Nettiautosta bongailtua XXXV

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • fransesco
    replied
    Originally posted by Zeta View Post
    https://www.nettiauto.com/bmw/i3/11469846

    3v ja 4000km ei ole paljon, voisi puhua lähes uudesta autosta
    Ihan mielenkiintoinen tapaus. Itsekin tässä mietin että olisiko i3 seuraava auto. Sen kun vain voisi uskottavasti vakuuttaa että miten autoon ei ole tullut kuin reilu tuhat kilsaa vuodessa niin tuota voisi harkita. Mulla alkaa heti kellot soittamaan jos kilsat kuulostavat liian hyviltä. Eli jos autossa olisi vaikka kymmenkertainen määrä kilsoja, niin olisi uskottavampaa...
    Last edited by fransesco; 13-12-2020, 12:52.

    Leave a comment:


  • Zeta
    replied


    3v ja 4000km ei ole paljon, voisi puhua lähes uudesta autosta

    Leave a comment:


  • Zeta
    replied
    Originally posted by miyli View Post
    Onko tästä kenellekään tietoa ?


    Hiukan polttelisi bemu talviautoksi karvalakki mesen tilalle
    Kuvissa ainakin ihan ryhdikkään näköinen laitos ikään ja kilsoihin nähden. Penkitkin näyttävät vielä ihan hyvältä. Oikea etulokari lienee maalattu, kuvissa pientä sävyeroa ja on lähtenyt jo etulaidasta ruostumaankin. Mutta näillä ei kai muutaman tonnin vehkeissä paljon merkitystä ole

    Leave a comment:


  • miyli
    replied
    Onko tästä kenellekään tietoa ?


    Hiukan polttelisi bemu talviautoksi karvalakki mesen tilalle

    Leave a comment:


  • TNd
    replied
    Originally posted by Jupi View Post
    Onko kellään tietoa tästä yksilöstä?



    VINillä ei löytynyt mitään hälyttävää.
    Huoltokirjan perusteella alunperin myyty Luxemburgiin, öljynvaihtovälit longlifellä.
    Mitä vaaranpaikkoja näissä N55-koneisissa voisi olla noilla kilsoilla ja longlife-vaihtoväleillä?
    Itse ollut kyllä tyytyväinen N55 moottoriin, taitaa olla noin 137tkm nyt mittarissa. Tuolla N-sarjan thradissä oli mainittu tyyppivioiksi:

    N55
    -korkeapainepumppu ongelmia
    -suutin ongelmia
    -puola ongelmia

    Alkupään N55 moottorit (E-sarja) on samalla korkeapainepumpulla kun N54 moottori, jossa ollut enemmän ongelmia, mutta toisaalta siinä on parempi tuotto jos ajaa vaikka etanolimapilla.

    Suuttimet on eri kuin N54 koneessa ja näissä ei ainakaan saman mittakaavan ongelmia ole kuin N54 koneen suuttimissa.

    Puolat nyt kannattaa vaihtaa jokatapauksessa, varsinkin jos meinaa softata.

    Öljysuodattimenjalan tiivisteet luokittelen tyyppiviaksi, ne on vaihdettu omastakin.

    Suosittelen kyllä, hieno moottori ja ei tarvitse moottorin vikavaloa tuijottaa N54 tyyliin

    Tuossa yksilössä tosiaan CIC puuttuu joka itsellä oli yksi valintakriteeri, ja onhan se helpompi päivittää NBT malliin kuin jos ei ole ollenkaan..

    Leave a comment:


  • Topi08
    replied
    Originally posted by T3 View Post
    Höpölöpö. Ei koske S14 ja S38 moottoreita.
    Ja jenkkien "S"52 mottia

    Leave a comment:


  • T3
    replied
    Originally posted by Reeperbahn View Post
    Ei vain M3:n vaan S-moottorisarjan.
    Höpölöpö. Ei koske S14 ja S38 moottoreita.

    Leave a comment:


  • Reeperbahn
    replied
    Originally posted by Silmaauki View Post
    Eikös toi ole enemmänkin M3:n tyyppivika.
    Ei vain M3:n vaan S-moottorisarjan.
    Last edited by Reeperbahn; 12-12-2020, 20:52.

    Leave a comment:


  • Jupi
    replied
    Originally posted by Silmaauki View Post
    Eikös toi ole enemmänkin M3:n tyyppivika.
    Aivan, olin jostain syystä siinä käsityksessä että myös esim. N54 kärsi siitä, mutta olen varmaan väärässä.

    Leave a comment:


  • Silmaauki
    replied
    Originally posted by Jupi View Post
    Näissäkö ei ole ongelmia kk-laakereiden kanssa?
    Eikös toi ole enemmänkin M3:n tyyppivika.

    Leave a comment:


  • Jupi
    replied
    Originally posted by alpine3 View Post
    Silmään pistää puuttuva iDrive, eikö tuon ikäisessä pitäisi olla jo CIC?
    Ei kai siinä iDriveä ole jos ei ole ruksittu varusteeksi? Ei omassakaan -09 ole.

    Näissäkö ei ole ongelmia kk-laakereiden kanssa?

    Originally posted by Petri.Kekkonen View Post
    Pitäis olla, mutta enpä tiedä mitä tollasella museolaitteella nykyään tekis. Ihmettelen vain tuota hainevää katolla kun ei ole navia. Mikäs antenni siellä sitten tässä on? Mulla ei ole tuota evää omassa.
    Voihan tuo olla laitettu ihan "tuuninki"mielessä katolle vaikkei siellä mitään antenneja oikeasti olisikaan?

    Leave a comment:


  • Petri.Kekkonen
    replied
    Originally posted by Jupi View Post
    Mitä vaaranpaikkoja näissä N55-koneisissa voisi olla noilla kilsoilla ja longlife-vaihtoväleillä?



    Originally posted by alpine3 View Post
    Silmään pistää puuttuva iDrive, eikö tuon ikäisessä pitäisi olla jo CIC?
    Pitäis olla, mutta enpä tiedä mitä tollasella museolaitteella nykyään tekis. Ihmettelen vain tuota hainevää katolla kun ei ole navia. Mikäs antenni siellä sitten tässä on? Mulla ei ole tuota evää omassa.
    Last edited by Petri.Kekkonen; 12-12-2020, 19:47.

    Leave a comment:


  • alpine3
    replied
    Originally posted by Jupi View Post
    Onko kellään tietoa tästä yksilöstä?



    VINillä ei löytynyt mitään hälyttävää.
    Huoltokirjan perusteella alunperin myyty Luxemburgiin, öljynvaihtovälit longlifellä.
    Mitä vaaranpaikkoja näissä N55-koneisissa voisi olla noilla kilsoilla ja longlife-vaihtoväleillä?
    Silmään pistää puuttuva iDrive, eikö tuon ikäisessä pitäisi olla jo CIC?

    Leave a comment:


  • Jupi
    replied
    Onko kellään tietoa tästä yksilöstä?



    VINillä ei löytynyt mitään hälyttävää.
    Huoltokirjan perusteella alunperin myyty Luxemburgiin, öljynvaihtovälit longlifellä.
    Mitä vaaranpaikkoja näissä N55-koneisissa voisi olla noilla kilsoilla ja longlife-vaihtoväleillä?

    Leave a comment:


  • Juh4
    replied
    Originally posted by Coupe-Fan View Post
    e92 M3, näköjään vain omistaja Suomeen tuomisesta lähtien 2016. Ilmoituksessa ei lue ainakaan tällä hetkellä mitään tietoja huolloista tai muustakaan...Onkohan toi aikanaan Saksasta uitettu vai jostain muualta:think
    https://www.nettiauto.com/bmw/m3/11814236
    Näkyy olevan Latvia.

    Leave a comment:

Working...
X