Mitään lappuja ei välttämättä enää tarvi. Paikkalukukin on täysimääräinen painosta huolimatta, mutta Japanin painoja käytettäessä kuljettajan täytyy pitää huoli, ettei kantavuus ylity. Eli siis japsipainoilla vaan ja pienemmät verot, kiitos.
Eli kohta josta päästöt "tarkistetaan" on tuo model kohta export lapusta?
Kaikki painothan näkyy lapussa ja kilvessä.
Kyllä huvitti kun katsurit yhteen ääneen eihän me tiedetä mitään painoja eikä akselipainoja.. itse että tässähän neon mustaa valkosella... sitten alko päästöistä jauhaminen. Jooooo tässä yksi mersu kävi joku aika sitte, niin sen piti tilata 750€ maksava lappu... ja tätäkin keissiä ne oli tutkineet ja soitelleet.
Sanoin että tuon teille faktaa niin katotaan.
Tu..
Kyllä huvitti kun katsurit yhteen ääneen eihän me tiedetä mitään painoja eikä akselipainoja.. itse että tässähän neon mustaa valkosella... sitten alko päästöistä jauhaminen. Jooooo tässä yksi mersu kävi joku aika sitte, niin sen piti tilata 750€ maksava lappu... ja tätäkin keissiä ne oli tutkineet ja soitelleet.
Tu..
Ei jumalauta...
Olisin vaan sanonut niille että ottakaapa asiasta selvää.
Se olisi vähän niin kun teidän työ selvittää se homma, ei mun
Tu..
Joo, eli tuon liitteen taulukossa kohta kaksi, selityksissä kohta i, ja siellä paino lauseessa "ajoneuvo täyttää mallivuotta koskevat kyseisen valtion vaati-
mukset tai tätä ilmaiseva hyväksymismerkintä. "
Ja se hyväksymismerkintä on export certificaten kohdassa "model", toiseksi ylin rivi.
On tainnu lappujen kysyntä laskea kun hinnat nousseet +300e
Sehän on ihan kuin vasemmiston nollasummapelissä. Jos menekki laskee niin nostetaan hintaa, jolloin liikevaihto kuitenkin pysyy samana. Helppoa kun sen osaa.
Ajovaloista ja takavaloista löytyvä "E1" merkintä tarkoittaa että valot kelpaa Suomeen?
En ole niitä merkintöjä vielä tähän hetkeen edes miettinyt, niin aattelin varmistaa, ettei ole uuden ristivyön paikka konttorilla
Comment