Originally posted by JNIJNI
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW Japanista XIX (+ muita merkkejä)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Mikä tosta kojetaulusta mahtaa olla blurrattusigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
Comment
-
-
Originally posted by Tonton View PostMikä tosta kojetaulusta mahtaa olla blurrattu
Tällä ei haittaa vaikka karkaisi vähän syvemmälle hankeen, kiva huomioväri erottuu varmasti.
F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Originally posted by -TPI- View PostTämän topikin aktivoituminen on kyllä yks kevään merkeistä
[/IMG]
Niin paljon hienoja autoja tuolla, että välillä ei voi käsittää millä hinnalla nuo lähtee maailmalleE92 M3 -10 Jerezschwarz
E28 528i -84 Diamantschwarz
G20 320e -22 Sunset Orange
Youtube @wheelwallgarage Instagram: @alexxmichael
E92 M3 -08 Silverstone 2
E38 740i -00 Imolarot 2
E46 320d -02 Orientblau
Comment
-
-
okei, kohta mut kivitetään, mutta laitan silti täysin mitään sanomattoman cadillacin esiin. Syy on kojelaudassa: mä en millään jaksa uskoa että tehdas olisi toimittanut tollasia hanskalokeron kansia (korjatkaa toki jos olen väärässä), ja toi istuu liian nätisti ollakseen itse tuunattu, varsinkin kun auto on muuten vakio. Eli ton täytyy olla joku sarjatuotettu hanskalokeron kansi. Japanissa, amerikkalaiseen niché -autoon.
Ne kyllä rakastaa noita multimediahimmeleitä ihan uskomattoman paljon, kun joka ainoaan säksättimeen tuntuu olevan tarjolla joku tollanen sovitin.
F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View PostE30 325 cabrio. ei ihan sisäänajettu vielä, mittarissa 8037km. olisko kaikenlisäksi tekkiykkönen.
kannattaa varmaan vaihtaa remmi ensitöikseen.
edit: vastaus löytyikin joLast edited by sarppo; 01-02-2019, 16:51.__________________________________
G12 740Le M-Sport almandin-braun metallic
ex.
E93 330i M-Sport saphirschwarz metallic
E90 325i M-Sport Le Mans blau metallic
E46 328i Coupe topazblau metallic
E36 320i Coupe diamantschwarz metallic
Lika barn leker bäst med varandra.
Comment
-
Comment