Originally posted by Zeta
View Post
Nettiautosta bongailtua XXXV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Last edited by fransesco; 13-12-2020, 12:52.
-
-
3v ja 4000km ei ole paljon, voisi puhua lähes uudesta autosta
Leave a comment:
-
-
Originally posted by miyli View PostOnko tästä kenellekään tietoa ?
Hiukan polttelisi bemu talviautoksi karvalakki mesen tilalle
Leave a comment:
-
-
Onko tästä kenellekään tietoa ?
Hiukan polttelisi bemu talviautoksi karvalakki mesen tilalle
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Jupi View PostOnko kellään tietoa tästä yksilöstä?
VINillä ei löytynyt mitään hälyttävää.
Huoltokirjan perusteella alunperin myyty Luxemburgiin, öljynvaihtovälit longlifellä.
Mitä vaaranpaikkoja näissä N55-koneisissa voisi olla noilla kilsoilla ja longlife-vaihtoväleillä?
N55
-korkeapainepumppu ongelmia
-suutin ongelmia
-puola ongelmia
Alkupään N55 moottorit (E-sarja) on samalla korkeapainepumpulla kun N54 moottori, jossa ollut enemmän ongelmia, mutta toisaalta siinä on parempi tuotto jos ajaa vaikka etanolimapilla.
Suuttimet on eri kuin N54 koneessa ja näissä ei ainakaan saman mittakaavan ongelmia ole kuin N54 koneen suuttimissa.
Puolat nyt kannattaa vaihtaa jokatapauksessa, varsinkin jos meinaa softata.
Öljysuodattimenjalan tiivisteet luokittelen tyyppiviaksi, ne on vaihdettu omastakin.
Suosittelen kyllä, hieno moottori ja ei tarvitse moottorin vikavaloa tuijottaa N54 tyyliin
Tuossa yksilössä tosiaan CIC puuttuu joka itsellä oli yksi valintakriteeri, ja onhan se helpompi päivittää NBT malliin kuin jos ei ole ollenkaan..
Leave a comment:
-
-
Originally posted by T3 View PostHöpölöpö. Ei koske S14 ja S38 moottoreita.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Silmaauki View PostEikös toi ole enemmänkin M3:n tyyppivika.Last edited by Reeperbahn; 12-12-2020, 20:52.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by alpine3 View PostSilmään pistää puuttuva iDrive, eikö tuon ikäisessä pitäisi olla jo CIC?
Originally posted by Petri.Kekkonen View Post
Originally posted by Petri.Kekkonen View PostPitäis olla, mutta enpä tiedä mitä tollasella museolaitteella nykyään tekis. Ihmettelen vain tuota hainevää katolla kun ei ole navia. Mikäs antenni siellä sitten tässä on? Mulla ei ole tuota evää omassa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Jupi View PostMitä vaaranpaikkoja näissä N55-koneisissa voisi olla noilla kilsoilla ja longlife-vaihtoväleillä?
Originally posted by alpine3 View PostSilmään pistää puuttuva iDrive, eikö tuon ikäisessä pitäisi olla jo CIC?Last edited by Petri.Kekkonen; 12-12-2020, 19:47.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Jupi View PostOnko kellään tietoa tästä yksilöstä?
VINillä ei löytynyt mitään hälyttävää.
Huoltokirjan perusteella alunperin myyty Luxemburgiin, öljynvaihtovälit longlifellä.
Mitä vaaranpaikkoja näissä N55-koneisissa voisi olla noilla kilsoilla ja longlife-vaihtoväleillä?
Leave a comment:
-
-
Onko kellään tietoa tästä yksilöstä?
VINillä ei löytynyt mitään hälyttävää.
Huoltokirjan perusteella alunperin myyty Luxemburgiin, öljynvaihtovälit longlifellä.
Mitä vaaranpaikkoja näissä N55-koneisissa voisi olla noilla kilsoilla ja longlife-vaihtoväleillä?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Coupe-Fan View Poste92 M3, näköjään vain omistaja Suomeen tuomisesta lähtien 2016. Ilmoituksessa ei lue ainakaan tällä hetkellä mitään tietoja huolloista tai muustakaan...Onkohan toi aikanaan Saksasta uitettu vai jostain muualta:think
https://www.nettiauto.com/bmw/m3/11814236
Leave a comment:
-
Leave a comment: