Nettiautosta bongailtua XXXV

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • BMW525Xda
    replied
    Originally posted by HC91 View Post
    Tuntematta voimassaolevia määräyksiä ja niiden tarkennuksia, mutuilen että nikotusta voisi aiheuttaa mm.:
    -tehokkain compact on 192hv
    -compact:ia ei tehtaalta nelivetoisena
    -sedan/touring nelivetojen korit eri osanumerolla kuin takavetoiset
    -akselimassojen kasvu

    Hieno vompatti silti
    Luulen että compacti on e46 mallisarjaa kuten ”coupe, touring ja sedan” ja käsitellään mallisarjana e46.

    Leave a comment:


  • HC91
    replied
    Originally posted by BMW525Xda View Post
    Marjatsalon topicissa kyselin näiden pienien muutoskatsastamisesta isolle moottorille. Mutta eihän tuossa ole mitään ongelmaa, prosentit riittää. E46 on mallisarjan tehokkain on 330ci (M sarjaa ei lasketa mukaan) 3.0L 231hv tehollaan, tähän saa lisätä 20% tehoa eli 260hv on laillinen ja litrat ok, mallisarjasta löytyy Xi joten sekin ok. Mikäs tuossa estäisi laillisen katsastamisen, ei mikään jos saastelaitteet on paikallaan koska 2001 vuosimallia.
    Tuntematta voimassaolevia määräyksiä ja niiden tarkennuksia, mutuilen että nikotusta voisi aiheuttaa mm.:
    -tehokkain compact on 192hv
    -compact:ia ei tehtaalta nelivetoisena
    -sedan/touring nelivetojen korit eri osanumerolla kuin takavetoiset
    -akselimassojen kasvu

    Hieno vompatti silti

    Leave a comment:


  • BMW525Xda
    replied
    UPEE !!!

    https://www.nettiauto.com/lada/niva/11866677

    Leave a comment:


  • Juh4
    replied
    Joo, ei harhaanjohtavaa vaan ihan puhtaasti kuluttajan tietämättömyyttä

    Leave a comment:


  • Petri.Kekkonen
    replied
    Originally posted by BMW525Xda View Post
    Mikä 2.0 bensamalli on 252hv ? (Harhaanjohtava merkintä toi 530)
    https://www.nettiauto.com/bmw/530/11866837
    Eikös nää 330i ja 530i ole olleet tuon tehoisia 2.0-turboja jo pitempään: https://www.nettiauto.com/bmw/330/11701560

    Leave a comment:


  • BMW525Xda
    replied
    Originally posted by bmw323it View Post
    Respect, mutta miten tuollaisen on saanut kilpiin? Eikö neliveto aiheuta ihmetystä konttorilla?
    Originally posted by E39Fin View Post
    Ei ookkaan. Papereissa näkyis ainakin vielä olevan perus 316i ilman mitään muutoksia.
    Marjatsalon topicissa kyselin näiden pienien muutoskatsastamisesta isolle moottorille. Mutta eihän tuossa ole mitään ongelmaa, prosentit riittää. E46 on mallisarjan tehokkain on 330ci (M sarjaa ei lasketa mukaan) 3.0L 231hv tehollaan, tähän saa lisätä 20% tehoa eli 260hv on laillinen ja litrat ok, mallisarjasta löytyy Xi joten sekin ok. Mikäs tuossa estäisi laillisen katsastamisen, ei mikään jos saastelaitteet on paikallaan koska 2001 vuosimallia.


    Mikä 2.0 bensamalli on 252hv ? (Harhaanjohtava merkintä toi 530)
    https://www.nettiauto.com/bmw/530/11866837
    Last edited by BMW525Xda; 13-01-2021, 07:23.

    Leave a comment:


  • E39Fin
    replied
    Ei ookkaan. Papereissa näkyis ainakin vielä olevan perus 316i ilman mitään muutoksia.

    Leave a comment:


  • bmw323it
    replied
    Originally posted by Coupe-Fan View Post
    https://www.nettiauto.com/bmw/316/11865853
    Joku laittanut e46 Compactiin 3l dieselin ja nelivedon, ei paha
    Respect, mutta miten tuollaisen on saanut kilpiin? Eikö neliveto aiheuta ihmetystä konttorilla?

    Leave a comment:


  • Coupe-Fan
    replied
    https://www.nettiauto.com/bmw/316/11865853
    Joku laittanut e46 Compactiin 3l dieselin ja nelivedon, ei paha

    Leave a comment:


  • jumbo
    replied
    Originally posted by MT6 View Post
    https://m.nettiauto.com/bmw/550/1185...unt=7&vifNav=Y

    Onkos kyseisestä yksilöstä tai näistä m550d malleista ollut täällä jo paljon juttua? Mitä näiden katsomisessa kannattaa ottaa huomioon ja onko edellä mainitusta mitään historiatietoja (hyviä tai huonoja) kenelläkään?
    No itse nopeasti oston jälkeen oppineena, niin etuvetarit(tai näiden ulommat murrokset) on semmoisia mitkä hajoaa. Ei välttämättä naputa ihan pienellä kääntelyllä/kaasuttelulla.
    Edc-iskunvaimentimet, suojakumit kannattaa tarkistaa(näkee kyllä osittain vanteen välistä ainakin takana, riippuen vanteen mallista). Mutta pelkkä suojakumin kunto ei toki kerro koko totuutta, itselläni toimi nollakelissä normaalisti. Mutta jo -5 asteen pakkasella takaiskarit aivan jäässä, eli rikki ja vettä sisässä.
    M550d malliin ei käy samat edc-iskarit kuin ns. Normimalleihin.
    Ilmajouset takana hajoaa varmasti joskus, tästä ensioireina perän laskeminen tonttiin auton seisoessa. Nämä toki halvat ja helppo vaihtaa.

    Nuo kaikki edellemainitut toki on ongelmia kaikissa f1x xdriveissä.

    Leave a comment:


  • MT6
    replied
    https://m.nettiauto.com/bmw/550/1185...unt=7&vifNav=Y

    Onkos kyseisestä yksilöstä tai näistä m550d malleista ollut täällä jo paljon juttua? Mitä näiden katsomisessa kannattaa ottaa huomioon ja onko edellä mainitusta mitään historiatietoja (hyviä tai huonoja) kenelläkään?

    Leave a comment:


  • TNT
    replied
    https://www.nettiauto.com/bmw/325/11862330
    Onkos tästä jotain juttua foorumilla?

    Leave a comment:


  • Zeta
    replied
    Esimerkiksi tässä on jo ketju vaihdettu https://www.nettiauto.com/bmw/320/11800185

    Mutta ei silti tulisi mieleenkään ostaa lättäpenkeillä

    Leave a comment:


  • arben
    replied
    Originally posted by Zeta View Post
    Tästä oli siis puhe, eli onko tässä nyt tuo n20 ja vanhoilla sisuskaluilla? Tekeekö tälläiseen tonnilla täyden jakopäänrempan kunnollisella korjaamolla eikä missään Jaskan pajalla, kuulostaa melko edulliselta...:think

    https://www.nettiauto.com/bmw/320/11846851

    Riippuu vaihdetaanko mitä kaikkea,tuo mikä on ns jaskan paja,tiiän monta pien korjaamoa ketä tekee varmasti yhtä hyvin kuin merkkiliike. Hatara muistikuva että ilman nokkapyöriä se ois 1000€ paikkeilla.

    Leave a comment:


  • Zeta
    replied
    Originally posted by arben View Post
    Tuolla aikaisemmin olikin mainintaa n20 ettei sellasta uskalla ostaa..nii riippuen millon se on tehty.
    1/15 tulleissa muistaakseni uus öljypumppu/suuttimet/jakopää mitkä myös tuntuneet kestävän ihan ok..
    Tästä oli siis puhe, eli onko tässä nyt tuo n20 ja vanhoilla sisuskaluilla? Tekeekö tälläiseen tonnilla täyden jakopäänrempan kunnollisella korjaamolla eikä missään Jaskan pajalla, kuulostaa melko edulliselta...:think

    https://www.nettiauto.com/bmw/320/11846851

    Leave a comment:

Working...
X