Nettiautosta bongailtua XXXV

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Zeta
    replied
    Originally posted by isolohko View Post
    Tässäpä hauska f10 535i xDrive 60tkm 32k€ ilmo, -1k€/vk tippuu hinta, kunnes ostaja löytyy:
    Käytin aikanaan 5000e autossa "satanen tippuu per jokainen 1000km". Meni 4300e kohdalla

    Etusivun bongaus: https://www.nettiauto.com/bmw/330/11886533

    Leave a comment:


  • isolohko
    replied
    Originally posted by konsumies View Post
    Tällainen voisi olla hyvä seuraavaksi dieseliksi https://www.nettiauto.com/bmw/m550d/11851372
    M550d on kyllä paljon bemaria 30k€:llä!

    Tässäpä hauska f10 535i xDrive 60tkm 32k€ ilmo, -1k€/vk tippuu hinta, kunnes ostaja löytyy:

    Leave a comment:


  • konsumies
    replied
    Originally posted by asis View Post
    Siistin oloinen kolmeysi:

    https://nettiauto.com/bmw/523/11884117
    Yhdyssanavirheiden ja capslockin käytön lisäksi näissä ilmoituksissa eniten kyllä ärsyttää nämä EDELLISEN OMISTAJAN PYYNNÖSTÄ AUTO MYYDÄÄN VAIN HYVÄÄN KOTIIN!

    6900 euroa voisin maksaa mintistä e39 faceliftistä, mutta tuosta on kyllä kova hinta.

    Tällainen voisi olla hyvä seuraavaksi dieseliksi https://www.nettiauto.com/bmw/m550d/11851372

    Leave a comment:


  • Kusilaitu
    replied
    Originally posted by Topi08 View Post
    https://www.nettiauto.com/bmw/m5/11877823

    Sisäänajettu e60 M5, Ei ainakaan tuossa ilmoituksessa mainintaa laakereista
    "Jakopää ketjulla"

    Leave a comment:


  • Topi08
    replied


    Sisäänajettu e60 M5, Ei ainakaan tuossa ilmoituksessa mainintaa laakereista

    Leave a comment:


  • asis
    replied
    Siistin oloinen kolmeysi:

    Leave a comment:


  • jokes911
    replied
    Originally posted by Eemeli View Post
    Eihän se Busso ole, mutta ei sentään ihan Opelikaan:

    The JTS direct injection system was first used in a V6 engine in 2005 with the introduction of the Alfa 159 and Brera. This is not related to the Alfa Romeo V6 engine, but is instead a derivation of the GM High Feature engine; built in Australia by GM Holden. While it retains the High Feature engine's 89 mm × 85.6 mm (3.50 in × 3.37 in) bore x stroke and chain driven camshafts, it is modified by Alfa for their performance, fuel economy and sound characteristics. These modifications include: "TwinPhaser" variable valve timing (cam-phasing on both inlet and exhaust cams, thus the name), gasoline direct injection and a higher compression ratio of 11.25:1. It also operates with a lean burn system up to about 1500 rpm,[4] as on many other engines from the company and is capable of generating 191 kW (260 PS; 256 hp),[5] a number matching the larger LY7 3.6 L variant used by GM.
    Joo, ei ihan tarkka tulkinta mutta siis löytyy sama 'high feature' kone Vectrasta turbona ja näköjään Saabin pojat olivat myös Kenraali Moottorin aikana suunnittelussa mukana. Wikipedia:

    The Vectra C received a facelift in September 2005, with the début at the Frankfurt Motor Show, and it retained a similar line of engines. However, the power of the 3.0 diesel was increased to 137 kW (184 hp), and the petrol 3.2 litre V6 engine was replaced by an Australian built turbocharged 2.8 litre High Feature V6 unit. This Saab co developed motor could produce 170 kW (228 hp). Opel installed the twin scroll turbo engine in its Signum productline with 185 kW (248 hp) output.

    Leave a comment:


  • Eemeli
    replied
    Originally posted by jokes911 View Post
    Hiukan himmentää tuota Alfan hohtoa että pellin alla on Opelin kone....
    Eihän se Busso ole, mutta ei sentään ihan Opelikaan:

    The JTS direct injection system was first used in a V6 engine in 2005 with the introduction of the Alfa 159 and Brera. This is not related to the Alfa Romeo V6 engine, but is instead a derivation of the GM High Feature engine; built in Australia by GM Holden. While it retains the High Feature engine's 89 mm × 85.6 mm (3.50 in × 3.37 in) bore x stroke and chain driven camshafts, it is modified by Alfa for their performance, fuel economy and sound characteristics. These modifications include: "TwinPhaser" variable valve timing (cam-phasing on both inlet and exhaust cams, thus the name), gasoline direct injection and a higher compression ratio of 11.25:1. It also operates with a lean burn system up to about 1500 rpm,[4] as on many other engines from the company and is capable of generating 191 kW (260 PS; 256 hp),[5] a number matching the larger LY7 3.6 L variant used by GM.

    Leave a comment:


  • Kräki
    replied
    Originally posted by ekkoo1 View Post
    Olen kauan salaa himoinnut tuollaista 159 nelivetoa. Tykkäävät kuitenkin myös lahota helmoista käsittääkseni ja jakopäässä jonkinlainen tyyppivika venyvän ketjun kanssa. Öljyn taso/lämpötila-anturi kun hajoaa niin pitää pudottaa koko etukelkka iskareineen että saa öljypohjan irti että pääsee vaihtamaan anturin.
    Alkaa vähän tuntumaan,että missä ketjullisessa kulkineessa ei olisi venymisiä ja muuta tyyppivikaa🤔.
    No aygossa ei vissiin.

    Leave a comment:


  • E39Fin
    replied
    Vahva suositus tuon auton ja Q4 kanssa 2.4jtdm:lle. Hauska kone ja huomattavasti pienemmillä huolilla pääsee kuin tuon opel-kutosen kanssa. Tuossa 2.4jtdm:ssä voi jopa hetkittäin olla pientä voiman tuntuakin.

    Esimerkiksi tämä alfa-foorumilaisen vanha: https://www.nettiauto.com/alfa-romeo/159/11747170

    Leave a comment:


  • jokes911
    replied
    Originally posted by Turder View Post
    https://www.nettiauto.com/alfa-romeo/159/11844860

    Hyvä talviauto, lämmin ja etenee hyvin. Bensaa menee kyllä reilusti ja hankala myydä...:think
    Samaa minäkin katsoin kun takavetoisuus alko kyllästyttää. Hiukan himmentää tuota Alfan hohtoa että pellin alla on Opelin kone....

    Tuollanen vois olla kiva ajella vaikkakin on todella painava ja soppaa vie runsaasti vaikka miten ajaisi. Koneeseen voi mennä jokunen harrastusyksikkö jos ketjua ei ole vaihdettu ja jotenkin tuo perä näyttää laahaavan. :think

    Leave a comment:


  • Eemeli
    replied
    Näin on, todella pitkät välitykset ja varsin paljon tehoa hukkaava voimansiirto pistää bensakortin lujille. Mutta samalla saa upean muotoilun, ei joka nurkassa vastaantulevaa autoa ja takapainotteisen nelivedon.

    Leave a comment:


  • Akron
    replied
    Originally posted by ekkoo1 View Post
    Olen kauan salaa himoinnut tuollaista 159 nelivetoa. Tykkäävät kuitenkin myös lahota helmoista käsittääkseni ja jakopäässä jonkinlainen tyyppivika venyvän ketjun kanssa. Öljyn taso/lämpötila-anturi kun hajoaa niin pitää pudottaa koko etukelkka iskareineen että saa öljypohjan irti että pääsee vaihtamaan anturin.
    Noista V6 koneista on tainnut mennä ketjuja myös ihan poikki.

    Leave a comment:


  • ekkoo1
    replied
    Originally posted by Turder View Post
    https://www.nettiauto.com/alfa-romeo/159/11844860

    Hyvä talviauto, lämmin ja etenee hyvin. Bensaa menee kyllä reilusti ja hankala myydä...:think
    Olen kauan salaa himoinnut tuollaista 159 nelivetoa. Tykkäävät kuitenkin myös lahota helmoista käsittääkseni ja jakopäässä jonkinlainen tyyppivika venyvän ketjun kanssa. Öljyn taso/lämpötila-anturi kun hajoaa niin pitää pudottaa koko etukelkka iskareineen että saa öljypohjan irti että pääsee vaihtamaan anturin.

    Leave a comment:


  • Turder
    replied


    Hyvä talviauto, lämmin ja etenee hyvin. Bensaa menee kyllä reilusti ja hankala myydä...:think

    Leave a comment:

Working...
X