuteen mittaristoon täsmälleen saman lukemat mitä oli vanhassa
Itsekin meinasin mennä katsomaan tuota 128 coupea, mutta kaveri sen oli jo käynyt katsomassa ja totes, ettei mun ainakaan kannata mennä. Ei kuulemma ollut oikein kuvien mukaisessa kunnossa ja oli varma, ettei olisi ikinä kelvannut mulle. Lisäksi se paska SULEV-kone vei loputkin ostohalut.
Nyt pari vuotta vanhempana ja noin 30 tkm enemmän ajettuna pyynti on pudonnut ~4500 eur - mun mielestä hinta ei taas ole pudonnut paljoakaan tuossa ajassa?
Mä kävin katsomassa tätä autoa 35,5k€ lapulla n. 20tkm sitten ja jäi kyllä yleisen kunnon takia välittömästi ostamatta. Aika kauan sai olla myynnissä muutenkin.
Isommat remontit tehty, valot orkikseen ja sitten kaasu konversio ( ~2.5t€) että ehtii seuraavan huoltoasemaan, ja menoksi...
Muistaakseni oli juuri tämä auto josta näin esittelyvideon, siinä moottori naputti / nakutti aika raskaasti tyhjäkäynnillä että jotain oli kyllä huonosti.
Isommat remontit tehty, valot orkikseen ja sitten kaasu konversio ( ~2.5t€) että ehtii seuraavan huoltoasemaan, ja menoksi...
Takaisin Suomeen tulossa ?
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Muistaakseni oli juuri tämä auto josta näin esittelyvideon, siinä moottori naputti / nakutti aika raskaasti tyhjäkäynnillä että jotain oli kyllä huonosti.
Comment