Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ahdin kauppoja...se kultainen keskitie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 928 GTS
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2006
    • 1559
    • Helsinki

    #16
    440tkm ajetut alkuperäiset? Jossain tulee raja vastaan ja nämä on kyllä siitä menneet jo komeasti yli.
    -92 928 GTS
    -98 550 Maranello

    Comment

    • antonmies
      Bimmer Rookie
      • Feb 2005
      • 55
      • Akaa

      #17
      Originally posted by 928 GTS View Post
      440tkm ajetut alkuperäiset? Jossain tulee raja vastaan ja nämä on kyllä siitä menneet jo komeasti yli.
      Ei tuo ole periaatteessa este esim. laakerointihuollolle, jos komponentit ovat hyväkuntoisia.
      Pienemmässä luultavasti akselin tiivisterengasurat kaputt, mutta jos huolto on ollut kelvollista, isompaan saattaa riittää laakerointi.

      Samalla tavalla touhutaan yleisesti myös vaihtolaitteiden valmistamisessa: käyttökelpoiset osat käytetään uudestaan.

      Käyttökelpoisuuden rajat toki vaihtelevat ja se näkyy osaltaan tuotteen hinnassa: mitä alhaisempi, sitä todennäköisempää on ettei kaikkia tarvittavia osia vaihdeta. Tällöin on tuuripeliä, että minkälainen aihio on ollut.
      DIY Turbohuolto -ohje
      Perusinfo turbon huoltamisesta

      Comment

      • pete95zhn
        Bimmer Fanatic
        • Mar 2007
        • 210
        • Boostby

        #18
        Originally posted by 928 GTS View Post
        Onko kokemuksia https://turbokorjaus.fi tekemisistä? Hinnat ainakin halvat mutta miten on laadun kanssa? Pitäisi -04 535d:n turbot vaihtaa melko nopealla aikataululla. Eli joko korjatut tai uudet suunnilleen suoraan hyllystä tarpeena.

        Erkka, lähetä Fin-Turbolle.
        Pete

        Menneet:
        E36 320iT E46 320dT E91 320iT E61 525dTA M-sport F11 530 dTA '11 M-Sport
        Nyt:
        G31 530eXT M-Sport 0,33x E46 M3
        996 turbo

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎