En siis itse käyny katsomassa vaan kaverilta kuultua.
Jarrut loppu, joku häikkä moottorissa josta vikavalo. Myyjän mukaan kuulemma bensapumppu lopuillaan. Ja jotain oli vielä. Jokatapauksessa yritetty useaan kertaan leimata tänä vuonna eikä ole päässyt läpi joka tekee mielestäni sen pahimman epäilyksen auton ylle. Miksi ei laiteta kuntoon ja haeta leimaa.:think
Trafin tiedoista:
17.12.2019
Seisontajarrun jarruvoimien ero liian suuri, hylätty
OBD järjestelmä, merkkivalo ilmaisee vian, hylätty
Vanne, kaikki, säännösten vastainen, korjauskehotus
Sivulasi edessä oik. ja vas., tummennus määräysten vastainen, korjauskehotus
Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre Z3 Roadster 2.8 '98isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-
Sama auto nyt porvoossa myynnissä saatetekstillä ”tuli itselle vaihdossa”
Ei oo autoliikkeet ainakaa mulle päin ikinä vaihdokkejaan tyrkänny :think https://www.nettiauto.com/bmw/330/11023823
Jännästi myös auton hinta noussu yli kilolla noo kauppa se on mikä kannattaa.
Avartakaas vähä maailman katsomusta, homologaatiomalli? :think
Yleisesti ottaen tuolla termillä tarkoitetaan jotakin vakioautosarjaa osallistumisvaatimuksen vuoksi valmistettuja autoja. Esim 90-luvulla BTCC edellytti x-määrää tuotantoautoja samanlaisilla siivillä kuin kilpasarjaan tuotavat autot. Siitä seurasi se, että esim Alfa 155 tuli myyntiin säädettävillä etuspoilereillä.
En nyt jaksa googlettaa, että oliko 318is class 2 homologaatiomalli vai ihan vaan huvikseen tehty paketti.
Sama auto nyt porvoossa myynnissä saatetekstillä ”tuli itselle vaihdossa”
Ei oo autoliikkeet ainakaa mulle päin ikinä vaihdokkejaan tyrkänny :think https://www.nettiauto.com/bmw/330/11023823
Antanut kalliimman vaihdossa liikkeeseen ja ottanut tuon 330:sen osasuorituksena? Tai sitten puhuu pehmosia.
Comment