Originally posted by _Teemu_
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Nettiautosta bongailtua XXXIII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
i4 M50
ex: G30 530e xDrive M-Sport
ex: F11 525d xDrive
ex: F11 520d
ex: E91 318i
-
-
Originally posted by _Teemu_ View PostLähden nyt vielä sen verran tähän vääntämiseen mukaan, että ymmärtäähän nyt jokainen ettei 120 000€ "sijoittaminen" autoon ole järkiperäistä.
Jokainen tallaa omaa polkuaan niinkun parhaaksi näkee, jotenkin oletin että tän tyylisellä keskustelufoorumilla ymmärretään, että näin juttuja painetaan sydämellä ja fiiliksellä, niinkun joku 5000€ kasattava vannesetti, ei mitää järkeä, mutta onhan se todella hieno.
Mä tykkän että autossa on tehdastakuu voimassa, siellä ei haise edellisen omistajan persehiki, eikä vituta muiden aiheuttamat naarmut.
Mun postauksessa mä kysyin kokemuksia tämmösestä laitteesta, jos kaipaan vinkkejä taloudenpitoon, kysyn ne kyllä toisessa ketjussa. Pitääkö tänne laittaa screenshotti omistuksista, jotta saa kysyä jostain muusta vehkeestä kun ruosteenraiskaamasta e39:sistä?
Mut tuosta edellisen omistajan pershieltä haisevasta autosta - sen ostettavan auton saa ihan itse valita ja sieltä käytettyjen noin 20ke hintaluokissa olevien bemarien joukosta ne varustellut huolella hoidetut autot löytyy monesti yksityiseltä. Yksityisillä harvemmin on tarjota mitään ostajalle fiksua rahoitustapaa. Kyllä itsekin jos minulla olisi jokin tarve tai halu ostaa uusi auto niin voisin kuvitella että jollain 0.95 todellisilla rahoituskuluilla maksaisin välirahan auton takuuaikana pois. Mutta näin kun autoon tulee 15tkm vuodessa niin ostaa sen 150-200 ajetun hyvin varustellun mieleisen auton niin sillä menee helposti 7 vuotta meidän ajoilla ölkynvaihtohuolloilla. Esimerkiksi tuon sigun E91 ostin emännälle 6 vuotta sitten ja sillä on 100tkm rullattu meidän aikana. Eipä ole oikeastaan vikoja ollut, on palvellut niin hyvin että se jäi meille vielä kakkosautoksi johon tulee alle 10tkm vuodessa. Jos nyt neljäkin vuotta vielä tuolla ajan niin omistuksesta aiheutuva meno on ollut 1300 euroa vuodessa jos antaisin auton ilmaiseksi satunnaiselle ohikulkijalle. Edelleenkään sielä ei haise pershiki vaan nahkantuoksu on vastassa marseille saippualla hoidetusta sisustasta ja ulkoa eikä sisältä ei ajettuja kilsoja uskoisi todeksi. Auton ostin harrastajalta joka oli sen 3 vuotta vanhana ostanut saksasta ja se on miltei kaikilla varusteilla mitä siihen aikaan on saanut.F11 520da M-sport alpinweiss 3 - 11
W906 319 sprinter - 14
Comment
-
-
Originally posted by joko View PostJoo hankala on löytää mitään järkiperäistä syytä ostaa 120ke autoa. Tai koottavaa vannesettiä edes kolmella tonnilla. Jos tekisi aina vain kaikkea järkevää niin voisi olla aika tylsä elämä.
Mut tuosta edellisen omistajan pershieltä haisevasta autosta - sen ostettavan auton saa ihan itse valita ja sieltä käytettyjen noin 20ke hintaluokissa olevien bemarien joukosta ne varustellut huolella hoidetut autot löytyy monesti yksityiseltä. Yksityisillä harvemmin on tarjota mitään ostajalle fiksua rahoitustapaa. Kyllä itsekin jos minulla olisi jokin tarve tai halu ostaa uusi auto niin voisin kuvitella että jollain 0.95 todellisilla rahoituskuluilla maksaisin välirahan auton takuuaikana pois. Mutta näin kun autoon tulee 15tkm vuodessa niin ostaa sen 150-200 ajetun hyvin varustellun mieleisen auton niin sillä menee helposti 7 vuotta meidän ajoilla ölkynvaihtohuolloilla. Esimerkiksi tuon sigun E91 ostin emännälle 6 vuotta sitten ja sillä on 100tkm rullattu meidän aikana. Eipä ole oikeastaan vikoja ollut, on palvellut niin hyvin että se jäi meille vielä kakkosautoksi johon tulee alle 10tkm vuodessa. Jos nyt neljäkin vuotta vielä tuolla ajan niin omistuksesta aiheutuva meno on ollut 1300 euroa vuodessa jos antaisin auton ilmaiseksi satunnaiselle ohikulkijalle. Edelleenkään sielä ei haise pershiki vaan nahkantuoksu on vastassa marseille saippualla hoidetusta sisustasta ja ulkoa eikä sisältä ei ajettuja kilsoja uskoisi todeksi. Auton ostin harrastajalta joka oli sen 3 vuotta vanhana ostanut saksasta ja se on miltei kaikilla varusteilla mitä siihen aikaan on saanut.
20k saa oikeesti hyvän ja miellyttävän auton, mulla on vaan päässä vikaa kun työnnän paljon rahaa autoon. Mä en dokaa, en käy kaukomatkoilla enkä pelaa uhkapelejä, nää autot on mulle se juttu mihin mä haluan sijoittaa.
Ei oo skidejä eikä vaimoa niin vastaan hölmöistä ostoksista vain itselleni.
Eiköhän se arvomaailma itselläkin muutu kun ikää tulee mittariinHarraste: Hymer 588 by Fiat
Comment
-
-
Ei se muutu. Meillä on kaikki lastenrattaat ja syöttötuolit haettu lestadiolaisen pikkuserkun takapihalta viistoista vuotta ja kakstoista kakaraa nähneenä, mutta autoista ei ole tingitty.BMW m340i x-drive -22
Audi q5 sportback 55tfsie -21
Transit custom -18
Lincoln Town car -89
Porsche 911 GT3 -08
Comment
-
-
Näinhän tuo menee, itsekin aikaa ennen lapsia tuli ostettua ylikalliita autoja, myös pankkilainalla joskus. Vielä lapsien syntymisen jälkeenkin olen ostanut cabrioon mm kerscherin 3 osaista vannetta jne. Kyllä kaulin heiluisi jos hameväki kuulisi mitä ne maksoi. Mutta tässä on toisaalta hauskaa kun voi ostaa muksuille kaikkea mistä ite on aikoinaan haaveillut, varastosta löytyy jo noppelia, pv suzukia yms vempeleitä toki niidenkään hankintahintaa ei uskalla hameväelle kertoa. Riittää kun sanoo pyöreästi että muutaman satasen maksoin.
Onhan se hyvä että joku ostaa uusia ja kalliita autoja niin me vähempiosaiset saadaan sitten aikoinaan hyviä käytettyjäF11 520da M-sport alpinweiss 3 - 11
W906 319 sprinter - 14
Comment
-
-
Originally posted by jori View PostPorukan mielestä pitäisi ajaa jollain vanhalla 300tkm ajetulla romulla jonka omistaa itse ylpeästi. Sitten sitä korjaat vuodessa sellaisella rahalla jolla jo maksaa hyvää uudehkoa autoa pois joka kk + se vitutuksen määrä kun auto pajalla taas kerran.Auto on liikkumaväline.
Comment
-
-
Originally posted by mikae34 View PostEnsimmäinen lause oikein ja toisen kohdalla on valittu väärä auto
On topic: https://m.nettiauto.com/bmw/z3/11254290
Hyvä väri zetoriin.F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Originally posted by _Teemu_ View Post
Viime vuonna oli kauppa todella lähellä vanhakoppaisesta 740e, mutta tuo 2.0l oli aivan kauhea kone tuohon autoon, tässä uudessa on ilmeisesti saatu myös äänimaailma kohdalleen?
Uuden tilasin aika tarkkaan vuosi sitten näkemättä ja koeajamatta. Mulle riitti tuo kuutoskone tilaamisen syyksi. Joo, tiedän, ettei mitään järkeä, mutta 40e oli eka nelisylinterinen bemari kolmeen vuosikymmeneen ja virhevalinta. Periaatteena on ollut korjata omat virheet
Uudessa äänimaailma on sikäli kohdallaan että tuota korahtelua ei enää ole, käytännössä on vain hiljaista. Jos kutosen äänistä haluaisi nauttia, nopeuspotikkaa on painettava sen verran syvään, että mulla ei ole siihen varaa
Tässä hieno seiska ja paljon auto rahalla. Viimeisiä overengineered malleja https://www.nettiauto.com/bmw/735/11049575Mini, E24, E90, G70
exät: E23, 2x E34, E39, 2x E83, E61, 2x E70, F15, G05
Comment
-
-
Originally posted by _Teemu_ View Post...mulla on vaan päässä vikaa kun työnnän paljon rahaa autoon. Mä en dokaa, en käy kaukomatkoilla enkä pelaa uhkapelejä, nää autot on mulle se juttu mihin mä haluan sijoittaa.
- En pelaa uhkapelejä
- Haluan sijoittaa
Tässä autoilun murroksessa tämän hintaisen auton ostaminen on venäläistä talousrulettia täydellä lippaalla, tähtää mieluusti polveen.
Täydet rispektit kansalaisrohkeudesta
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View PostOn topic: https://m.nettiauto.com/bmw/z3/11254290
Hyvä väri zetoriin.
Last edited by van cleef; 16-04-2020, 19:05.BMW m340i x-drive -22
Transit custom -18
Lincoln Town car -89
Porsche 911 GT3 -08
Comment
-
-
Originally posted by Kuqi View PostJuuh elikkäs käteisrahalla saa vaan rupisen e39 ja rahoituksella saa liki ilmanedestä €150.000 auton niin voi laittaa sen tilillä makoilevan €100.000 esim osakkeisiinBMW m340i x-drive -22
Transit custom -18
Lincoln Town car -89
Porsche 911 GT3 -08
Comment
-
-
Originally posted by mikae34 View PostMainitsinko musson ?
En, joten älä laita sanoja suuhuni, kiitos.
Ei ole bemari mutta todella komeassa kunnossa oleva tenava! https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/190/11278160
Comment
-
-
Originally posted by _Teemu_ View Posthttps://www.nettiauto.com/bmw/745/11110805
Onko kukaan käynyt kokeilee tällasta? Laitoin tuosta yksilöstä tarjouspyyntöä vetämään. Tuo uusi hybrid kiinnostaa kun siellä on vihdoin jonkinmoinen polttomoottori sähkön rinnalla.
Noi värit on omaan silmään 10/10!
En kyllä ymmärrä, mitä ihmettä porukka täällä vinkuu jos joku on ostamassa autoa. Oli se sitten oravan nahoilla, käteisellä tai vaikka 50ke jämärillä...
Jokainen tyylillään. Ei kaikki oo Onni Sarmasteja
Tuo keskustelun avannut seiska on kyllä makee.E93 330iA M-Sport 2009
B8 Audi A4 2010
Ex:
F36 420dA M-Sport GranCoupe 2016
E93 335iA M-Sport 2007
F01 730d M-Sport 2011
E65 745i 2002
E91 325iA M-Sport 2006
E91 320dA 2005
Comment
-