Onko tuolla munuaiset erilaiset, vai meneekö just niiden takana noi rimat että näyttäis ruudukolta?
Kaihtimet näyttää olevan auki-asennossa.
IB1P23M0 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20 BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja.
Vikadiagnostiikka ja koodaukset myös etäyhteydellä. Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben. Tampere
Mikäs ongelma tuossa subbarissa on? Edellinen omistaja on halunnut enemmän bassoa ja on ollut riittävän fiksu ettei ole tehnyt mitään peruuttamatonta asennusta. Tuohan on nyt helppo heittää kuuseen tuolta jälkiä jättämättä jos niin haluaa. Huonompi vaihtoehto se olisi, että siellä olisi jotkut viimeisen päälle hienosti tehdyt kiinteät asennukset joita ei voisi sitten poistaa jälkiä jättämättä.
Mikäs ongelma tuossa subbarissa on? Edellinen omistaja on halunnut enemmän bassoa ja on ollut riittävän fiksu ettei ole tehnyt mitään peruuttamatonta asennusta. Tuohan on nyt helppo heittää kuuseen tuolta jälkiä jättämättä jos niin haluaa. Huonompi vaohtoehto se olisi, että siellä olisi jotkut viimeisen päälle hienosti tehdyt kiinteät asennukset joita ei voisi sitten poistaa jälkiä jättämättä.
Mulla oli kyllä ihan sama reaktio :think
E30 M52b28 M122h Amme
E28 x monta
E23 728i Ministeri
E10 1600-2 Garret
Onko tätä kukaan käynyt katsomassa?
Miten autoliike ei itse etsi vikaa vai koittaako peitellä jotain. Livedatallahan tuolta varmasti vois sulkea paljon mahd. Poies.
Onko tätä kukaan käynyt katsomassa?
Miten autoliike ei itse etsi vikaa vai koittaako peitellä jotain. Livedatallahan tuolta varmasti vois sulkea paljon mahd. Poies.
Liekkö paljoa intoa yli 12 vuotiaasta ja 240tkm ajetusta lähteä etsimään...varsinkin jos on kalliskin niin enemmän siinä häviää kun se että myydään viallisena pois nopsaan.
Comment