Kyllä se herkemmän yllättää niin että lusikallinen lorahtaa housuun kun tuollainen liikkuva shikaani onkin mutkan takana odottamassa.
Mihinkään ei kulje ja kuski ei osaa ajaa.
No sehän se tahtoo olla itse kullakin. Oispa rajattomasti asianmukaisia säilytystiloja, olisi hauska keräillä tuollaisia nuorella aikuisiällä omistettuja pelejä talteen fiilistelyä varten kun niitä vielä kohtuurahaan saa. S14 Datsunin ja 2.8-preFL roadsterin ja Honda 2k:n ainakin... :think
No sehän se tahtoo olla itse kullakin. Oispa rajattomasti asianmukaisia säilytystiloja, olisi hauska keräillä tuollaisia nuorella aikuisiällä omistettuja pelejä talteen fiilistelyä varten kun niitä vielä kohtuurahaan saa. S14 Datsunin ja 2.8-preFL roadsterin ja Honda 2k:n ainakin... :think
Eipä se 2.8:kaan mikään kovin ihmeellinen laite ollut, useamman kesän sellaisella ajelleena ja radallakin kokeilleena. Aika raskassoutuinen. 3.0 olis sitten jo kokonaan eri asia. Ämmä nyt tietty omanaan.
Mun mielestä Z3M nyt ei taas tuntunut mitenkään ihmeelliseltä normi 3.0:aan verrattuna, ei ainakaan siinä määrin paljonko sitä on hehkutettu Tosin kokeilusta aikaa +6v ja voihan se olla että ämmästä oli tehot sitten kateissa.
Eipä se 2.8:kaan mikään kovin ihmeellinen laite ollut, useamman kesän sellaisella ajelleena ja radallakin kokeilleena. Aika raskassoutuinen. 3.0 olis sitten jo kokonaan eri asia. Ämmä nyt tietty omanaan.
En tainnut sellaista väittääkään, ei noista mainitsemistani mikään taida olla kenenkään mittapuulla mikään tykki tai ratojen kuningas, pointtina lähinnä se että kiva olisi Z3 ja muitakin aikoinaan alla olleita olla olemassa fiilistelyä varten. Näin ollen suljin Z3M:n listalta pois, sellaista ei minulla ole ollut, silloin ei ollut varaa, ja nyt ei ihan niin paljoa kiinnosta että niin paljon sellaiseen satsaisin. Siihen fiilistelyyn piisaisi sellainen 2.8 jollainen joskus on ollutkin. M52-koneisia on sen verran monta ollut että jotenkin siihenkin mottiinkin on kiintynyt.
Comment