Automerkkifoorumien verkkokeskustelut ovat lupaava markkinatiedon lähde (Väitös: KTM Petteri Ojala 20.8.2018, markkinointi)
Tutkimus keskittyy kahteen MB-foorumiin, mutta tutkijalle olivat hyvin tuttuja myös BMW-puolen kotimaiset forumit. Kannattaa perehtyä edes selailemalla sisällysluettelo. Kirjan kansikuvasta on linkki itse väikkäriin:
Tutkimus keskittyy kahteen MB-foorumiin, mutta tutkijalle olivat hyvin tuttuja myös BMW-puolen kotimaiset forumit. Kannattaa perehtyä edes selailemalla sisällysluettelo. Kirjan kansikuvasta on linkki itse väikkäriin:
Totuus sattuu, yritän ymmärtää, itseänikin. Toki uskallan väittää että tieteellisen tutkimuksen taso on kansallisesti ja kansainvälisestikin romahtanut, kaikenmoista paskaa suolletaan luettavaksi eikä "tuloksilla", luonnollisesti subjektiivisesti arvioiden ole oikeastaan mitään muuta tekemistä tieteen kanssa kuin ulkokultaiset raamit. Mutta. Tutkimuksen sisältö vastasi odotuksia kyllä.
Comment