Originally posted by Zeta
View Post
Nettiautosta bongailtua XXXV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ihan mielenkiintoinen tapaus. Itsekin tässä mietin että olisiko i3 seuraava auto. Sen kun vain voisi uskottavasti vakuuttaa että miten autoon ei ole tullut kuin reilu tuhat kilsaa vuodessa niin tuota voisi harkita. Mulla alkaa heti kellot soittamaan jos kilsat kuulostavat liian hyviltä. Eli jos autossa olisi vaikka kymmenkertainen määrä kilsoja, niin olisi uskottavampaa...Last edited by fransesco; 13-12-2020, 13:52.
-
https://www.nettiauto.com/bmw/i3/11469846
3v ja 4000km ei ole paljon, voisi puhua lähes uudesta autosta
Leave a comment:
-
Kuvissa ainakin ihan ryhdikkään näköinen laitos ikään ja kilsoihin nähden. Penkitkin näyttävät vielä ihan hyvältä. Oikea etulokari lienee maalattu, kuvissa pientä sävyeroa ja on lähtenyt jo etulaidasta ruostumaankin. Mutta näillä ei kai muutaman tonnin vehkeissä paljon merkitystä oleOriginally posted by miyli View PostOnko tästä kenellekään tietoa ?
https://www.nettiauto.com/bmw/330/11760888
Hiukan polttelisi bemu talviautoksi karvalakki mesen tilalle
Leave a comment:
-
Onko tästä kenellekään tietoa ?
https://www.nettiauto.com/bmw/330/11760888
Hiukan polttelisi bemu talviautoksi karvalakki mesen tilalle
Leave a comment:
-
Itse ollut kyllä tyytyväinen N55 moottoriin, taitaa olla noin 137tkm nyt mittarissa. Tuolla N-sarjan thradissä oli mainittu tyyppivioiksi:Originally posted by Jupi View PostOnko kellään tietoa tästä yksilöstä?
https://www.nettiauto.com/bmw/335/11656731
VINillä ei löytynyt mitään hälyttävää.
Huoltokirjan perusteella alunperin myyty Luxemburgiin, öljynvaihtovälit longlifellä.
Mitä vaaranpaikkoja näissä N55-koneisissa voisi olla noilla kilsoilla ja longlife-vaihtoväleillä?
N55
-korkeapainepumppu ongelmia
-suutin ongelmia
-puola ongelmia
Alkupään N55 moottorit (E-sarja) on samalla korkeapainepumpulla kun N54 moottori, jossa ollut enemmän ongelmia, mutta toisaalta siinä on parempi tuotto jos ajaa vaikka etanolimapilla.
Suuttimet on eri kuin N54 koneessa ja näissä ei ainakaan saman mittakaavan ongelmia ole kuin N54 koneen suuttimissa.
Puolat nyt kannattaa vaihtaa jokatapauksessa, varsinkin jos meinaa softata.
Öljysuodattimenjalan tiivisteet luokittelen tyyppiviaksi, ne on vaihdettu omastakin.
Suosittelen kyllä, hieno moottori ja ei tarvitse moottorin vikavaloa tuijottaa N54 tyyliin
Tuossa yksilössä tosiaan CIC puuttuu joka itsellä oli yksi valintakriteeri, ja onhan se helpompi päivittää NBT malliin kuin jos ei ole ollenkaan..
Leave a comment:
-
Ja jenkkien "S"52 mottiaOriginally posted by T3 View PostHöpölöpö. Ei koske S14 ja S38 moottoreita.
https://www.nettiauto.com/bmw/x3/11810438
Leave a comment:
-
Ei vain M3:n vaan S-moottorisarjan.Originally posted by Silmaauki View PostEikös toi ole enemmänkin M3:n tyyppivika.Last edited by Reeperbahn; 12-12-2020, 21:52.
Leave a comment:
-
Ei kai siinä iDriveä ole jos ei ole ruksittu varusteeksi? Ei omassakaan -09 ole.Originally posted by alpine3 View PostSilmään pistää puuttuva iDrive, eikö tuon ikäisessä pitäisi olla jo CIC?
Näissäkö ei ole ongelmia kk-laakereiden kanssa?Originally posted by Petri.Kekkonen View Post
Voihan tuo olla laitettu ihan "tuuninki"mielessä katolle vaikkei siellä mitään antenneja oikeasti olisikaan?Originally posted by Petri.Kekkonen View PostPitäis olla, mutta enpä tiedä mitä tollasella museolaitteella nykyään tekis. Ihmettelen vain tuota hainevää katolla kun ei ole navia. Mikäs antenni siellä sitten tässä on? Mulla ei ole tuota evää omassa.
Leave a comment:
-
Originally posted by Jupi View PostMitä vaaranpaikkoja näissä N55-koneisissa voisi olla noilla kilsoilla ja longlife-vaihtoväleillä?
Pitäis olla, mutta enpä tiedä mitä tollasella museolaitteella nykyään tekis. Ihmettelen vain tuota hainevää katolla kun ei ole navia. Mikäs antenni siellä sitten tässä on? Mulla ei ole tuota evää omassa.Originally posted by alpine3 View PostSilmään pistää puuttuva iDrive, eikö tuon ikäisessä pitäisi olla jo CIC?Last edited by Petri.Kekkonen; 12-12-2020, 20:47.
Leave a comment:
-
Silmään pistää puuttuva iDrive, eikö tuon ikäisessä pitäisi olla jo CIC?Originally posted by Jupi View PostOnko kellään tietoa tästä yksilöstä?
https://www.nettiauto.com/bmw/335/11656731
VINillä ei löytynyt mitään hälyttävää.
Huoltokirjan perusteella alunperin myyty Luxemburgiin, öljynvaihtovälit longlifellä.
Mitä vaaranpaikkoja näissä N55-koneisissa voisi olla noilla kilsoilla ja longlife-vaihtoväleillä?
Leave a comment:
-
Onko kellään tietoa tästä yksilöstä?
https://www.nettiauto.com/bmw/335/11656731
VINillä ei löytynyt mitään hälyttävää.
Huoltokirjan perusteella alunperin myyty Luxemburgiin, öljynvaihtovälit longlifellä.
Mitä vaaranpaikkoja näissä N55-koneisissa voisi olla noilla kilsoilla ja longlife-vaihtoväleillä?
Leave a comment:
-
Näkyy olevan Latvia.Originally posted by Coupe-Fan View Poste92 M3, näköjään vain omistaja Suomeen tuomisesta lähtien 2016. Ilmoituksessa ei lue ainakaan tällä hetkellä mitään tietoja huolloista tai muustakaan...Onkohan toi aikanaan Saksasta uitettu vai jostain muualta:think
https://www.nettiauto.com/bmw/m3/11814236
Leave a comment:
Leave a comment: