Vanha tuontiauto ja ilman ensimmäistäkään valokuvaa. Farkku vai sedan,ei auennut minulle ilmoituksesta (on sedan). Itse en uskaltaisi huutaa kovin paljoa,jos kiinnostaisi. Eli jos haluaisi tietää mitä on huutamassa,niin pitäisi käydä tsekkaamassa paikanpäällä. Tai vähintään soitella.
Vissiin päivittivät. Kiinnostaa vielä vähemmän kuvien kanssa
Tämänkin joku ostokrapulassa palautti takaisin. 26 vuotta vanha, kymmeniä omistajia ja viritelmiä nähnyt, ja joku kehtaa vielä valittaa siitä että mittarit ei välillä toimi, ja lasi on alareunasta halki.
Pisteet Huutokaupoille, mutta luuliko joku saavansa uuden seiskan parilla tonnilla.
Tämänkin joku ostokrapulassa palautti takaisin. 26 vuotta vanha, kymmeniä omistajia ja viritelmiä nähnyt, ja joku kehtaa vielä valittaa siitä että mittarit ei välillä toimi, ja lasi on alareunasta halki.
Pisteet Huutokaupoille, mutta luuliko joku saavansa uuden seiskan parilla tonnilla.
Tulee kuolemaan kyllä koko homma tän uusimman palautus systeemin takia varmasti tänä vuonna, vai mihin huutiksen puolelta noita raatoja aletaan säilömään kun jengi tekee rekkuloita kohta joka asiasta:think
Pahasti ruosteessa, oikeesti? 400tkm ajettu 14 vuotta vanha auto niin mielestäni on todella vähän ruostetta jos nuo on ainoat. Kyllä nämä e70 kuplii listojen ja ovien välistä ihan yhtälailla kun esim e6x..
Palauttamisesta puheen ollen niin yksi naamatuttu oli jossain vaiheessa tästä kiinnostunut mutta ei uskaltanut ryhtyä kun tämä k.o. yksilö oli lähimenneisyydessä palautunut kertaalleen autokauppaan.
Pahasti ruosteessa, oikeesti? 400tkm ajettu 14 vuotta vanha auto niin mielestäni on todella vähän ruostetta jos nuo on ainoat. Kyllä nämä e70 kuplii listojen ja ovien välistä ihan yhtälailla kun esim e6x..
Taitaa olla vähän eriajatusmaailmat meillä nyt sitten...
Tuossa olis jollekin nelivetoa kaipaavalle ihan siisti A5. Katsoin itse ensin konetyyppiä ja mietin mielessäni, että kaipaa varmasti öljynkulutusrempan. Noh, avasin hanskalokeron ja sieltä päällimmäisenä löytyi parin viikon takainen kuitti hyvin kattavasta konerempasta. Oli siis kunnolla tehtynä öljynkulutusremppa sekä jakopää. Kai tuolla saattais seuraavat 150tkm ajella taas.
Palauttamisesta puheen ollen niin yksi naamatuttu oli jossain vaiheessa tästä kiinnostunut mutta ei uskaltanut ryhtyä kun tämä k.o. yksilö oli lähimenneisyydessä palautunut kertaalleen autokauppaan.
Seurannu noita 6satkuja jo pitkään nettiautosta ja tämän huomasin vasta, kun olin silmäni lyönyt nykyiseen yksilööni. Oma lci automaatti on shadowline ja itseä enemmän miellyttävillä vaalean ruskeilla nahoilla, joten tämä ei ns kiinnostanut enää ostomielessä. Huomasin myöhemmin tosiaan tämän manuaalin palautuneen liikkeeseen alkutalven ostajalta ja nyt siis huutokaupassa.
Kuvio on epäilyttävä, kun nyt myydäänkin huutokaupan kautta eli ilman virhevastuuta
Comment