Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nettiautosta bongailtua XXXIII

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • fransesco
    BTCF Member
    • Jul 2014
    • 232
    • Vantaa

    Originally posted by Zeta View Post
    https://www.nettiauto.com/bmw/335/11226875

    Minkälainen ihminen tilaa e90 335i kangaslättänöillä ja manuaali-ilmastoinnilla?? Olisi ostanut enemmin 320i jossei rahat riitä varusteisiin
    Lättäpenkit ymmärrän kun ainakin minulla F3x sarjalaisen sporttipenkit tuntuvat liian kovilta ja puuduttavilta pitkillä matkoilla. Ehkä minulla on vain erikoinen perse...

    Mutta tuo manuaali-ilmastointi ihmetyttää. Sanovat ilmoituksessa että tulee ensimmäiseltä omistajalta ja huoltokirjassa on Suomalaiset leimat. Mutta onko E90-sarjaa saanut Suomessa koskaan manuaali-ilmastoinnilla? Voin toki olla väärässäkin, mutta minusta Suomessa on ollut sekä E8x että E9x sarjoissa automaatti vakiona.
    E88 & F56 electric

    Comment

    • arben
      Bimmer Enthusiast
      • Aug 2011
      • 1117
      • suomi

      Originally posted by fransesco View Post
      Lättäpenkit ymmärrän kun ainakin minulla F3x sarjalaisen sporttipenkit tuntuvat liian kovilta ja puuduttavilta pitkillä matkoilla. Ehkä minulla on vain erikoinen perse...

      Mutta tuo manuaali-ilmastointi ihmetyttää. Sanovat ilmoituksessa että tulee ensimmäiseltä omistajalta ja huoltokirjassa on Suomalaiset leimat. Mutta onko E90-sarjaa saanut Suomessa koskaan manuaali-ilmastoinnilla? Voin toki olla väärässäkin, mutta minusta Suomessa on ollut sekä E8x että E9x sarjoissa automaatti vakiona.
      Oon nähnyt 335 e92 msportin aktiivikruisella yms mutta manu ilmastoinnilla 99% varma että suomiauto.

      Comment

      • BMW525Xda
        BTCF Member
        • Feb 2014
        • 8681
        • Xxxxxx

        Originally posted by arben View Post
        Oon nähnyt 335 e92 msportin aktiivikruisella yms mutta manu ilmastoinnilla 99% varma että suomiauto.
        Me ei tiedetä sitä onko ensimmäinen ostaja käyttänyt ilmastointia ollenkaan, kaikki ihmiset ei nauti kylmästä. Ensimmäinen ostaja olisi saattanut haluta ilman ilmastointia kokonaan mutta minimitaso jolla 335i saa saattanut olla manuaali ilmastointi.

        Comment

        • arben
          Bimmer Enthusiast
          • Aug 2011
          • 1117
          • suomi

          Originally posted by BMW525Xda View Post
          Me ei tiedetä sitä onko ensimmäinen ostaja käyttänyt ilmastointia ollenkaan, kaikki ihmiset ei nauti kylmästä. Ensimmäinen ostaja olisi saattanut haluta ilman ilmastointia kokonaan mutta minimitaso jolla 335i saa saattanut olla manuaali ilmastointi.
          Pointti olikin että todella harvinainen varuste kombinaatio.

          Tämän väristä msporttia en oo nähnyt ikinä euroopassa myynnissä..toki itse ymmärrän,todella järkyttävä väri omaan silmään. Jotenkin luulin ettei tuota väriä olisi ”saanut” msport pakettiin

          Edit: lukeekin ”Colour Special paint (490)”

          Last edited by arben; 04-04-2020, 09:14.

          Comment

          • Smuli-
            BTCF Member
            • Jun 2006
            • 65
            • Valkeakoski


            Onko kellään kokemuksia kyseisestä autosta? Lähinnä kiinnostaa millainen toi vaihteisto on ja sit toi mattaväri on pieni kysymysmerkki. Miten sellaista oikein hoidetaan?
            - 2003 Bmw Z4 e85 3.0i
            - 2007 Bmw X5 e70 3.0d

            Comment

            • MikaLaaksonen
              BTCF Member
              • Jan 2011
              • 377
              • Vantaa

              Originally posted by Smuli- View Post
              https://m.nettiauto.com/bmw/z4/11258...nt=15&vifNav=Y
              Onko kellään kokemuksia kyseisestä autosta? Lähinnä kiinnostaa millainen toi vaihteisto on ja sit toi mattaväri on pieni kysymysmerkki. Miten sellaista oikein hoidetaan?
              Joo, se on mun vanha auto. Se vaihteisto on periaatteessa manuaali, jota vaihtaa robottikoneisto. Se on ihan hauska ja toimii hyvin. Antaa kivasti automaattisesti välikaasua alas vaihdettaessa. Se on risteyksiä lähestyttäessä kiva. Varsinkin, jos lapsettaa Hitaasti se kyllä vaihtaa. Ei pärjää moderneilla laatijoille siinä..

              Maali: Eipä sitä oikein voi, kun pestä

              Comment

              • naikou
                Bimmer Enthusiast
                • Dec 2010
                • 1667
                • vihti

                Originally posted by VilleP View Post
                Automaatti-ilmastoinin uupuminen olisi jo no go. Hermo menisi jos koko ajan pitäs olla säätämässä.
                Itsellä ei taas ole autom. ilmastoinnille juuri käyttöä ja valitsisin sen uuteen autoon vain sen hienomman säätöpaneelin ja jälleenmyyntiarvon takia. Autom. asennossa puhallin huutaa täysillä heti aamusta(ärsyttävää)vaikka kone on vielä jääkylmä...BMW Logic

                Siistinä säilynyt vähän harvinaisempi teinibemari: https://m.nettiauto.com/bmw/320/1124...unt=0&vifNav=Y
                E39 523i Turbo

                Comment

                • TheRipper
                  Bimmer Enthusiast
                  • May 2012
                  • 4964
                  • Paimio

                  Originally posted by naikou View Post
                  Itsellä ei taas ole autom. ilmastoinnille juuri käyttöä ja valitsisin sen uuteen autoon vain sen hienomman säätöpaneelin ja jälleenmyyntiarvon takia. Autom. asennossa puhallin huutaa täysillä heti aamusta(ärsyttävää)vaikka kone on vielä jääkylmä...BMW Logic
                  Ei pitäisi tuommoista tehdä. Jossain on jotain häikkää...onko tunnistin likainen tms?

                  Aika pitkän aikaa pitäisi saada ajella ennekuin heittää täysille.

                  Kivasti on paineltu ja silti ihan siisti:
                  F10 523iA 2010

                  Ex: E39 528iA 1997
                  Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
                  Ex: E65 745iA 2003
                  Ex: E46 318i 1998
                  Ex: E34 525iA 1989

                  Comment

                  • VilleP
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jul 2003
                    • 2135
                    • Vantaa

                    Automaatti ilmastoinnin idea on se että sitä ei tarvitse käyttää, vaan se hoitaa valitun lämpötilan automaattisesti. Manuaalisilla säätönupeilla joudut korjaamaan puhallus lämpöä ja tehoa sitä mukaa kun sisusta jäähtyy tai lämpeää.

                    Ja tosiaan ei pitäisi alkaa heti huutamaan täysillä. Nostaa puhallustehoa kunhan lämmöt hieman nousee.
                    F11 530xd LCI
                    S2 Avant

                    Comment

                    • bemmeri
                      Bimmer Enthusiast
                      • Jul 2006
                      • 4181

                      Sekä ei ole vielä tullut vastaan automaattista ilmastointia, jota ei saisi jotenkin manuaalimodessa toimimaan.
                      Jos ei miellytä automaatti, niin puhalluttaa manuaalilla ja haluamaansa suuntaan. Jossa ei kyllä juurikaan järkeä ole...
                      EVERYTHING | WORKS

                      Comment

                      • pyroz
                        BTCF Member
                        • Nov 2002
                        • 6707
                        • PK-seutu

                        Originally posted by bemmeri View Post
                        Sekä ei ole vielä tullut vastaan automaattista ilmastointia, jota ei saisi jotenkin manuaalimodessa toimimaan.
                        Jos ei miellytä automaatti, niin puhalluttaa manuaalilla ja haluamaansa suuntaan. Jossa ei kyllä juurikaan järkeä ole...
                        Oman empiirisen kokemuksen mukaan automaatti-ilmastointiin tuli kunnon toimintalogiikka ja säädöt vasta F1x malleihin. E9x ja E6x joutuu aina laittamaan puhallustehon manuaaliksi. F-sarjassa se onkin fiksusti, että voit säätää puhalluksen intensiteettiä vaikka muuten on kaikki automaattista.

                        Ps. E9x auto on välittömästi no-go jos puuttuu yksikin näistä: Xenonit, auto klima, iDrive, sporttipenkit ja ratti.
                        S65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1

                        Comment

                        • BMW525Xda
                          BTCF Member
                          • Feb 2014
                          • 8681
                          • Xxxxxx

                          Originally posted by naikou View Post
                          Itsellä ei taas ole autom. ilmastoinnille juuri käyttöä ja valitsisin sen uuteen autoon vain sen hienomman säätöpaneelin ja jälleenmyyntiarvon takia. Autom. asennossa puhallin huutaa täysillä heti aamusta(ärsyttävää)vaikka kone on vielä jääkylmä...BMW Logic

                          Siistinä säilynyt vähän harvinaisempi teinibemari: https://m.nettiauto.com/bmw/320/1124...unt=0&vifNav=Y
                          Aseta clima valikosta "soft" puhallusteholle ja keskisuuttimet kuuman/kylmän keskiasennolle. Jos kaikki arvot valittu maksimille alkaa puhaltamaan täysillä lähes heti startista.

                          Uskaltaisko sitä ottaa pikavipin ja ostaa yksi unelma auto, tästä puuttuu minusta 10hv koska muistan että 1.9gti olisi ollut 130hv ?

                          Comment

                          • BeamR
                            BTCF Member
                            • Jul 2007
                            • 13363
                            • Espoon takametsät

                            Originally posted by pyroz View Post
                            .

                            Ps. E9x auto on välittömästi no-go jos puuttuu yksikin näistä: Xenonit, auto klima, iDrive, sporttipenkit ja ratti.
                            :think useimmissa näkemissäni E9x:ssä on ollut ratti, ihan vakiovarusteena.
                            F46 Gran Tourer -20
                            Boxster 2.5 -97

                            Comment

                            • joko
                              Bimmer Enthusiast
                              • May 2004
                              • 1964
                              • Seinäjoki

                              Originally posted by pyroz View Post
                              Oman empiirisen kokemuksen mukaan automaatti-ilmastointiin tuli kunnon toimintalogiikka ja säädöt vasta F1x malleihin. E9x ja E6x joutuu aina laittamaan puhallustehon manuaaliksi. F-sarjassa se onkin fiksusti, että voit säätää puhalluksen intensiteettiä vaikka muuten on kaikki automaattista.

                              Ps. E9x auto on välittömästi no-go jos puuttuu yksikin näistä: Xenonit, auto klima, iDrive, sporttipenkit ja ratti.
                              Muuten lista on samankaltainen mutta meillä idrive oli sielä listalla että mieluummin sitä ei olisi. Se kyhmy keskellä kojelautaa on paitsi ruma myös näkökentässä tiellä ja mitä järkevää käyttöä sille on käytännössä? Radiota tulee ajettua rattinapeilla ja muuta järkevää en siitä e60 kohdalla löytänyt. Navia en tarvitse, mut äffään oli kriteereinä pro navi koska onhan se iso monttu kojelaudassa niin hölmön näköinen kun sielä on se pieni ruutu pohjalla ja puolet aukosta peitemuovia.
                              F11 520da M-sport alpinweiss 3 - 11
                              W906 319 sprinter - 14

                              Comment

                              • mikkis
                                Bimmer Enthusiast
                                • Mar 2006
                                • 1900
                                • Vantaa

                                Originally posted by Topi08 View Post
                                https://www.nettiauto.com/bmw/635/11257005

                                " *Täydellinen M6 korisarja*"

                                On on

                                Tässä olis M4 lookki Oikeen Transformers

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎