Announcement
Collapse
No announcement yet.
Huutokaupat.com bongailtua I
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
-
-
"On kyllä todella pirteä laite, joten melko varmasti autosta löytyy ohjelma, sillä auto lähtee yhtä pirteästi kuin Antti Rinteen hallitus eduskuntatalosta, kun löi kaasun pohjaan!"
F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Originally posted by jazzga View PostJohan on taas.
Tavallaan arvostan että joku staticcina vetelee näillä liikenteessä, mutta sit taas... huoh...E92 M3 -10 Jerezschwarz
E28 528i -84 Diamantschwarz
G20 320e -22 Sunset Orange
Youtube @wheelwallgarage Instagram: @alexxmichael
E92 M3 -08 Silverstone 2
E38 740i -00 Imolarot 2
E46 320d -02 Orientblau
Comment
-
-
Originally posted by TheRipper View Posthttps://huutokaupat.com/1751860
"On kyllä todella pirteä laite, joten melko varmasti autosta löytyy ohjelma, sillä auto lähtee yhtä pirteästi kuin Antti Rinteen hallitus eduskuntatalosta, kun löi kaasun pohjaan!"
BMW E91 320
MB W108 280SE
SUZUKI GSX-R
BMW K100 "cafe"
Comment
-
-
https://huutokaupat.com/1809834
Tätä tarjottiin mulle 1300€ hintaan, joten oletetaan että hintavaraus on jossain siellä nurkilla. Multa löytyy tuohon etupuskuri ja muut roippeet jos tämän joku ostaa.Last edited by Flamen; 27-03-2020, 14:01.Ruosteeton Karmann
Comment
-
-
Itse sivustoa jatkuvasti seurailen. Tavaraa ja joitakin autoja on tullut tuolta ostettua. Mutta nyt pitää olla tarkkana,ettei tule huutaneeksi mitään Uudenmaan alueelta. Voi nimittäin jäädä "tuote" saamatta,jos toimitus ei ole mahdollista. Kun nykytilanteen mukaan ei liikkuminen onnistu "rajan yli".
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View Posthäkellyttävän alkuperäiskuntoinen muoviluoti. Miten onkin säästynyt raisk... tuunamiselta.
https://huutokaupat.com/1822847Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by Laku View PostOlisko aski ja penkit auttaneet asiaaF46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Originally posted by Heguli 31 View PostSyy: Myyjä ei anna asiakkaan peruuttaa kauppaa
https://www.is.fi/taloussanomat/oma-...006468301.html
Tämä sivu voisi muutta domainikseen www.myydaanjosjokupaviaanihuutaatarpeeksi.com . Ärsyttää että mainostavat huutokauppana mutta pitävät oikeuden olla myymättä.Seat Leon Cupra ST
F20 116d
e87 116i
Comment
-
-
Originally posted by konsumies View PostIhan oikein.
Tämä sivu voisi muutta domainikseen www.myydaanjosjokupaviaanihuutaatarpeeksi.com . Ärsyttää että mainostavat huutokauppana mutta pitävät oikeuden olla myymättä.
Toinen ärsyttävä juttu tuolla on ne useat kauppiaat jotka käyttävät tuota saittia lähinnä kiinankuran verkkokauppana, eli niin että minimihinta on jo ylihinta jostain poranteräsetistä tai sitten esim. nouto ei ole mahdollinen ja pakollinen 40€ rahti yms kikkailut.E39 540i -96 Ajamisen iloa
E34 540i -94 Hitsaamisen iloa
E53 4.4i -01 Varaosien tilaamisen iloa
Audi A6 Avant 4.2 -99 Tavarankuljetin
Comment
-
-
Itse pidän palvelun suurimpana ongelmana liian innokkaita kilpahuutajia, joiden takia jään aina rannalle
Sen kerran mitä olen kauppoihin päässyt niin homma meni äärimmäisen hienosti ja tuote oli sitä mitä mainittu ilmoituksessa. Myyjiä on toki moneen junaan mutta kyllä ostajatkin kuvittelee kultaa ostavansa, ainakin toteutuneista kauppahinnoista päätellen. Sinä kohtaa kun ostokiima on niin pahalla tasolla niin on parasta katsoa peiliin.Jaguar XF Sportbrake R-sport.
E39 523iA Oxfordgreen
Comment
-
-
Itsellä kanssa mennyt yksi huutojuttu ihan kivasti,tuote oli mitä piti.
Autokauppa ei sitten mennykkään.
Huusin muijalle coltin käyttöautoksi(2500 tai 3500e),oli huoltokirja(täydellinen),pirun hyvässä kunnossa,ei mitään vikaa,muutakun että iän tuomaa feelua,mutta kaikki pelaa hyvin.
No menin hakemaan autoa,tuli joku virolainen sitä luovuttamaan. Heitti luovarinkin ennen mitään maksuja Ja lähti Pois.
No autosta paljastui peukunkokoinen reikä penkissä(röökistä?),ajotietokone ei toiminu,huoltokirjaa ei ollut,muija ei edes saanut vaihteita päälle,ku staagi oli niin jäykkä.
Soitin tälle myyjälle ja sanoin,että vähän nyt ei ollu auto semmoinen sinnepäinkään,mitä oli kuvaus.
Sehän sai sitten hepulin,ettei vanhoissa autoissa välttämättä olekkaan huoltokirjaa ja ajotietokone ei tartte toimii,kun siinä on bensamittari.
No siinä vähän tunteet kuumeni ja uhkasi sitte repiä mun pään irti rankoineen.
Olin jo selvittänyt osoitteen tälle hepulle mäntsälään ja sanoin,että menee vajaa tunti sinne,niin revitään sitä oikein yhteistuumin.
Kerroin osoitteen ja sanoin tulevani kohta. Ääni muuttui samantien kellossa ja sanoi,että eiköhän me sopimukseen päästä. Maksoin tonnin siitä,se oli käypä hinta ehkä siitä.sen verran sain autoliikkeestä vaihdossa siitä,kun vein sinne vaihdossa sitten.
Mutta joo,kannattaa tosiaan käydä tutkimassa jos on lähellä ennen huutamista.
Yhtä 335i:tä kerran olin huutamassa,mutta kävin kuitenkin jossain raisiossa kurkkaamassa sitä. Kukkaa oli lokareissa ja puskurin saumoissa,niin jäi sitten siihen.
Comment
-
-
Tuo käytössä oleva "palute kaupoista" systeemi pitäisi olla sellainen,että kaikki palutteet olisi pakko julkaista. Niistä voisi vähän päätellä,että kannattaako ko.myyjältä mitään yrittää huutaa. Läheskään kaikki ei saamiaan palautteita julkaise.
Esim. tämä: https://huutokaupat.com/1833178
Ei ole SAKA julkaissut palautteitaan,joten itse en tätäkään autoa näkemättä huutaisi.
Comment
-
Comment